Op http://xbox.insidegamer.nl/ShowContent.asp?ContentID=11846 staat dat phantasy star online misschien geen extra kosten zal hebben. Als dat waar is ga ik dat spel vet vaak spelen
dat zou raar zijn aangezien MMORPG's altijd extra kosten hebben :{ maar als dit waar is ga ik hem zeker halen
je bent best wel gek als je nog extra geld gaat dokken voor een game die je al in de winkel hebt gekocht. Wat is dat voor onzin
Hoe zit dat met andere games? Je hoeft toch niet voor elke game extra te betalen of wel? Zou ik een beetje uitbuiterij vinden. Als het wel zo is weet ik zo zeker nog niet of ik wel Xbox Live neem
Ik vind wel dat het gratis hoort eigenlijk. Bij PSO v2 op de Dreamcast was er ook al discussie over. Uiteindelijk is het toch maar gratis geworden. Ik heb dus goede hoop dat dat hier ook gebeurt.
volgens mij is het online tegen elkaar racen met moto gp, tegen elkaar knallen met uc etc. gewoon gratis (als je dus dat starterspakket hebt).. levels downloaden voor sc etc. kost volgens mij wel geld
Ik zou het wel een beetje uitbuiterij vinden als je echt voor levels van bijv. SC en Brute Force moet betalen... Maar ja, eigelijk is dat een soort expansion pack, daar moet je anders in de winkel voor een pc spel ook geld voor betalen. Verder moet ik nog maar eens kijken of ik me wel aan die MMORPG's ga wagen... Ik denk dat dat me het geld niet waard is...
Dat is niet helemaal waar. Bij PSO version 1 was alles zowiezo gratis. Bij version 2 was dit lang ter discussie, uiteindelijk is het in Europa gratis gebleven en in de VS werd het pay to play. Dus ze zijn hier allebei gratis.
betalen is alleen nog maar bekend bij Ubi Soft(Splinter cell) en bij mmorpg's moet je voor et spel betalen niet hoeveel je speelt