eOs Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door I Nero, 20 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol @ smooth je mist me hele punt he?

    We komen overeen om een clanmatch te spelen = feit
    Ik geef de hele tijd toe aan jullie mannier van spelen = feit
    Wij spelen geen rooftops = feit We maken uitzonderingen maar niet om half 11 Daarbij hebben we de map nog geen 1 keer/1 keer verloren dus onze tactiek is wel ok.
    Na 3 kwartier ofzo om een clanmatch te regelen was het half 11+ jullie wilden rooftops spelen + jullie hadden dubbel host + 1 van onze members ging al off over een kwartier= wij spelen niet.

    Het ging dus om het feit dat wij de hele tijd ons aan het aanpassen waren op jullie regels en dat jullie niet 1 keer echt ook niet 1 keer toegaven aan ons. Zeker in die omstandigheden is dat nogal ehm vreemd.

    Daarnaast is het een beetje laf om te schreeuwen dat wij niet tegen jullie durven te spelen omdat we geen rooftops spelen. De helft van de clans @ consolegaming speelt geen rooftops. <.<

    Daarnaast zitten er in eos ook wel een paar hele toffe gasten hoor. Maar Cell + smooth schelden nogal vaak om niks.
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2007
  2. Je weet zelluf
     
  3. Smooth

    Smooth eOs I Smooth

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Easy Company

    Hey luister ik scheld nooit.. ik ben gewoon heel rustig en als anderen normaal doen doe ik normaal, en dan kom jij zeggen die Smooth en die Cell schelden heel veel.. en ik weet niet hoe jij eraan komt dat ik aant schreeuwen ben, dit is sowieso getypt(voor als je het nog niet wist:confused:) en volgens mij heb ik nog heel heel weinig met jou op live op gespeeld en daarbij heb ik nog geen woord tegen JOU gezegt op live..

    Bij die clanmatch zou ik niet gaan spelen... Dus zouden we volgens jou geen "Dubbel Host" hebben.. en ik heb in die vorige uitgelegd WAAROM wij niet volgens die regels spelen en als je dat geen goeie reden vind dan moet je het zelf weten..

    Ik ga niet meer reageren op nog meer lompe berichten, als er een bericht komt, stuur dan een uitdaging en anders hoef je niet te reageren.. ( Ohwja en nog 1 ding we hebben nooit gezegt, dat we Rooftops zouden kiezen, maar het is gewoon als wij die map willen om wat voor reden dan ook dan kiezen wij die en dan moet er gewoon niet geklaagd worden het hoort bij de Game en als je dat niet kan accepteren dan ga je maar Viva Pinata spelen of zo...


    Jeepee

    ehm ik weet niet maar als je op een router speelt dan heeft degene die niet host is ook lag en dus geen host.. en de connectie is gewoon normaal zoals je off-host speelt.


    Supreme Gaming 12eaper

    Hahaha ik zeg eerlijk, dat ik het met je eens bent dat rooftops gewoon een kut map.. Maar als je tegen sommige clans speelt met een vieze,smerige,goedkope host dan is het af en toe wel nodig..

    Maar jullie zullen me vast niet vergeten zijn heh of niet..:D: van die clanmatch.. Tegen eOs.

    eOs I Smooth
     
  4. baStaRrd0

    baStaRrd0 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    pfffff



    Cell en Smooth zijn de grootste schelders binnen eOs :9 *)
     
  5. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Jullie kunnen gewoon niet omgaan met de hammer:+
     
  6. Dj Mysterio

    Dj Mysterio Gezocht Clan.

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    o.a. ik :p haha pff wat een gebazel doe ffe allemaal rlaxxxxx Goiz
     
  7. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    o.a. jij ja :)

    En Sorry smooth dan was het cell schijnbaar die schelde.
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Uhm, beide op dezelfde router is hetzelfde als LAN. Je hebt dus gewoon een ping van rond de 20 als iemand in hetzelfde huis host. Andere spelers hebben een ping hoger dan 200, terwijl jij dus met een zieke connectie speelt wat je gerust dubbel host kan noemen.
     
  9. I Nero

    I Nero Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    jeepee je moet dat maar eens uit gaan proberen op een lan spelen met gears of war. het is zo dat je dan geen dubble host hebt. ik heb dat ook vaker gedaan als vrienden of familie met hun xbox hier heen komen naar mijn huis en dan op host spelen ik dacht eerst dat het ook zo was dat je dubbel host hebt maar dat is egt niet zo. en tx daag ons maar weer uit. dan kunnen we revange en niet AFWIJZEN

    BTW: Check die begin montage van Juic3y op onze site. www.envy-our-skills.nl en ga naar montages. en click op de link.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2007
  10. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou 2 sec. die montage.
     
  11. I Nero

    I Nero Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik zeg toch begin montage. er is meer maar die gene die het heeft gefilmd moet alles no monteren. hij had deze gestuurd om te laten zien of kwaliteit goed was. maar die headshto is gewoon te gruwlijk
     
  12. Dj Mysterio

    Dj Mysterio Gezocht Clan.

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen hun dr aan doen dat ze broertjes zijn ze kunnen moeilijk vragen of ze bi de buren mogen spelen he?? :confused:
     
  13. Candyman

    Candyman Guest

    Mannen we moeten tegen jullie 2vs2 console gaming, mooi man.
     
  14. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha vanavond hadden we de tournament match gespeeld tegen eOs UK, was zeker spannend, met 3-2 gewonnen :D
     
  15. iPaRaNoia

    iPaRaNoia Guest

    Suppiee je moet ff in je profile je gamertag veranderen ;)
     
  16. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    eOs heeft qG verslagen jeej! 3-2

    en heeft ook Ic3 wegeveegd met 3-0!

    eOs pwnz
     
  17. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar gaat dit nu weer over.
     
  18. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon wins van eOs...
     
  19. RiChY

    RiChY GoW II

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor rare dingen eerst hoor ik dat Ic3 eOs met 3-0 wegveegd en het was ook nog is 3op4 of 2op3 en nu winnen ze. Rare shit maar ik geloof eOs wand die win is gepost

    en netjes tegen qG :thumbs:
     
  20. x15killer

    x15killer XoTiC c3l

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    very nice!;) dan zullen wij jullie hopelijk ook nog tegen komen:) moeten nog 2 matches spelen:+ tegen HLH en DTT;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina