Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    bij de winkel zelf? dat heb ik gedaan bij de FRS! Ging prima!
     
  2. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ahoewel bol.com er niks aan kan doen dat ik een kras in mijn disc heb, maar oke ;)! Ik schrijf wel een mailtje..

    Hoe zou ik dat dan kunnen beargumenteren?
     
  3. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0

    Weet je het correspondentieadres hiervan? Als je dat aan mij door kan geven, ben ik je daar erg dankbaar voor.
     
  4. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    heh al die problemen die mensen hebben met hun 360, ik de mijne al vanaf de release date en nooit problemen gehad, op een dooie laser na, nieuwe uit hong kong laten komen, heb ik em vervangen, en hij doet het gewoon weer perfect. :cool:

    nu zal ik binnekort wel problem krijgen eh "Don't jinx it" :+
     
  5. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    lees nu net een verhaal van iemand die al compensatie kreeg voordat ie uberhaupt opgehaald was :9
     
  7. laatmaa

    laatmaa Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg ook gelijk commpensatie ik had vorig week donderdag gebeld voor het eerst en die man liet gelijk die mensen van ups met die labels en een doos komen binnen een uur ...... ik kreeg gelijk een paar spelen aangeboden en kreeg ook nog een wireless headset aangeboden heb GOW gekozen en die man zij als ik m'n xbox terug zou krijgen een aardigheidje in zou ziten >>..?

    ik dan reageren ja daar kan ik dan wwel 2 maanden op wachten zegt die man moet ik je compensatie terug nemen :D lol

    heb maandag ook een bevesting maandag van microsoft dat hij in de repairafd is

    btw ik had die compensatie maandag algekregen dat is in 4 dagen ik snap helemaal nix meer van Microsoft

    hoop dat het ook zo snel bij jullie gaat:D
     
  8. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    bizarre shit dit, bij een gozer is 11 keer z'n 360 kapot gegaan. niemand geloofde hem op de forums dus heeft hij een gesprek opgenomen met MS tjek het : http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3160603

    ps d8 ik dat ik erg was met m'n 5 keer kapot lol
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2007
  9. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo vandaag heb ik maar eens gebeld, de 15 werkdagen waren immers verstreken. Een overigens zeer vriendelijke helddeskmedewerkster wist me te vertellen dat vanaf de datum binnenkomst UPS ik moest rekenen op 20 werkdagen. Dat zou betekenen dat ik in de eerste week van juli uiterlijk de tweede week mijn Xbox mag terug verwachten.
    Het verhaal van de eigen of een andere box: Mij is verzekerd dat je altijd je eigen box terug krijgt tenzij.... deze niet meer kan worden gerepareerd, dan krijg je een andere...
    Ik heb een klacht ingediend bij Microsoft Nederland.
     
  11. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan verwacht je toch dat je een nieuwe xbox krijgt in plaats van een gerepareerde xbox van iemand anders...
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    WTF, echt heb dubbel gelegen tijdens het lezen, al is het natuurlijk erg triest.
     
  13. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Da's dan wat anders dan ze gisteren tegen mij zeiden: ik kreeg te horen: 20-25 dagen zij hem inboeken in het rep.centrum.

    Maar goed; zaterdag zeiden ze dat mijn console al in reparatie was, en gisteren was het: "hij staat nog op de stapel, er is nog niet aan begonnen".

    Whateverrr... Zal wel ergens augustus worden dat de mijne terug is (wat dan zou inhouden dat het 2 maanden duurde).
     
  14. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    volgens mij weten ze gewoon te weinig daar

    ik kreeg zelf ook eerst vrijdag te horen dat ie klaar stond om verstuurd te worden

    nu nog 1/5 week wachten want ze zijn er niet aan begonnen
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    http://www.gamequarter.be/?p=news&nid=10033

    Het verhaal van elf kapotte Xbox 360's
    bron: Aggravatedgamers.com 27 juni 2007
    Door: Peter Zeilstra

    Ik weet niet hoor, maar microsoft zit serieus in de shit met die kapotte consoles. Waardoor wij allemaal in de shit zitten. Aangezien wij nu langs alle kanten genaaid worden ,heel spijtig...
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    verhaal van die 2000 kan bijna niet....... dat zijn er 60.000 per maand en 720.000 per jaar. Zoveel zijn er volgens mij geeneens verkocht in de uk...
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet niet hoor, maar hoeveel mensen hebben wel geen problemen. Op dit moment hebben van de 7 mensen die ik ken 6 mensen hun xbox binnen! En dan in mijn friendlist, zijn massa's hun xbox binnen...
     
  18. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg vrij snel een antwoord terug van M$-nederland... Of ik maar even telefonisch contact wilde opnemen met drie keer raden...8) (goed zo!)
    Ze zijn echt niet meer te redden. Zielige bende.
     
  19. Dariuz

    Dariuz Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Net weer voor de zoveelste keer gebeld waar mijn xbox nou bleef, dit keer wel een wireless controller kunnen scoren, en binnen 1 tot 2 weken zou mijn xbox terug zijn
     
  20. Noes

    Noes Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze nou eerst eens aan de gang gaan met de productiefouten voor de nog te maken consoles dat zou heel wat schelen. De elite, kampt weer met dezelfde problemen.

    Oww en even over de nieuwe heatsink. Die wil ik ook wel. Kan ik die niet bestellen bij MS? Aangezien ik zelf mn console heb gerepareerd (die het tot nu toe beter doet dan ooit, 0 crashes in 3 maanden, tegenover gemiddeld 10 per week eerst) en dus geen garantie meer heb en dus ook niet de heatsink meer kan krijgen. Anders wordt het toch zelf een extra fan inbouwen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina