Colin McRae: DIRT

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 4 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Bedoel je hiermee dat als je in een race schade hebt opgelopen, je geen schade kan zien als je de replay van die race bekijkt?

2. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    nee

als je ergens knal hard tegen op rijd zodat je auto niet verder kan omdat de wielen er af klappen is dit nauwelijks zichtbaar in de replay (omdat dan het spel stopt)

Net als in de demo

Dus de klap is net goed zichtbaar !

De replay is niet echt goed uitgewerkt!

3. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    maar de schade zoals deuren enzow die er afvliegen, deuken en krassen zijn wel gewoon te zien. zolang je maar geen turminal damage hebt

4. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Voor de mensen die um nog niet hebben maar wel willen kopen; ik ben bijna klaar met mijn exemplaar dus hij gaat waarschijnlijk morgen of na het weekend te verkoop in. Stuur me een PM als je intresse hebt.

5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Wow ik zat net in een race met die vrachtwagens ! ik reed de hele tijd 2e en opeens bij een scherpe bocht vloog nummer 1 er uit! (zonder hem te raken!)
    schiiterend!

6. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me een tof spel,maarja er komen helaas meer titels die me net iets meer aanspreken,wie weet over een tijdje.

7. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iets soortgelijks had ik gister ook met de normale rally wagens. Ik lag steeds 2e net achter mijn voorligger en die nam een bocht te scherp en vloog de bandenstapel in. Ik kon hem niet meer ontwijken en knalde er boven op. Schitterend spel. :b:

8. raymond41

raymond41 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan niet wachten todat ik hem binnen heb :D:D:D:D:D:D

Laatst bewerkt: 28 jun 2007
  9. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag gekocht. Top game! dit is next gen zoals men zou zeggen. Prachtige graphics, mooi sound, erg goede gameplay dat niet eentoning is.

Perfect om bij forza motorsport 2 te combineren dat forza als langer mee gaat qua fun.

10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Op het hoesje staat ''Systemlink 2 - 100'' en ''Online 2 - 100'', wat moet ik mij hierbij voorstellen :eek:. Ik denk 100 man op één baan is wel een beetje erg veel van het goede 8)

11. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    er kunnen normaal online 100 mensen op 1 baan mee rijden maar meesten zijn er in de lobby maar 8tot10 mensen.

12. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    wtf :9. Tegen mekaar rijden dan? Wat 100 man is toch te druk....

13. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan nie tegen, elkaar racen online, enkel tijdritten en die worden op het eind vergeleken. dus geen echte online races, wel jammer

14. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    nee je kan niet tegen elkaar rijden.Gewoon tijdje neer zetten.Zoals in de rally

15. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Gewoon timed run dan ofso? Ik snap er de functie dan niet van...Zit je dus met zijn allen in een kamer, en dan moet je 3 rondes rijden en dan komt daar een leaderbords uit (ofso)?

16. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Bij een rallyrit race je onhankelijk van elkaar, je komt dus nooit tegenstanders tegen. Dus als je met 100 mensen in een lobby gaat zitten dan zal iedereen tegelijk racen en uiteindelijk zet iedereen een tijd en de best moge winnen :p.

Je weet wel wat een rallyrace inhoud lijkt me, hè?

17. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Owja is ook zo, neen ik snap het al. Vond het al raar lezen op het hoesje. Misschien dat ik hem nog wellis een keer ga aanschaffen maar begreep het niet. Thnx!

18. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het mooie is dat die leaderboard die je tijdens het racen ziet, constant wordt ge-update... dat betekent dat als je nummer 99 staat, en je neemt net een bocht heel erg goed, kun je na die bocht zomaar 2e staan... maakt de races wel zeker wat spannender dan een gewone tijdrit of een leaderboard na de race.

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dat wat jij besprak straping young lad, klinkt wel erg goed inderdaad! Zo kun je ook meteen weten hoe je een bocht ongeveer het beste kan nemen.

20. CodieRaoul

CodieRaoul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina