Unknown Profile koppelen aan een bestaande profiel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door N-Design, 28 jun 2007.

1. N-Design

N-Design Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb onlangs de 360 aangesloten op XBOX live. Hierdoor had ik twee profielen: 1 lokale profiel waar achievements en savegames in zijn opgeslagen en 1 XBOX Live Enabled profiel die dus leeg was. Het was niet mogelijk om mijn lokale profiel op Live te krijgen. Ik heb geprobeerd mijn savegames (van mijn lokale profiel) te kopiƫren zodat ik er op Live mee kon spelen, maar dat lukte niet. Ik zag dat er een optie was om je profiel te verwijderen met behoud van je savegames. Ik dus mijn lokale profiel verwijderen in de hoop dat ik hem daarna kan overzetten naar mijn Live profiel. Helaas is mij dit niet gelukt. Wat ik eraan heb overgehouden is dus geen lokaal profiel meer (saves en achievements zijn weg) en een Live profiel waar niks in zit. Op de schijf staat de savegames gekoppeld aan "Unknown Profile".

Ik heb geprobeerd mijn oude lokale profiel opnieuw aan te maken met dezelfde naam, instellingen etc. in de hoop dat "Unknown Profile" weer gekoppeld raakt aan mijn lokale profiel. Helaas lukt dit allemaal niet.

Ik post deze discussie met het verzoek of jullie dit ook al zijn tegengekomen en/of suggesties hebben...

Bij voorbaat dank!! :mad:

2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Verplaatste naar het goede subforum.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dit is niet mogelijk, je kan wel je off-line profile account upgraden naar een live account, maar je kan niet je data van een off-line profile omzetten naar een bestaand live account

4. N-Design

N-Design Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hier was ik later ook al achter gekomen. Het probleem is echter dat ik geen offline profile meer heb. Ik heb deze verwijderd. De savegames (van mijn verwijderde profiel) heb ik echter nog wel, maar zijn niet meer toegankelijk. De vraag die ik dus heb, is hoe ik deze weer kan 'terughalen'.

In ieder geval wel bedankt voor jouw reactie...

Deel Deze Pagina