Colin McRae: DIRT

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 4 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ValsSpeler

ValsSpeler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha fantastisch!!

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    OH!! Vet :p hmmm dirt lijkt mij ook wel stoer :D Hoelang ben je er zoet mee trouwens?

3. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Whoehoe heb DIRT net vandaga gekocht!

Reed al 197 km p/u!!!

In de demo was m'n record 156 km p/u!

4. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
  5. snIz

snIz PSN: xSn1z

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb DiRT een paar dagen geleden gekocht en het is echt een heerlijke game. De afwisseling van rally en racen met die buggy's enz is goed uitgewerkt.

Ik ben nu met de timetrails bezig, om overal een goede tijd neer te zetten. Online is ook wel gaaf, met 15 man tegelijk een stage racen, stuur je een bocht verkeerd in dan kan dat meteen fataal zijn. De tijden online waren heel close in die online-sessie die ik speelde, dan is het echt freaking spannend!

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Gaaf filmpje!! Dirt word deze vakantie zeker ook tot mijn collectie gerekend, want het lijkt me een geweldig spel.

7. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem ook zeker toevoegen aan mijn collectie. Hoor dat geluid van die Impreza, beetje in het begin.

Laatst bewerkt: 29 jun 2007
  8. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Het is maar of je arcade boven simulatie kiest ;)

9. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764

Jij ben 14 dus jij weet niks over auto rijden. Dat je niet eens normaal om de bocht komt bij Forza 2 komt omdat het realistisch is en je niet met 300 door een bocht kan :confused:

10. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. raymond41

raymond41 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem binnen gekregen vandaag lang gewacht op me vrije middag maar daar was hij dan de eerste race liep niet vlekkeloos maar het spel ziet er echt Geweldig uit met een hooftletter G goeie afwisseling kwa races en carreer mooie geluiden echt heerlijk zijn er al veel mensen die ervaring hebben met hem ms stuurtje en Dirt lijkt me moeilijk vaak tegensturen ook of niet?

12. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik vind de besturing bij Forza verre van realistisch, ik zeg niet dat Dirt een geweldige realistische besturing heeft maar voor realisme is Dirt niet ontwikkeld.
    Forza is wel ontwikkeld voor realisme en de besturing zuigt.

13. Vectom

Vectom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het weer zover dat in het Dirt topic Forza 2 helemaal moet worden afgezeikt? Het zijn 2 compleet andere games. Het enige wat overeenkomt is dat je met beide games in een auto rijdt met 4 wielen, ga daar anders over discusseren. Ik ben het beetje zat om in dit topic de hele tijd dingen over Forza 2 te lezen (meestal nog negatief ook). Bah!

14. Zeemeeuw_5

Zeemeeuw_5 8800GTS

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, zeker als die kritiek dan ook nog eens alleen gebaseerd is op het feit dat mensen (zoals Farmir) er zelf geen zak van kunnen. Ga gewoon lekker de Sims spelen of zo!

15. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    pfff, wat ik wel soms heb is dat ik een race echt 20 x herstart om een goed door te hebben, dat is soms bij van die roadrally's, wat daarom ook goed uit is gewerkt is dat je gelijk weer begint als je restart, geen loadingscherm, het loopt allemaal lekker vloeiend over. Wat wel jammer is dat er al een paar krassen en krasjes op m'n disc zitten waardoor ik af en toe een foutmelding krijg en weer moet herstarten:mad:, ik heb zelf niks geks met het discje gedaan.
    nu een vraagje: Zou ik, als het disc echt erg beschadigd is, nog naar de FRS kunnen gaan om hem daar in te ruilen voor een goed exemplaar? Ik heb het bonnetje nog, DIRTY

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    haha dat is ook mijn top speed:9
    kom er maar niet overheen|:
    lijkt wel alsof je gewoon niet harder kan:9

verder moet ik zeggen, wat is dit een uber game zeg, alleen ook wel irritant.
    je kan er maar gewoon niet mee stoppen als je eenmaal lekker bezig bent waardoor je echt al snel een aantal uur bezig bent.

17. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Je heb 2 maanden garantie (ofzo) dus het valt te proberen ;)
    Al zeggen ze vast dat het 'jou schuld is dat de krassen erop zitten'

18. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    dat is mooi, zit ik net echt zo'n superrelaxte race op tier 6 in spanje te spelen, 3 races, met m'n peugoet 307, weetje hoe vet die races zijn. En dan ff kijken hoe je tijd is en dan vergelijken met de wereld en ik had 2 races op de 600e van de wereld, was wel kicke. Dus ik wil aan die laatste race beginnen vol spanning, krijg ik weer een foutmelding:x,
    edit: net de FRS gebeld en ik mag hem gewoon om komen ruilen:)

Laatst bewerkt: 30 jun 2007
  19. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Aah en jij bent 19 en kan niet eens normaal nederlands....

Ik vind eht gewoon veel te snel gaan 300 km met één of ander klein opa autotje kan niet eens en daar doel ik op...

En ja ik kane r geen zak van :D

Laatst bewerkt: 30 jun 2007
  20. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina