1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar

Discussie in 'Games' gestart door kevin_16, 2 mei 2007.

  1. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb er niet zoveel verstand van maar ik zou zeggen Minstrel/Lore-Master, aangezien Minstrel een healer is.
     
  2. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    God, wat was ik eerst tegen dit spel, maar als ik lees wat jullie allemaal vertellen lijkt het me best leuk en wat meer een avontuur dan het WoW dat ik al meer dan 2 jaar speel. WoW begint me de strot uit te komen en zou graag LOTRO proberen.

    Alleen het liefst eerst proberen en dan kopen, heeft iemand mischien nog een buddy-key over? ^^
     
  3. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand toevallig waar ik fertilizer (ofzoiets :9) kan kopen voor mn farming?
     
  4. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen verstand van farming want ik ben zelf een weaponsmith. Maar probeer een supplier eens, of anders de AH :). Of simpelweg in de OOC vragen, daar word je vaak snel geholpen.

    En dat pipeweed kun je gewoon roken door te dubbelklikken. /smoke is de command om gewoon een simpele pijp te roken ;)

    Voeg mij anders ook maar toe :) Wil gerust af en toe eens helpen.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2007
  5. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben gererolled naar Captain, vond Lore Master toch niet echt leuk om mee te spelen.
    Heb net lvl 8 gehaald, ga morgen ofzo denk ik weer verder :+
     
  6. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    met lore master vind ikwel het geval dat je veel te weinig echte magie hebt. bijv vuur of ijs
     
  7. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook ontzettend jammer ja. Had graag een wizard class in de game gezien, maar dat is dan weer een beetje onrealistisch gezien het verhaal. Maar toch.
     
  8. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu lvl 9 inmiddels (was toch maar verdergegaan :D)
    Enigste probleem is, ik heb nogal problemen een Fellowship voor Jagger jack te vinden |:-
     
  9. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, het is niet altijd even makkelijk om een fellowship te vinden, vóoral bij de wat lagere level quests. Ikzelf speel voornamelijk solo, en spaar fellowship quests op en probeer dan als ik er een aantal heb daar een groep voor de vinden en er zoveel mogelijk te doen. Works for me :). Hoe heet je char trouwens?
     
  10. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Anedryth.
    Zelf heb ik eigenlijk tot nu toe ook alleen nog maar gesoloed, maar het is toch wel best lastig een party te vinden, en van het hele social pane kan ik ook geen wijs uit (mag allemaal wel ietsjes duidelijker)
     
  11. Capt. Yokohama

    Capt. Yokohama Jin the MC

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft er hier iemand mss nog een buddy key over? :)
     
  12. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Woot lvl 12 inmiddels en aangekomen in Bree (me lieeeks myess... :eek:)
    Ben nu bij het eerste chapter ofzoiets :p
    Maar toch heb ik weer een vraagje, wat houden traits en destiny points precies in?
    Traits heb ik al een beetje door hoe t zit (met de bard managen etc) maar die destiny points snap ik echt geen hol van.
    Edit: Ben nu bij chapter 8 :+, hardcore party door de 1ste 8 chapters heengeknald :D (maar moet nogsteeds Falco's Folly doen |:-)
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2007
  13. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Opzich spreken de destiny points voor zich. elke keer als je levelt, krijg je 200 destiny points. die kun je meteen gebruiken of opsparen voor bijvoorbeeld extra rested experience, of tijdelijke hp/power regeneration e.d. De quests die je in monsterplay doet daar krijg je altijd en alleen maar destiny points voor, dat is óf om je creep te verbeteren, of je kunt die destiny points voor je eige char gebruike.
     
  14. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok, omdat er ook iets tussen stond van skills unlocken dus vandaar vraag ik het ff.
    Ben inmiddels lvl 13, bijna 14, en bij chapter 9 aangekomen.
    En dan rond 16 :confused: Great barrows in neem ik aan.
     
  15. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    GB is toch gauw 21+
     
  16. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    level 12 :cool: wel vind ik het dat er bij sommige quest vaag word aangegeven waar iets is ( bijv een box ) waardoor ik lang moet zoeken :mad:
     
  17. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Maak gebruik van lotro.allakhazam.com/www.lotroquests.com (favoriet)/ lotro.mmodb.com als je moeite hebt de quest objective te vinden :).
     
  18. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vanavond een nieuwe mannetje starten.

    Ik heb nu een lvl 18 Hunter op Eldar, maar ik ga toch liever een Captain maken denk ik. Vooral met het oog op het joinen van een Fellowship. Een vriend van mij heeft een lvl 18 Lore-master. Hij kan de komende maand niet spelen, dus dan ik mooi een nieuw mannetje lvlen.
     
  19. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben zelf ook van alles aan het uitproberen.
    Heb nu zo'n beetje alles tot lvl 8 minstens gelvld om te kijken hoe het een beetje zit, en hunter en captain spreken mij toch het meeste aan.
     
  20. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren een Captain gelvled naar lvl 6 en het bevalt me erg goed. Ik lvl hem nog door tot 18 en dan besluit ik of ik verder ga met mijn Hunter of de Captain. Een groot voordeel van de Captain op hoger lvl lijkt mij toch wel het makkelijker vinden van een Fellowship.
     

Deel Deze Pagina