Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PatersNL

    PatersNL GET A LIFE :P

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo, vorige week zondag met moederdag liep mijn 360 2x vast, en vandaag ook weer 1 x :eek:
    Is dit normaal dat de 360 af en toe is vastloopt of is dit een fout in het systeem?:confused:
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Zucht.

    Na vorige week al hier gemeld te hebben dat mijn 360 'disc unreadable' aangaf zo nu en dan bij Forza 2 (disc is perfect schoon), verdween gisteren tijdens een race gewoon de track!

    Best lastig rijden als alles om je heen zwart is, behalve je auto. :mad:

    Aangezien ik nu vakantie heb wacht ik nog even met bellen, maar dit wordt dan mijn derde 360 die gemaakt gaat worden.:mad::mad:

    Aangezien mijn garantie er dus bijna opzit (eerste was op de launchdag gekocht), twijfel ik of het niet beter is het ding te verkopen bij terugkomst.
    Het is dat er zoveel toffe spellen op uit komen, anders was de keuze snel gemaakt, maar ik wordt hier echt niet goed van.

    Je bent gewoon bijna bang om je 360 aan te zetten!|:-
     
  3. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0

    Het kan aan mij liggen, maar vorige week zondag was het toch echt geen moederdag :)
     
  4. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat klinkt in mijn oren alsof de lens van je dvd drive gewoon stoffig is. Heb jij je xbox soms op de grond staan?
    Een standaard cd-lens cleaner van 10 euro zou dat wel moeten kunnen oplossen.

    Van een vastlopertje zou ik niet wakker liggen, dat kan net zo goed liggen aan slechte programmering van je games.
     
  6. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    derde 360 op 29 mei aangekomen in duitsland bij MS (volgens UPS tracking) volgens MS zelf op 11 juni (email van MS)......gisteren weer eens gebeld met MS (voor vierde of vijfde keer) , ze konden daar niet vertellen hoe het er met mijn 360 voorstond, hoe lang het nog ging duren, helemaal niks.....hoefde zelf niet om compensatie te vragen, boden ze zelf aan....heb maar een draadloze controller gekozen ( is er 1 gesneuveld hier, nadat deze op de grond was gevallen)......bij mijn tweede 360 kreeg ik destijds een game.....al met al best netjes...maar had liever nooit een 360 gehad die meerdere malen naar duitsland moet voor reparatie......het is een zooitje daar !
     
  7. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Tss hebben jullie dat gehoord? Een man heeft een nummer geschreven over z'n xbox die voor de zoveelste keer gerapereerd moest worden.. Echt prachitge stunt! Zal even kijken of ik het nummer kan vinden..
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee, ik heb mijn 360 niet op de grond staan. Hij staat in een TV meubel, waarvan het deurtje alleen open staat als de console aan staat.

    Maar ik heb zo'n clean-disc toevallig, dus zal dat wel even proberen.
    Zou fijn zijn als dat het zou oplossen!:b:
     
  9. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat volgens mij al in dit topic. Is toch op de melodie van Johny Cash's Ring of Fire?
     
  10. Raptiod

    Raptiod ..

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    In nagenoeg elke post over de duur van de reparatie valt het op dat Microsoft 15 dagen gaat tellen wanneer de xbox wordt 'Ingecheckt' in hun repair center, terwijl de console meestal al binnen 2 dagen bij Microsoft wordt afgeleverd.
    Nu vraag ik mij eigenlijk af of zij dit ergens in hun voorwaarden hebben staan? Heeft iemand dit al eens kunnen achterhalen? Ik kan het namelijk nergens vinden in hun voorwaarden, het staat ook nergens op het ticket dat via e-mail wordt verstuurd.
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb ik al gepost in deze tread vorige pagina wss ;).
     
  12. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Kunnen jullie ook eens wat reparatie kosten posten?
    Ik neem aan dat niet iedereen hier een klacht heeft dat binnen de garantie termijn valt.

    Peace,
    Rich_Art. ;)
     
  13. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    @Rich Art, hoezo binnen de termijn? de 360 is toch nog geen 2jr uit? Iedereen heeft dus garantie tenzij je em heb gemod ofzo....

    vandaag is me status veranderd in:
    # Repair Status: Device Received at Service Center

    nu gaan de 15/25 werkdagen in neem ik aan toch?

    pakket is afgelopen dinsdag aangekomen volgens UPS
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2007
  14. JJM

    JJM Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag eindelijk m'n 360 terug gekregen.
    Het is wel een andere dan dat ik op had gestuurd.... Er zit een hitachi dvd drive in, maakt deze drive nou krassen op de discs?
     
  15. Redje

    Redje Mafketel 1ste klas

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is fijn de mijne is ook net overleden denk ik... ik gebruik dat ding amper pfff :mad:
    Wilde ff Forza2 gaan spelen helaas: RLOD.

    Na ja kijken maar wat het gaat worden...
     
  16. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had indd ook een samsung, en kreeg Hitachi terug? Misschien een verbeterde verise ofzo..
     
  17. Dariuz

    Dariuz Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ingelogd op de statussite van de reparatie, en er stond eindelijk 'No Pending Repair' :thumbs: eindelijk! dus nog hoogstens 3 a 4 daagjes wachten tot ik em terug heb\o/
     
  18. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    niet perse maar is wel een van de slechte drives
     
  19. Dariuz

    Dariuz Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt er op alsof Microsoft de capaciteit van het reparatiecentrum in Weiterstadt heeft vergroot ofzo want ik merk dat steeds meer mensen hem terug krijgen of al terug hebben, en dat hij tegenwoordig bijna meteen ingescand wordt in het reparatiecentrum terwijl die van mij 5 juni was aangekomen en daar pas 15 juni was ingescand.
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Denk dat de reparatie kosten best weleens hoog kunnen gaan uitvallen. Heb een keer een kapotte lezer gehad met mijn Gamecube en de reparatie daarvan bedroeg zo'n 75 a 80 euro. Weet niet wat de tarieven bij Msoft zijn, maar meestal zijn reparaties best wel prijzig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina