Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    inscannen gebeurd dus wel snel, maar ze hebben toch de servicetijd verhoogd naar 25 Werkdagen. Dat zijn dus gewoon 5 volle weken !! _0/ Dat vind ik eigenlijk echt niet kunnen. Dan heb ik liever een gefixte 360 terug dan die van mezelf.
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    In Amerika zijn er die geen garantie meer hebben, en daar spreekt men van 140 dollar, best prijzig indeed...
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    140 dollar is idd de standaard daar.
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat is inderdaad wel erg veel.
     
  5. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nu naar de support belt word je al verteld dat wanneer je belt om te vragen hoe lang het nog duurt dat de reparatieduurt verlengt is naar 25dagen en dat ze waarschijnlijk eind juli weer op 15 dagen zullen zitten. Helaas, ik wilde net gaan vragen om compensatie aangezien ik nu 15 dagen heb gewacht sinds het mailtje dat ze mijn console hebben ontvangen.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik heb ook het idee dat de ergste achterstand wel weggewerk is, mijn 360 was volgens UPS dinsdag afgeleverd en gister kreeg ik een mailtje van m$. Of ze geven voorrrang aan de 360's die nu binnenkomen en werken de achterstand van mei weg wanneer ze wat capaciteit over hebben....
     
  7. Redje

    Redje Mafketel 1ste klas

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Even me eigen quoten :9

    Hij wordt volgende week opgehaald.
    Ging waarschijnlijk 25 dagen duren.

    MFR Date : 07-09-2006
    Error Code : 0102
    Probleem : RLOD, soms wil hij wel opstarten maar freezed dan tijdens het logo of in de gui.
     
  8. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    kut dat ik me serienummer niet heb opgeschreven anders kon ik us kijken hoe het met mijne zat maja afw8ten ben um nu 20 werkdagen kwijt hehe
     
  9. Dariuz

    Dariuz Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf alles opgeschreven voordat ik hem had verzonden. Het serienummer, trackingnummer en de productiedatum. Dus als ie nu binnen een paar dagen terug is ga ik mooi checken of het wel mijn eigen is. Maakt me opzich niet zoveel uit, als ie het maar doet, maar mijn eigen terug zou wel leuk zijn. Na 20 werkdagen gewacht te hebben heb ik ook compensatie gekregen (wireless-controller) en die zal dus ongeveer samen met mijn xbox hier moeten zijn.
     
  10. Dariuz

    Dariuz Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat betreft die 140 dollar, zoveel is Microsoft zelf echt niet kwijt aan de reparatie. Het is alleen zo duur als je als consument het wil laten repararen, dus het merendeel daarvan zijn gewoon servicekosten. Aan materiaalkosten zal Microsoft zeer weinig kwijt zijn.
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Tis toch eigenlijk verboden om een andere terug te sturen niet?
     
  12. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas kan ik het gevoel niet delen dat het weer wat rapper gaat daar in Duitsland. Ondanks de belofte dat ie er eind juni toch echt zou zijn, verwacht ik 'm nu niet meer. Morgen is het juli...

    Sinds 25 mei is 'ie nu weg, krijg het gevoel dat de mijne ook naar een of ander lage lonen land is verscheept.
     
  13. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    maandag belde ik aangezine mijn 360 nu 4 weken weg is. toen zei dat wijf eind juni. nou mooi niet heb um nog niet:)
     
  14. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, morgen mijn Xbox 360 maar opsturen. Wel vaag, ik hoef m'n garantiebewijs niet eens mee te sturen?
     
  15. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    LoL, lekker smart van mij, nooit gedacht aan dat de 360 nog geen 2 jaar oud is. :confused:

    Peace,
    Rich_Art. ;)
     
  16. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    aankoop - of garantiebewijs is niet nodig ... dit had ik ook al eens gevraagd via de telefoon.

    Alleen uw doodkoude naakte xbox360 moet je inpakken met de UPS-label op het doos
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2007
  17. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    De mijne is sinds 25 Mei in Duitsland en tegen mij was ook gezegd dat ik hem eind Juni terug kon verwachten. Ik heb hem nog steeds niet terug dus ik ga maandag weer bellen.

    Als ik nu op die site kijk zie bij de status het volgende staan:

    # Repair Status: No pending repair

    Kan iemand mij vertellen wat dit betekent?
     
  18. Dariuz

    Dariuz Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat betekent dat de reparatie voltooid is en dat je je xbox binnen een aantal dagen weer terug hebt als het volgens schema gaat. Hij is dus in ieder geval gerepareert.
     
  19. realBigBoss

    realBigBoss Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft beweerd dat het aantal stukken xbox360's in persentage onder de 5% zit. Ik vind dat beste wel weinig hoor. Je moet je xbox360 ook af en toe eens afstoffen he mannen...
     
  20. Achillias

    Achillias Guest

    Hahahahaha hoe krijgen ze het voor elkaar :lol: om met zulke uitspraken te komen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina