Minder zelfs, voor 30 euro heb je een 12-maanden code: €2,50 per maand. Edit: Die Hoogvliet en Dealer NL zijn pas schooiers (no offence); krijgen beide code van AnubisNefer, en meteen nadat hij is afgelopen een nieuwe vragen
Ik heb hier nog een 48 uurs kaart liggen, ga namelijk volgende maand 12 maanden halen en met 2 dagen schiet ik niets op, ben meer werken dan thuis.48 uur is voor mij 4 uur game plezier, zelf in weekend want dan is vriendin bij me, dan heb ik al helemaal geen tijd. Dus voor 1 van de liefhebbers, PM me wie als eerste komt die krijgt hem ook als eerste.
Gewoon even rondkijken, had zelf mijn code voor 32 euro, en daarna door mensen te verwijzen zelfs 18 euro toe verdiend .
FallingDarknessgaf me pm om 18:09 uur en heeft 48 uur gekregen heeft hem gekregen Tjerk 18:22 uur net telaat man Elinho21 20:09 uur helaas maar er waren al 2 PM voor je
Dan heb je een 360 en kan je geen abbo betalen! Best wel sneu dat mensen zeggen: ik heb GoW gehaald maar ik kan niet online wie heeft een trial".... Lame
om het feit dat er hier mensen zitten te schooien om zo'n kaartje zal ik hem al niet geven... Iedereen moet er toch gewoon weer steeds voor betalen, waarom zou ik mijn eigen kaartjes niet gewoon gebruiken?
Nja, bedelen.. Ik bijvoorbeeld, heb nog nooit xbox live gebruikt. Voordat ik een abbo neem, wil ik wel kijken of het leuk is.. Dus daarom, bijvoorbeeld als ik er 1 van jou kan krijgen, zou het fijn zijn om xbox live te ontdekken..
Ik heb me toch ook laten overhalen het spel Shadowrun te kopen en daar zat ook zo'n 48u XBL kaart in, iemand geinteresseerd? Edit: Trial subscription code weggegeven.