Koopjes (games)

Discussie in 'Algemeen' gestart door ID&T Rulez, 23 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb burnout gehaald voor 30 euro bij de FRS en ik hoefde niet eens te zeiken :D.

beter, ik zit nu op 12 spellen.

2. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    is het een bruut spel? ik zat er ook aan te denken om 'm te halen..

3. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    et scheurt duidelijk lkkr. beetje een arcade feel. leuke trax wel. en veel verkeer :D. coole crashes. en er valt wel het 1 en ander te unlocken.

4. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    dank hier voor kunnen wie niet een topivc maken waar we een lijst maken met zulk soort informatie erg handig....

bedankt ieder geval je hebty mij er een groot plezier mee gedaan...

5. jengelander

jengelander Loves Nena!!

Leuk Bevonden:
    0
    Vet man!! Deze topic RuLeZ ... ik wou The Thing al heel lang maar zag em overal liggen voor 60 of 70 euro ... nu ga ik em ff halen bij de FRS...THANX!! :D

EDIT

Let op mensen, ik ben em dus net gaan halen bij de FRS, stond ie daar nog voor 70 euro....ik naar die gozert toe en zeg dat ik em net online heb gezien op de FRS site voor 40...gaat ie ff checken op de kassa van em en mog ik em voor 40 euro meenemen :D

6. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    Fuzion Frenzy 26,00 (GCshop.nl)
    =
    Fuzion Frenzy (Xbox) nu € 26,00 (Solmedia.NL)

wou ik toch ff kwijt :), inc.verzenden btw zoals alle prijzen daar.

edit: onee laat maar, ik ga het niet uitleggen ook dat die echt goedkoper is ,haha, ik zag zelf huh 26 = 26 geen verschil?? wel dus, 2 euro, ,echte hollander he

Laatst bewerkt: 31 dec 2002
  7. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
  8. ID&T Rulez

Leuk Bevonden:
    0
    Agressive Inline.. nu 24,99 bij de FRS :9

9. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    zal die dan volgende week 20 euro zijn? :{

10. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    legends of wrestling is 30 bij freerecord shop hoor

11. focus

focus Dr. Evil

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik Agressive Inline wel ga halen. Ik wil nog wel een extreme sports titel in m'n collectie, maar ik ben niet zo'n fan dat ik er de volle mep voor wil betalen. Alleen denk ik dat ik inline-skaten minder cool vind dan skateboarden. Dan misschien die Tony Hawk 3 voor 39,95.

Of misschien helemaal niks. M'n broertje heeft namelijk Tony Hawk 4 op z'n GameCube (sorry, hij weet niet beter :{). En die speel ik ook nauwelijks.

12. ID&T Rulez

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 9 jan 2003
  13. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    re;prijzen

YES!eindelijk prijsdalingen leuk wat jengelander ook had,dat lig took allemaal zo bij de FRS bij mij burnout en al nog 60 euro... ach jah de enigste korting spel da ik heb gezien is jet set radio future kheb zelf blood wake nog op de volle prijs gezien....(2 weken geleden)

14. jengelander

jengelander Loves Nena!!

Leuk Bevonden:
    0
    Re: re;prijzen

Damn ja zal idd maar Blood Wake voor de volle prijs hebben betaald .... argh :'-( 8)

15. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Re:confused:pellen

Nu we toch over spellen kope bezig zijn,heb ik ook iets gedaan,alle revieuws nog is bekeken en van alle spelle met een score van 8.0 of erbove even voor jullie overgekopieerd

Halo:Totaal 9.2 Halo is de kaskraker voor de Xbox en zal waarschijnlijk nu al op jouw verlanglijstje staan.
    Amped:Totaal 9.0 Al met al een van de beste games voor de xbox tot nu toe in de US.Deze moet je gewoon hebben, oja … Hij maakt grafisch gezien gehakt van de ps2.
    Fuzion Frenzy:Totaal8.0 Fuzion Frenzy is een leuke game, vooral met meerdere personen.
    Project Gotham Racing:Totaal9.1 Dit is gewoon een fantastische racer.
    Rallisport CHallenge:Totaal9.2 Een must voor alle rally fans.
    Dead or Alive3:Totaal 8.5 Gewoon een goede fighter met ongelofelijk mooie graphics. Voor de fans van het genre zeker een must-have.
    NHl 2002:Totaal 8.8 Een absolute must-have voor ijshockeyfans of gamers die gewoon een snelle, actievolle sportgame willen!
    Ssx tricky:Totaal 8.7 Gewoon een hele goede originele snowboardgame met een uniek sfeertje
    Stars wars:jedi starfighter:Totaal8.0 Ondanks het PS2 stigma heeft deze game toch veel te bieden voor de Star Wars fan.
    Jet Set Radio Future:Totaal8.4 JSRF moet je hebben als je JSR nog niet hebt gespeeld. Heb je JSR wel, dan is dit ook zeker geen miskoop.
    Max Payne:Totaal 8.9 Max Payne is een spel dat je toch echt een keer gespeeld moet hebben..
    Enclave:Totaal8.0 Een leuke en mooie Hack 'n Slash titel met verslavende gameplay maar jammerlijk ontbrekende Multiplayer.
    Myst III:Totaal 8.0 Nog steeds beste in zijn genre. Leuk voor mensen die hem nog niet hebben en hiervan houden.
    Deathrow:Totaal 9.8 Naast Halo de game die je bij je Xbox moet hebben.
    Conflict Desert storm:Totaal 8.6 Al met al een spel die zeker je collectie aan moet vullen, dit spel staat op eenzame hoogte.
    Hitman2:Totaal 8.1 Een goed spel dat qua graphics een beetje lager ligt dan we verwachten en hopen maar dat wordt goed gecompenseerd met een goed verhaal met mooie gameplay en missies.
    Fifa2003:Totaal 8.7 De beste voetbalgame op de Xbox en ondanks kleine let-downs een lekkere game!
    Transworld snowboarding:Totaal 8.1 Lekkere game, dat zeker, maar helaas een aantal minpuntjes.
    Colin McRae rally 3:Totaal 8.9 Beste rally game op de Xbox, must-have voor race fans maar nog een aantal minpuntjes
    Sega GT20002:Totaal 8.3 maar geen conculsie erbij geschreven
    Mechassault:Totaal 8.7 Een dikke 8.7 om dit mooie staaltje BattleTech te bekronen. Hopelijk heeft deze titel een waardige opvolger want het MechWarrior concept kan naturlijk niet stuk!
    Crash:Totaal 8.0 Zeer goede mecha-game die net iets teveel punten laat vallen om perfect te zijn.
    007 Nightfire:Totaal 8.2 geen conclusie erbij
    Splinter Cell:Totaal 9.4 Bijzonder goede game, zeker een van de betere en mooiere titels dit jaar! Natuurlijk is het spel niet zonder foutjes, maar die kunnen wij vergeven. Sam Fisher is mijn nieuwe idool!
    Serious Sam:Totaal 8.5 "Duke is not dead". De dagen van DOOM herleven op de Xbox! Serious Sam is een heerlijke titel, vooral in co-op

16. Xessiah

Xessiah BMX XXX rule

Leuk Bevonden:
    0
    OPGELET

MOHAA, UNREAL C, SLINTER CELL voor maar 50 eurootje!!! Het is tijdelijk. Waar te koop: Gameshop in centrum can DEN HAAG8) 8) 8) :9

17. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Voor degenen die in het gelukkige bezit zijn van een credit card is hier ook nog een sale aan de gang :cool:

18. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    :eek:!! helaas is dat wat ver weg :'-(

19. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    DEL

Laatst bewerkt: 12 apr 2003
  20. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    Kung fu chaos is ook maar 36,50 bij gcshop!!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina