Als je het filmpje gezien hebt, zie je toch duidelijk dat de ps3 versie mooier is. Ook al zegt IGN, dit en dat(waar gamespot niets van zegt), maakt niet uit, het filmpje is het bewijs... Je ziet het toch. Maarja, aan beide versies ga je toch evenveel plezier beleven, daar niet van
.
En Tha Cell heeft zijn tijd nodig. Zoals Tha Xenos zijn tijd nodig heeft:{. De ps3 is nog maar een half jaar op de markt. En de eerste generatiegames zoals motorstorm bijvoorbeeld zien er evenmooi uit als Forza 2,...
En maak geen voorbarige conclusies aub. We zullen wel zien hoe E3 wordt. Qua aantal games kan Sony niet winnen, dat weet iedereen. Maar als ik PERSOONLIJK mag zijn, Uncharted staat me meer aan dan de meeste xbox 360 games die komen. En dat noemt men SMAAK meneer. Oké, ik kijk misschien evenhard uit naar Halo 3 en Masseffect. Maar toch, het hele concept van Uncharted is voor mij super, en ik heb alle vertrouwen in die ontwikkelaars. Daarnaast komt in september Heavenly sword ook al. En Lair ook. Die laatste is misschien niet mijn ding, maar grafisch oooh zo mooi. En heavenly sword is ook prachtig. Oké, Bioshock ziet er ook heel mooi uit,... Maar Sony komt na een dik half jaar toch met mooie games. Met de xbox 360 had je dit ook hoor... Op een gegeven moment zei men, waar blijven die games toch. En nu, komen ze met grote aantallen ja, maar xbox 360 is al onderhalf jaar op de markt. Anyways, waar het op neer komt. Iedereen heeft zijn smaakt. En Uncharted, heavenly sword, mgs4,... zijn volledig mijn ding. Daarnaast zijn halo 3, masseffect en wss Alan Wake(wil ik echt meer van zien) ook mijn ding... Maar leer aub mensen hun smaak te appreciëren...
ps: Wanneer gaat het eindelijk goed komen met die xbox 360? Want, geef nu toe, voor 400 euro mag je toch een goedwerkende console verwachten, niet? Want eerlijk, liever wat duurder, en niet kapot gaan, dan continu zitten sukkelen, toch?
Klik om te vergroten...