Forza Motorsport 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had al in de Show Your Achievement thread gepost dat ik alles goud heb, dus ook level 50 ;)
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dyslectie of.. ? :eek:
     
  3. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ff vraagje, bij sommige auto's staat dat je hem unlocked als je bijv. lvl. 20 haalt in America, dit bij sommige auto's uit America uiteraard, maar als je nou die achievements wil unlocken dat je alle auto's uit een bepaald land hebt, of gewoon alle auto's, moet je dan overnieuw beginnen in America en daar lvl. 20 halen. Kben nu zelf iets van lvl. 47 dus. En heb sommige van die auto's nog niet vrijgespeeld. Hoe zit dit precies? Alvast bedankt. ;)
     
  4. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    lol, ik bedoelde kocht O-)
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Ik ben nu ook level 47 in de Europa region.
    Om die auto's in een ander land te unlocken moet je naar een andere region switchen.
    Als je op RB (rechterbutton) drukt kom je bij je stats, en daar kun je ook je regio wisselen.
    Maar het slimste is om dit pas te doen als je level 50 bent en alle auto's in je eigen regio hebt gekocht.
    Want voor elke keer dat je switcht moet je geld betalen: 100.000 de 1e keer, 500.000 de 2de keer en 2.000.000 voor elke keer dat je daarna nog switcht. En dat laatste wil je natuurlijk vermijden.

    En als je switcht neem je ook gewoon je level, geld, wagens enzovoort mee naar het andere regio. Dus als je bijvoorbeeld in Europa bent begonnen als home region, hoef je in het Amerikaanse region niet overnieuw te beginnen.
     
  6. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    óf als je level 50 bent zoek je een "vriend" die een andere regio heeft en je gaat samen wagens ruilen. Dit zodat de één eerste alle achievements heeft en daarna de andere. Hierna heeft ieder zijn eigen auto's weer retour.
    Zo heb ik het gedaan..... Tis wel ff een flinke administratie en 2 uur auto's op en neer sturen, maar het werkt :)
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat is ook een super goede optie! Zo bespaar je geld met het kopen van al die auto's en het switchen van regio hoeft dan ook maar 1 keer. (of 2 als je weer naar je eigen regio terug wil switchen).
     
  8. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil zooooooooo graag dit spel spelen maar me xbox 360 ligt in Duitsland !! :mad:
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Iemand enig idee wat die Achevement Secrets zijn?:confused:
     
  10. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    collect all race cars
    collect all tuner cars
    en dan volgens mij collect all production carss ofzo

    en de laatste is collect all cars :)
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik ben nu bij level 49! Dus nog 1 level en dan nog in totaal 8 events te gaan. :D


    Wat houden eigenlijk die tuner cars in die je allemaal moet verzamelen voor die secret achievement?
     
  12. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    @ antraXxX dus je bent er bijna :thumbs:

    Op welke difficulty spelen jullie , ik zelf heb de AI op medium staan en voor de rest alles uit .. Jullie?
     
  13. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Medium ABS aan. Mja krijg de xbox niet meer aan de praat. Zo veel zin om te spelen :/
     
  14. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    OMG, de 1e keer dat je van regio verandert kost het 100.000, de 2e keer 500.00 en de 3e keer 2.000.000 :eek:
     
  15. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen eens 2.000.000
     
  16. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Denet ree ik met mijn chevelle op zijn topspeed (214) , ergens daar waar ik op top reed ging de weg naar beneden en ik ging niet harder , ik vint dit best onrealistich miss had ik nog wel 5/10 km/p harder gekunt.
     
  17. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat zijn de auto's die al getund zijn als je ze koopt. B.V. de Tom's toyota's en de auto's die door Tommy Kaira zijn getund.
     
  18. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Maar er is ook zoiets als luchtweerstand en soms kán je auto mechanisch gewoon niet harder. In Forza II wordt er wel degelijk rekening mee gehouden.

    Verdere Tip: Check je Nederlands voordat je iets post. Is wel zo fijn lezen.
     
  19. Rabasa

    Rabasa Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk zat je tegen je toerenbegrenzer aan?
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Die vallen dan opzich wel mee!



    @ Triple X, als hij al op z'n echte topspeed zat en tegen de toerenbegrenzer aanzat zal hij niet meer sneller kunnen, ongeacht dat heuveltje waar je vanaf reed. :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina