De kans een xbox te treffen die instort is net zo groot als je fiets die wordt gestolen. Het zal je niet iedere dag gebeuren maar de kans dat....
Men kan zeggen wat men wil maar er zitten gewoonweg knallers van fouten in de hardware en assemblage van de Xbox360. Het is en blijft gewoon een gok. De Xbox is als concept samen met de mogelijkheden en de spellen die er zijn prima in orde, maar maakt een hoop herrie (in vergelijk met de oude Xbox)en is niet koel te krijgen (bij mij staat hij helemaal vrij, geen kast, geen andere apparatuur in de buurt, gewoon aan twee beugels opgehangen).
Draadloos doet (deed...) mijn 360 het gewoonweg fantastisch. Staat op een draadloos netwerk samen met twee laptops en een pda. Instellen is even een uitzoekertje (ip-adressen aanmaken en dergelijke) maar daarna loopt alles opperbest.
Moet je nu wel of geen Xbox360 kopen? Al met al zou ik het toch weer doen. Immers met de PS3 is het ook maar afwachten.
De 120gb die de moderator aangeeft is gewoon een lachertje (je moet alleen al eens kijken naar de prijs!). Niet qua omvang maar op de wijze waarop ze bij Microsoft de boel weer dichttimmeren. Het zou gewoon mogelijk moeten zijn om een eigen hd er aan te hangen. Kan bv weer wel bij de concurrent.
Laatst bewerkt: 4 jul 2007