[Wii] Resident Evil 4 Wii Edition

Discussie in 'Games' gestart door Zeroine 83, 19 apr 2007.

1. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    die van mij is vandaag verzonden!:)

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht morgen ook het telefoontje van Replay :)

3. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Nog niet binnen:mad::mad: wel een papiertje dat de post was geweeest? Neem aan dat Wii Home hem toch niet als pakketje verzend?:p

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Had de game vandaag in mijn handen. Heb heel erg staan twijfelen. Heb hem toch maar laten liggen. Eerst volgende week de reviews van Ninja Gaiden Sigma even afwachten.

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem, kreeg zoals ik had verwacht vandaag telefoon. Na gespeeld te hebben kan ik niet anders concluderen dan dat dit RE4 is zoals ie altijd heeft moeten zijn. De nieuwe besturing maakt alles nog zoveel intenser dan het al was. En ik heb nog nooit zoveel headshots weten te maken _O_

Voor Wii bezitters die al eens een eerdere versie van RE4 gespeeld hebben : check even of je het spel bij iemand of in een winkel kunt uitproberen. Op basis van de factor besturing kun je dan voor jezelf bepalen of het voor jou genoeg rede is om RE4 opnieuw te gaan spelen/aan te gaan schaffen.

Voor Wii bezitters die nog nooit RE4 gespeeld hebben : verplichte kost. Wat doe je hier nog ?

:cool:

Laatst bewerkt: 29 jun 2007
  6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ok, dus hij is zeker de moeite waard? Zag de videoreview van gametrailers en het zag er zo vet uit. Damn, word alleen maar moeilijker om nu te kiezen tussen RE4, Ninja Gaiden Sigma en The Darkness (PS3 versie). :eek:

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nja als je RE4 al eens eerder gespeeld hebt is het misschien de moeite waard om eerst voor een andere, nieuwe titel te gaan. En je hebt genoeg waar je tussen twijfelt zie ik wel ;) Maar met de nieuwe besturing is het net alsof je een nieuw spel zit te spelen. Ik vind dit echt de beste versie van RE4, ever _O_

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb de game weleens kort gespeeld, maar heb hem zelf niet op de Gamecube of PS2. De verleiding word steeds groter. :)

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dan moet je hem idd zeker op de Wii kopen. Is echt perfect gemaakt voor de Wii, volgens veel gamecritici...

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan ik niet anders dan zeggen dat dit een must-have is voor op de Wii, en dat kun je op mijn woord van me aannemen ;) Een betere SP ga je naast Zelda voorlopig nog niet krijgen op dit systeem. Het is alsof dit spel toendertijd al is gemaakt met in het achterhoofd de nieuwe besturing op de Wii, wat natuurlijk enigszins absurd klinkt....maar ervaar het zelf. Het werkt echt perfect.

Laatst bewerkt: 30 jun 2007
  11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.713
    14 september, Super Paper Mario :+\o/

12. realBigBoss

realBigBoss Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ja, en guess what: hij was ook perfect gemaakt voor gamecube! En guess nog een what: hij was ook perfect gemaakt voor de ps2!!!
    The fact is, hoe kan een current gen game perfect gemaakt zijn voor een wii? Grafisch telt ook nog steeds mee hoor.. Beetje controlgeschud maakt voor mij persoonlijk een game nog niet perfect aangepast, if you fucking know what I'm fucking mean

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De Wii is geen grafisch monster zoals een 360 of PS3. Bij de Wii draait het meer om de gameplay. Grafisch was Resident Evil 4 op de Gamecube al heel erg sterk. Het belangrijkste was dat de game heel sfeervol was. En dat is hij nu nog steeds. De gameplay was al heel erg goed op de GC en de PS2, echter door de Wii-mote is de gameplay nu nog beter geworden, je raakt meer betrokken bij het spel. Het is niet zomaar een beetje geschud met je controller, zou je toch eens willen aanraden om wat filmpjes van deze game te bekijken of om hem zelf te spelen (of een andere Wii game).

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, er komt meer bij kijken dan alleen wat 'geschud met de Wii-mote'.
    Maar goed, behalve gebrek aan verdere argumenten is het Engels van onze kritiekgever ook niet al te best....dus in hoeverre je hem serieus moet nemen mag je zelf bepalen.

@ Modder-Eter : 14 september is nog wel ff weg hoor ;) Daarnaast zal Super Paper Mario best een leuk spelletje worden, maar een betere SP ervaring dan RE4 ? Neh.

:+

Laatst bewerkt: 1 jul 2007
  15. realBigBoss

Leuk Bevonden:
    0
    ahja, dus jij vind een current gen game die volledig overgezet wordt naar een wii, met dezelfde graphics, zelfde interactie,.etc... volmaakt????
    Ok, er is een nieuwe besturing, en that's fucking it...

Sorry hoor, maar ik vind dit bullcrap! Sffs ga ja ook nog beweren dat wii niet beter kan qua graphics dan current gen...

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De nieuwe besturing maakt de game en de beleving van de game compleet anders. Ik zou je trouwens willen verzoeken om een beetje op je taalgebruik te letten. Daarnaast kan een beetje respect voor iemand zijn mening ook geen kwaad.

17. hacktic

hacktic PSN ID: hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    Super Paper Mario is ook helemaal niet zo geweldig. Ik irriteerde mij vooral aan de lange teksten en het verhaal aan het begin. Verder vind ik het niet echt bijzonder.
    RE4 is een goede game en absoluut de moeite waard.
    Grafisch ziet het er prima uit op de wii :)

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.713
    Maar vond jij Paper Mario op de Cube geweldig?

RE4 is zeker een coole game, ja... Misschien koop ik ooit nog eens de Wii versie, omdat ik hem niet helemaal uit heb gespeeld.

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar zeg ik dat de game 'volmaakt' is ? Waar zeggen de reviews dat de game 'volmaakt' is ? Een 'volmaakte' game scoort overal een 10 en niet lager. En zelfs dan hoeft ie nog niet volmaakt te zijn omdat het begrip volmaakt wordt gecreƫerd vanuit je eigen beleving.

Wat ik, en de reviews, wel zeggen....is dat RE4 een game is die precies laat zien hoe functioneel de controls van de Wii kunnen zijn, mits ze goed worden gebruikt. Met andere woorden : de game is ervoor gemaakt. Het spel is veel intenser omdat je er meer bij betrokken wordt. Met beloning overigens, want je merkt gelijk dat het veel beter werkt dan de traditionele controls.

Ik ben het met je eens dat het geen trend moet worden dat we nu alleen of vrijwel alleen maar ports gaan zien van oudere games, aangepast met Wii besturing. In het geval van RE4 pakt het toevallig heel goed uit, maar volledig nieuwe games moeten er ook komen....we zullen zien wat de toekomst brengt, niet ?

Anyways, RE4 is mijn Wii niet meer uitgeweest sinds de release en ik ben nu aanbeland bij het tweede gedeelte van het spel, The Castle, waar de game naar mijn mening eigenlijk pas echt goed begint te worden :cool: Ik wil iedereen nogmaals benadrukken dat dit een must-have is als je dit nog niet eerder (uit)gespeeld hebt op een ander systeem ! Het verhaal is goed, de sfeer is goed, de actie is goed, en na een zenuwslopende SP heb je nog tal van extra missies die je kunt doen _O_

Laatst bewerkt: 2 jul 2007
  20. realBigBoss

Leuk Bevonden:
    0
    heb jij de ps2 of gc versie wel gespeeld??

Deel Deze Pagina