[Wii] Resident Evil 4 Wii Edition

Discussie in 'Games' gestart door Zeroine 83, 19 apr 2007.

1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je vergeet de PC versie te noemen, die is er ook nog ;) Maar ja, ik heb ze allemaal gespeeld. Hoezo ?

2. realBigBoss

realBigBoss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    allemaal? lol, alsof jij na de GC en ps2 versie ook nog de pc versie gaat spelen

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker, zo gek ben ik wel. En na de PC versie, die ik nog heb liggen, nu de Wii versie. Ik ben zelfs zo 'gek' dat ik pakweg een jaar geleden mijn complete games collectie verkocht heb om er een high-end PC van te kopen, om vervolgens weer lekker opnieuw te beginnen met games verzamelen voor de huidige systemen.

Maar nu weet ik nog niet waarom je wilde weten of ik eerdere versies van RE4 al gespeeld had ?

Laatst bewerkt: 2 jul 2007
  4. realBigBoss

realBigBoss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel, om mijn punt duidelijk te maken: jij bent een freak , tuurlijk dat jij de Wii versie enorm vind.

/Mod Bij deze een OW. Heb respect voor anderen. De volgende keer zullen er zwaardere maatregelen volgen -/-Kameo

De rest vind het gewoon dezelfde game, met andere besturing die maximum 20 euro waard is.

Jij zou de game blijven spelen, al komt ie ook nog eens naar de xbox1, of met een kleine grafische update naar de 360 en ps3. Maar zo zot zijn wij niet he ;)

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de Xbox zou ik hem niet halen, onzin natuurlijk. Voor de 360 en PS3 ook niet want het enige wat er nog opgepoetst kan worden aan de game is de resolutie (anders hebben we het over een remake), en op de PC haal ik 1920x1200. Maar ik heb geen zin meer in dit welles-nietes spelletje. Ik ben geen freak, gewoon een gamesliefhebber wiens hobby geld mag kosten. En ja, eentje die bepaalde games gerust nog eens aanschaft als er echt iets goeds aan is toegevoegd. Last-gen of niet, RE4 is en blijft nog steeds een van de beste spellen van de afgelopen jaren en de Wii besturing werkt perfect bij de game en maakt het voor mij en vele anderen de beste versie van RE4 tot nog toe. Een game waar ik met liefde en plezier weer 45 euro's in gestoken heb. Einde discussie want ik heb niet zoveel zin in een slow-chat ;)

Laatst bewerkt: 2 jul 2007
  6. hacktic

hacktic PSN ID: hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Cube versie van Paper Mario niet gespeeld. Ik vind Paper Mario gewoon net iets te.. kiddy. Ik wacht wel op mario galaxy.

7. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    nou, bij mij is RE4 ook binnen. IK vind hem persoonlijk ook heel erg goed. :)

8. Karll2

Karll2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar gaat dit spel niet snel vervelen ? want het is toch altijd het zelfde, gewoon wat zombies en wat hondjes en soms eens een ander groot monster doodschieten of doosteken of ne schop of... en is het alleen singeplayer ?
    Ik wil het spel wel graag hebben maar ik vrees dat ik dit spel maar 5dagen ofzoits zal spelen.

9. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    moah, ik deed er 24 uren over, dan nog een aantal bij spelletjes die je krijgt als bonus waneer je em uit hebt gespeeld.

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent er in ieder geval lang genoeg zoet mee, de SP is groter dan die van welke RE game dan ook, plus de extra missies zijn er ook aardig wat. Kan me persoonlijk ook niet voorstellen dat dit spel gaat vervelen, misschien uit frustratie omdat het soms best lastig kan zijn, maar goed.

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.713
    Daar heb je het al. Dat was 1 van de beste Cube games, imo... Daarom kijk ik erg uit naar Super paper Mario, ook al verschillen ze wat.

@ het verveelverhaal: Vervelen shooters als Halo je dan ook niet? Daar schiet je ook telkens maar op aliens enzo...

12. Karll2

Karll2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    halo 3 heeft wel online dat is heel wat anders

13. krot

krot Hip

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is net een stukje beter dan twee jaar terug. Hij slaat net iets minder hard in, maar dat neemt niet weg dat deze versie koninklijk is.

Overigens is de ster van het spel natuurlijk niet de nieuwe besturing, maar nog steeds de prachtige omgevingen, geweldige karakters en briljante sfeer. Goed, ik kan hier verder over uitwijden, maar hier staat mijn mening hoe dan ook immer beter verwoord.

14. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    resident evil 4. voor die game heb ik speciaal een gamecube toen die tijd gekocht, ik heb zelfs de gamecube resident evil 4 console edition ervan;) en ik kan zeggen dat dit 1 van de beste games ooit gemaakt is.

15. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WTF, dit spel is echt geweldig.

Nooit de gamecube of ps2 versie gespeeld, maar met deze game en zelda hoeft mijn WII zich niet meer te schamen naast m'n 360.

Mooie graphics, lekker duister sfeertje, spannend en best lastig..........

Zeker een 9.0

16. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    hahaha 8)8)!! No one will escape the brilliant and perfect game (atm) Resident Evil 4!! xP
    Lol daar hadk ff zin in.
    Ik ben in de ban van zombies onthoofden :cool:

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je mag ze alleen niet echt zombies meer noemen he ;) Las Plagas ! \o/

:+

18. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Ach het zou wat =P Hoe ze ook heten, het onthoofden blijft even leuk :cool:
    En ik betwijfel of iemand serieus zegt: "Kom we gaan RE4 spelen, even op Las Plagas schieten."

:+

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja ik heb de irritante gewoonte om qua exacte benamingen altijd alles te onthouden in games....maar daar kun jij verder ook niks aan doen :+

20. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    ach gewoon blijven doen, niemand heeft er last van. En bovendien, ik wordt ook pissig als iemand iets verkeerd uitspreekt dus I know how it is. (lol laten we wel ff on-topic blijven (ik spreek nu tegen mezelf))

Even een klein overzicht waar ik me bevindt in RE4:
    Neem een klein huis met een boven verdieping. Neem een grote groep Las Plagas (hehe:+), doe de deur dicht zo lang ze het kan houden (en de ramen ook), en veel plezier met wachten tot het gespuis binnen komt om je vervolgens helemaal gek te schieten, totdat je vervolgens geen ammonution meer hebt, en je het met je mesje moet doen.
    En dan proberen te blijven leven.

Dat was een korte uitleg van mijn situatie =P Alsjeblieft :D

Deel Deze Pagina