tevreden met de wii my ass... je gaat me nu niet vertellen dat je nu al tevreden bent... dat ding heeft geen toppers.. Wat een fucking games heb je daar nu op? elke game lijkt op de reclame veel funner dan hij in werkelijkheid is. Afzetterij noem ik dit.
Ik denk wel dat er nog veel toppers aan zitten komen, maar op dit moment heeft dat ding nu eens echt niets te bieden. Probleem is dat nintendoliefhebbers te rooskleurig denken. 2 Jaar geleden had ninendo noppes, maar dan ook noppes laten zien op de E3.En wat hoor je dan? nintendofans die vonden dat nintendo de beste E3 achter de rug had, lol!
Bekijk het neutraal, de wii verkoopt opt moment enorm: grote hype, nieuwe besturing (die helemaal niet revolutionair is.. en komaan je moet zo'n domme sensor op je tv zetten!!!! Eye toy was in de tijd al een grotere revolutie)
Maar heeft op deze moment amper iets te bieden.
Wel, ik wacht wel op mijn star wars game.
Waarom zou hij die current gen nog op wii willen spelen? Hij heeft hem wssn al op ps2 of gc uitgespeeld. Een nieuwe besturing maakt uiteraard geen nieuwe game
/Mod Beste RealBigBoss,
Ik zie dat je hier nieuw bent, maar let a.u.b. even op je taalgebruik en je woorden. Je mag hier best een mening hebben, maar behandel een ieder hier met respect. Fanboyism wordt hier niet gewaardeerd (ook al is het een xbox forum). Zie dit als een waarschuwing. Zie ook het [faq]beleid[/faq]
Gr,
Fardo NL
Laatst bewerkt: 2 jul 2007