Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 optische ingangen, 1 waar bij staat tv/sat en waar dvd onder staat(zie foto). Als ik tussen 1 van deze een optische kabel doe zal dat dan werken op mijn 360, en zoja in welke poort?
    [​IMG]
     
  2. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Op beide, zolang je maar Tv/sat of Dvd selecteerd op je Amp. :)
     
  3. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    zonet een voorlopig 5.1setje gekocht, Trust SP-6600A

    En ze klinken echt prachtig, had ik niet verwacht van Trust, en het design sprak me ook heel erg aan, maar het is maar voorlopig, eerst moet ik nog wat sparen voor een heel vette 5.1opstelling voor rond de 1800euro maar dat zal pas tegen nieuwjaar ofzo ergens zijn dus heb ik voorlopig maar dit setje gekocht , ben eens naar media markt geweest en eens weesten luisteren naar goedkope 5.1 setjes, ik wou echt niet meer uitgeven dan 100euro omdat het maar voorlopig is en het klonk echt prachtig voor zijn geld.
     
  4. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dit zo mooi vindt klinken, waarom wil je dan toch 1800 euro uitgeven?
     
  5. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    voor die prijs voorlopig ;) ik weet ook wel wat voor 1800euro klinkt en dat is ook 100keer beter maar voor een paar maand is dit goedkoop setje nog niet zo slecht.
     
  6. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe kom je eigenlijk aan de 1800 euro. Beetje apart getal. Ga gewoon kijken wat je mooi vind klinken en koop t, je kan toch beginnen met alleen een receiver en 2 front speakers en dan later uitbreiden. Had je beter die 100 euro daar in kunnen investeren.
     
  7. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet al wat ik wil ik moet alleen nog voor sparen en alles wat ik ongeveer wil is net geen 1800 ;) en met 100 kan ik niets mee kopen alleen 1kabel :)
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    gisteren tweede set B&W DM110 gekocht (75,-)! oude beestjes, echter deze waren echt nog in nieuwstaat!

    Heb er nu vier, nu nog een goede center (heb op het moment 1 van pioneer) en een vette sub.
     
  9. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel misschien binnenkort een centerspeaker. Uiteraard de B&W LCR60s3. Ben benieuwd, die gozer wilt er namelijk €185 voor... Vind ik net iets te veel.
     
  10. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik had 'm voor 150, moet lukken lijkt me.
     
  11. Sake1989

    Sake1989 Relax

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    33
  12. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat zijn je eisen, wat zijn de afmetingen van je kamer, is het voor film, is het voor muziek, in wat voor woonomstandigheden zit je, moet je rekening houden met anderen, front of downfiring?

    Moeten toch echt wat meer informatie hebben om je wat aan te raden, kijk anders even op htforum.nl

    Sjoerd
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb zelf de voorloper van de 515 gehad, de 315. Voor dat geld heb je een hele fijne subwoofer. Op 't gebied van films en games presteert ie vrij goed, alleen vind ik 'm voor muziek te langzaam en is ie vrij snel te boemerig.
     
  14. Sake1989

    Sake1989 Relax

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik woon vrijstand en m'n pa vindt wanneer ik iets koop voor m'n homecinema set dat ik dat goed moet doen. Ik gebruik de subwoofer dan voor films, muziek (trance en dance) en games. Kamer is 3 bij 5 meter. En wat is het verschil tussen een front en een downfiring sub. Ik weet alleen dat de plaatsing wat minder gevoelig is. Voor de rest: de sub moet zwart zijn, de rest is namelijk ook zwart. De grote maakt niks uit. Budget is 400 a 450 euro (inclusief kabel).

    http://www.kieskeurig.nl/review/7155D04FB0FA4AC5C1256D2700465057.htm
    deze jbl lijkt ook wel wat.
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb de 215 in huis.
    Ook deze Subwoofer is bij Muziek (vooral SACD's) heel snel te boemerig.
     
  16. Sake1989

    Sake1989 Relax

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    33
    Dus de Yamaha valt al af. En de JBL E250 dan?

    Edit: muziek is niet zo'n hoge prioriteit, ik kijk toch meer films en game meer. Maar ik luister zo nu en dan wel muziek en dan moet het niet echt boemerig worden.
    Of een klipsch http://www.kieskeurig.nl/product/BD36CE8BBA13F755C12571AB004CA6F9.htm
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2007
  17. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0

    De JBL is zeeeer geschikt voor films en games, en in mindere mate ook voor muziek.. Echter voor films en games kun je denk ik niet beter krijgen voor die prijs!:)
     
  18. Sake1989

    Sake1989 Relax

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    33
    Oké, weet iemand ook het verschil tussen een down en frontfiring sub.
     
  19. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Speur HTforum.nl eens af. Dat forum beantwoord al jou vragen.
     
  20. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is makkelijk te 'googlen' maar vooruit, omdat het vakantie is ;) :

    Downfiring sub wil zeggen dat de speaker naar beneden gericht is, dus naar de grond. Frontfiring wil zeggen dat de speaker aan de voorkant van de sub zit. Er zit wel verschil in, maar wat precies moet je niet bij mij zijn. Volgens mij is een downfiring wat moeilijk te lokaliseren in de kamer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina