Pro GameSquad Beta

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 22 mei 2007.

  1. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Tactiks waren hard,
    Skills waren aanwezig,
    Teamplay was goed,

    maar de laaste match klapten wat spelers van ons team ineens dicht..

    Sorry voor mijn reactie achteraf jongens, was niet echt gezellig meer ofzo. Ik wilde echt heel erg graag naar Seattle en we hadden als team echt kei & keihard getraint. Hadden een hele lan opgezet bij mij thuis en etc. Was dus heel erg teleurgesteld en had even geen zin in de dingen om me heen.

    Al met al was het heel erg goed georganiseerd en vond ik 99% van de gamers echt leuke gasten. Heb me prima vermaakt. Wie weet overigens iets over dat andere toernooi in praag? Er zouden toch 4 spelers voor geselecteerd worden ofzo?

    Maarja... tot het volgende WCG!
     
  2. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ja als je hard hebt getraind en dat verliesd moet je gewoon ff chille en met rust gelaten worden, en tegen iemand zeiken dat het nergens op sloeg :) Spelers speelde ook slechter, verloren 1 op 1 enzo.
     
  3. RiChY

    RiChY GoW II

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het niet erg wel een beetje we zijn ingemaakt door een clan die niet slecht is maar niet beter dan ons is maar het was onze eerste lan voor mij het eerste gametoornooie van allemaal volgende keer beter:)
     
  4. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker niet beter, maarja het is jammer dat dit meteen het grootste toernooi was waar we mee begonnen. Had liever eerst een kleinere lan gespeeld voor de ervaring.
    Maar ik blijf erbij het was super vet en alles is anders op lan heel veel goede teams zijn veels te vroeg of te vroeg uitgeschakeld maarja shit happens.

    Ik heb voor een aantal mensen echt veel meer respect nu voor een aantal ook wat minder maar ach... er waren veel toffe mensen ;)
     
  5. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    lol :9 wie dan? :+
     
  6. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou jij bevoorbeeld ik heb je striptease gemist :mad: :9
     
  7. Thug life

    Thug life High till i die

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit pg team nu uit elkaar?
     
  8. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    :lol: Ik heb je niet eens gezien :9 Er waren gewoon te veel mensen :)
     
  9. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb jou ook niet gezien, naja niet gesproken maar als er iemand op de bar stond dan had ik t vast gezien. :9
     
  10. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik was eigenlijk meer in de wc te vinden :+ Wanneer komen foto's dan post iedereen gewoon de foto van wie hij is :9
     
  11. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg woensdag fotos volgens mij. Mare ik ben vaak genoeg op de wc geweest en het was er wel heel nat op de vloer maar ik heb daar verder bijna geen mensen gezien. Ja een keertje robin :)
     

Deel Deze Pagina