1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splintercell Pandora tomorrow!!!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Solid Jos, 2 jul 2007.

  1. Solid Jos

    Solid Jos Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen.

    Sinds dit spel heb ik nooit meer dezelfde ervaring met online games gehad. De twee delen die op pandora tomorrow volgden waren op het gebied van multiplayer niet echt te pruimen. Vandaar dat ik en een maat uit nostalgie dit spel weer hebben opgepakt. Wat wil het nou, niet al teveel mensen spelen het meer. :mad:

    Dus, als iedereen die het spel in een stoffig hoekje heeft liggen en vanavond rond een uur of 8 komt spelen. Beetje mazzel zie ik daar vanavond dan een aantal spelers en kennen we ff een paar potjes spelen. Ik en me maat zijn sowieso van de partij, en we waren behoorlijk goed :9

    Btw, als je op de 360 speelt moet je de voice output door je speakers doen, anders hoor je niemand :confused:




    Mijn gamertag is sowieso Solid Jos, en die van me maat Nyue. Dus add me maar ofzo, mag allemaal, spelen we wellicht een andere keer pandora etc.


    Mzzl!
     
  2. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou nou solid:p ok, Double agent was niet te pruimen, chaos vond ik nog redelijk leuk.. alleen is nu mijn 360 naar het repair centre, en m'n oude xbox is uitgeleend... pech dan deze keer. Misschien gaan we nog een keer spelen als ik m'n xbox terug heb, samen met viper.

    greetz wooly
     

Deel Deze Pagina