1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
  2. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    buiten dat freezen/xbox crashen, hebben mensen ook dat sommige textures helemaal verrot zijn, dat een stuk wegdek zwart is, ofdat je bv van een huis die textures helemaal doorlopen dwars door je scherm heen dat je niks meer ziet? daar heb ik nl. ook last van, laat forza voorlopig maar even links liggen nu ik dat allemaal zo hoor, heb geen garantie meer enzo.. (release xbox) :{
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Je hebt 2 jaar garantie op je 360, tenzij je er zelf aan hebt zitten kloten.
    Heb zelf ook een launchday 360.
     
  4. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit standaard 2 jaar garantie op een xbox360 dus je hebt nog zeker een halfjaar garantie, en met alle onderzoeken en rechtszaken die nu tegen Microsoft lopen weet je nooit waar dit verhaal gaat eindigen, maarja, laten we maar over Forza praten, kapotte xboxen zijn voor in het Hardware topic :)
     
  5. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het toch niet over kapotte xboxen 8) dusja dan heb ik nog een half jaar garantie, trouwens gangster, ken ik jou niet van pgr3 :confused: je staat in m'n friendslist

    en jah wel kut al die negative berichten over forza, zat net lekker in dat spel, wilde nog ff online checken enzo.. bah :{
     
  6. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zat net te denken ik ken jou ook ergens van :9 Volgens mij van PGR3 ja of PGR2 zelfs... anyways binnenkort maar eens krachten meten ;)
     
  7. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    'Hitler'-auto laat keerzijde Forza 2 zien

    Naast de vele mooie auto's die in Forza 2 worden gemaakt, heeft het maken van je eigen design ook een keerzijde. Zo zal er altijd een rotte appel tussen zitten, die bijvoorbeeld een discriminerende auto wilt maken:

    [​IMG]

    Naast het feit dat dit gewoon discriminerend is, laat het ook zien dat Microsoft in gebreke is om hier tegen om te treden. Deze auto heeft namelijk meerdere uren online gestaan, zonder dat hij is verwijderd en zover wij weten is de user nog niet geband. Het zal ons dan ook niet verbazen als dit verhaal nog een staartje krijgt.

    Bron

    /edit: Bovenstaande tekst is de tekst uit het nieuwsartikel van desbetreffende gamesite.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2007
  8. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    :+ wel erg discriminerend ja,En tog moet ik er ook enigzins ook wel om lachen.
     
  9. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, tis natuurlijk niet echt netjes maar ik bedoel.. als je hem niet mooi vindt koop je hem toch niet? En waarom zou je gebanned moeten worden van xbox live als je zon auto maakt.. lijkt me een beetje zware straf. Niet dat ik een nazi ben, maar als ik een CDA auto maak met harry potter erop dan is dat toch ook een politiek standpunt :cool:

    En dat Microsoft in gebreke blijft slaat nergens op.. Alsof ze alle miljoenen auto's die per dag op AH worden gezet gaan bekijken of er geen stoute jongetjes expliciete logo's op maken.. dat is onhaalbaar natuurlijk.
     
  10. .: JP :.

    .: JP :. Shaken, not stirred!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ook dat MS hier weinig aan kan doen. En bannen is idd overdreven.

    Andere vraag, vinden jullie die zes laps niet veel te lang duren telkens? Waarschijnlijk worden het verder in het spel nog meer laps dan is het helemaal niet meer te doen...

    =(

    Is een beetje een domper vind ik.
     
  11. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    ja sommige races vind ik saai en lang
     
  12. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Het worden er zelfs 20+
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    of 45 8)

    Anyway, die auto hierboven is toch best mooi gemaakt, het sfeertje zit er wel in. De betekenis is wel lam!
     
  14. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik straks lvl 50 ben en alle Europese auto's heb gekocht, dan wil ik ook nog alle Azie en Amerikaanse auto's verzamelen. Als ik dan van regio switch, krijg ik dan ook daar 50% korting zoals nu bij Europese auto's?
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja als je switcht krijg je ook in Azie en Amerika 50% korting. Maar dat geld alleen bij standaard productie auto's, dus korting op bijvoorbeeld een Saleen S7 zal er niet zijn. Je neemt ook gewoon je geld, auto's enzovoort mee naar de andere regio.




    Die Hitler auto gaat wat ver qua discriminatie vind ik zelf, maar om die gast te bannen vind ik ook te ver gaan. Zo zie je maar wat er mogelijk is met Forza 2!
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Zie liever dat cheaters gebanned worden dan spelers die dit soort auto's maken. Als er 2e wereld oorlog shooters gespeeld worden is er niets aan de hand. Wanneer er een hakenkruis op een auto staat, is het in eens een groot probleem :confused:
    Dat white power gaat wel wat ver.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2007
  17. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, van mij mogen ze die gast echt wel bannen. Maar hoe meer aandacht er aan die auto wordt gegeven, hoe leuker die gast dat vindt.
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik vind niet dat je hem moet bannen, met zoveel mogelijkheden aan layers, logo's enzovoorts had je dit wel kunnen verwachten.
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    + het feit dat FM1 ook zo'n soort auto had :)
     
  20. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    100% eens,
    100% hardcore :emo:

    wat een klets
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina