Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe flink wat mensen de xbox terug, ben ik bezeikt dat de mijne van 6 juni tot 2 juli in duitsland heeft gestaan en ze pas 2 juli zijn begonnen met de reperatie chillll dus ik kan vanaf nu zker minimaal nog 3 weken w8ten zodat ik um strax iets van 8 weken kwijt ben geweest.
     
  2. JJM

    JJM Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    net 360 opgehaald... ze hebben beloofd om mijn aanvraag voor reparatie met spoed te doen. nu maar afwachten...
     
  3. Waspybog

    Waspybog Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox is eindelijk weer onderweg naar huis \o/.

    [11 juni mailtje gehad dat ze hem hadden ontvangen in het servicecentrum]
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Lees zojuist het volgende.

     
  5. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eindelijk ook compensatie weten te krijgen....Heb maar voor gears of war gekozen.
    De medewerker zei me dat mijn xbox pas eind juli terug zou komen... :mad: Hij is 19 juni in het repaircentre aangekomen. Khoop echt dat ie ongelijk heeft en dat ik m net zoals anderen wat eerder al krijg....Heel mn vakantie naar de knoppen :mad:
    en maar blijven ontkennen, blijven ontkennen.... schandalig!
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Woow, die van mij is een dag eerder aangekomen en die van mij moet deze week weer bij me zijn en jij moet wachten tot eind juli. Sterkte! :b:
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @ Kameo: het wordt toch steeds meer en meer bevestigd. Het is dat ik redelijk veel met een vaste groep game en dus aardig wat tijd in live heb gestoken, anders was ik voor 5 december 2007 mooi overgestapt :)
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    De enige reden waarom ik nog een 360 heb staan zijn de games die nog uit moeten komen die ik zeker niet zou willen missen. Ik zit er wel sterk aan te denken om 'm te verkopen en dadelijk een nieuwe revisie te kopen.
     
  9. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand hoe het wettelijk geregeld is m.b.t. reparatieduur? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat voor een dergelijk type product en aanschafprijs een maximale reparatieduur van 3 a 4 weken geldt..!?
     
  10. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap echt niet waarom mensen die hem tot wel 2 weken later op hebben gestuurt dan ik nu al bericht hebben gehad dat hun concole alweer terug komt. Mijn xbox is al sinds 8juni in Duitsland en ik heb op 11juni een bevestigings mailtje gehad dat mijn console aangekomen was bij hun servicecenter.
     
  11. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    14 juni opgehaald, 15 juni afgeleverd(volgens ups) 29 juni pas email gekregen dat ie aangekomen was...1 dezer dage ook ff bellen voor een kadootje :)
     
  12. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik dus ook bang voor.................als de userbase niet meer groeit of erger nog terug valt/stagneert, dan trekken developpers zich ook terug.

    De publieke opinie omtrent de 360 is al een stuk negatiever dan bv een jaar geleden.
    Ik hoop oprecht dat MS schuld bekent en de boel gaat rechtzetten........anders kan het wel eens raar gaan met de 360.

    Ik moet tegenwoordig 3 maal drukken voordat m'n cd lade open gaat.......leuk na een half jaar.
     
  13. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ms levert hardware wat niet fatsoenlijk z'n werk doet.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2007
  14. Dariuz

    Dariuz Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanochtend mailtje gehad dat ie door Microsoft weer naar mij toe gestuurd is, alleen het trackingnummer doet het nog niet, UPS heeft em dan vast nog niet ingescand ofzo, maar ik heb em in ieder geval binnen nu en 3 dagen wel binnen. Ik wacht al sinds 3 juni en dan is het nu eindelijk zo ver. \o/:thumbs:
     
  15. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Uit pure nieuwsgierigheid net weer gebeld: Uitgelegd dat morgen de 15 werkdagen voorbij zijn en ik dus de console terugverwacht. Mw. ging het nakijken en het blijkt dat vanaf vrijdag 6 juli het nog 2 weken extra gaat duren. Uitgelegd dat dit niet acceptabel is, aangezien ik helemaal niks te maken heb met de 20-25 dagen regel, aangezien dit niet met mij is afgesproken. Mw. ging overleggen of een 'extra' compensatie voor mij mogelijk is. Dit bleek het geval te zijn. Ik kon kiezen uit PGR3, Kameo, PDZ, GoW, CD, of een controller, memorycard wireless headset. Heb gekozen voor de headset, deze wordt binnen 10 werkdagen geleverd. Mw. was 80% zeker dat de 2 extra weken genoeg zijn. Heb nog even doorgevraagd, maar ze bevestigde het niet letterlijk, maar het lijkt erop dat de console nog steeds niet is ingepland voor reparatie. Kortom: ik denk niet dat de 2 weken iets gaan opleveren.
     
  16. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0

    Wat is cd? Ik heb overigens nu nog niks gehoord over ontvanging van MS . Hijs nu een anderhalve week weg. Ik voorspel een zomervakantie zonder 360 -_-
     
  17. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0

    Je kan best bellen voor een kadootje, maar denk dat je die niet makkelijk krijgt.....Aangezien ze tegen mij eerst ook hadden gezegd dat het 15 dagen ging duren, zeiden ze vandaag aan de telefoon dat ook voor mij het nu 25 werkdagen zou gaan duren..... |:-

    CrackDown
     
  18. Williams

    Williams Williams99

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Citaat:

    Oke, vandaag gebeld;

    "Schijnbaar wastie de 29ste al klaar ( vorige week donderdag ) en staat tie sinds toen klaar om opgehaald door UPS....

    Tis fucking woensdag nu. Geloof er geen donder van dan het aan UPS ligt :{
     
  19. Williams

    Williams Williams99

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier snap ik dus helemaal niets van.

    Ik heb 2 man aan de lijn gehad vandaag en meer dan een maand Live Gold krijg ik er niet uit..

    Aangepaste procedure ( 20-25 dagen ipv 10-15 dagen ) geld op dit moment voor iederen ookal was dat nog niet toen ik `m opstuurde ....

    Ik heb precies hetzelfde verhaal als jij alleen bij mijn istie vorige week al gereed gemeld alleen nog niet opgehaald door UPS
     
  20. Barto360

    Barto360 Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb mijn xbox ook nog niet terug, nu +/- 20 werkdagen :mad:

    Edit: als ik probeer te registreren bij service.xbox.com kan ik alleen gegevens voor in de VS invullen, wordt ie dan niet verkeerd verscheept ofzo, wat hebben jullie ingevuld?

    Tnx
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina