Kameo: Elements of Power Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 3 dec 2005.

  1. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja groot stalen (harnas) monter, met al die kleine trollen er om heen!

    Is denk ik bijna einde van het spel.. (btw, er vliegt ook een schip boven ons)


    alvast bedankt voor de reactie \o/
     
  2. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet met je Snare die trollen opvangen d.m.v de aanval Bite, hierna kan je zo door de aanval Root te doen tegen het harnas van het monster aangooien, als je eenmaal genoeg trollen op hem hebt geschoten moet je met Chilla een ijspegel tegen die trollen aanschieten waarna ze ontploffen. Herhaal dit een aantal keren en de baas gaat dood
     
  3. love2game

    love2game Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Probleem kameo met de laatste level

    Hi! Iemand nog een paar pointers voor de laatste level met die ogre? het schijnt dat je hem moe moet maken, maar hij is niet moe te krijgen. Welk poppetje kan ik het best gebruiken voor deze level zonder iedere keer dood te gaan? Graag hulp.

    thanks :thumbs:
     
  4. zOoz

    zOoz Pitolaria

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met hetzelfde probleem, 99 en die laatste niet kunnen vinden. Ook een lijst erbij gehaald met locaties en ik had het idee dat ik fruit nr. 8 mistte. Dus ik ben overnieuw begonnen om er zeker van te zijn of ik fruit nr. 8 wel of niet had gevonden. Maar ik krijg em zelfs nu niet eens gevonden. :confused:

    De beschrijving is: Shake the plant near the entrance to the Forgotten Woods and get the fruit.

    Ik was dus eigenlijk benieuwd of er meer mensen zijn die deze niet kunnen vinden, is het een bug? Kijk ik nou echt verkeerd? Is het na de ingang? Of toch voor de ingang bij het water? Ik krijg em nie gevonde :mad:
     
  5. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Als ik me niet vergis dan staat die plant ergens in het begin aan de linkerkant. Als je de map inloopt dan kun je op een gegeven moment omdraaien en naar dat stuk lopen waar die planten voor die grot zitten, als je niet omdraait maar gewoon rechtdoor loopt dan kom je bij het water zeg maar. Die plant staat dan op dat stukje waar je de map inkomt, nog voordat je naar het water loopt of kan omdraaien om naar die andere grot te gaan. En dan aan de linkerkant in het gras. Succes.
     
  6. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je de allerlaatste eindbaas (Airship ofzo heeft die level)? Die is heel makkelijk te verslaan:

    Gebruik Thermite en schiet constant lavabommen naar de eindbaas en de vijanden die worden opgeroepen. Blijf constant rondjes lopen zodat de eindbaas je niet snel kan raken. Als je hem hebt zou ik ook de "Eye of Spirit" aanzetten zodat je spirit sneller vol raakt wanneer deze leeg is (deze gaat snel leeg door de lavabommen). Je moet wel opletten als je die Eye gebruikt want je gaat sneller dood wanneer je geraakt wordt. Wanneer de eindbaas moe is dan komt die zuster van Kameo naar beneden en die kan je dan neerknallen met Chilla (en z'n ijspegels).

    Ik heb alle Fruits gevonden dus het is geen bug. Ik zou alleen echt niet meer weten waar ik ze heb gevonden maar ze zitten er dus wel alle 50 in ;)
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2007
  7. zOoz

    zOoz Pitolaria

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk 100!

    Ik heb em gevonde maar het was een ander fruit dat ik nog niet had, helemaal niet in Forgotten Forrest ppfffff... Die fruitplant had ik achteraf al, want in de beschrijving van de locatie zat een grote typefout....

    Toch bedankt voor jullie moeite :thumbs:

    Mijn laatste fruit was in de Dungeons (achterin rechts) waar een alternate skin voor Ash ligt. Ik was er al eerder geweest maar ik had de beschrijving van de kandelaars verkeerd begrepen :9 Omdat ik er geen zag hangen dacht ik ze al te hebben gesloopt, maar nadat ik overnieuw was begonnen bleek dat niet zo te zijn...want ik zag die kandelaars weer niet hangen. Dus ff rondkijken en toen viel het kwartje \o/ ....weer een achiement rijker.
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2007
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    score attack

    Waar begin ik ook al weer de score attack levels? Via socre attack in het hoofdmenu krijg ik geen frenzy/brutal/carnage en geen socre, en via de spiegel zelfde verhaal. Ik heb overal al A-Ranking maar wilde graag nog eens opnieuw spelen.
     
  9. lennard360

    lennard360 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom tot het eerste kwart levens|:-
    maar ik heb die zus nog niet gezien!
     
  10. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Je kan beter eye of power nemen en dan rubble en dan die trick doen dat hij ze allemaal voor uit schiet is die zo dood.
     
  11. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    al gevonden laat maar
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2007

Deel Deze Pagina