Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat hoef je helemaal niet in te vullen. Jouw serienummer is namelijk al met jouw live ID account geregistreerd. Dit komt er op neer dat je je device gewoon zou moeten kunnen invullen, dus: je serienummer, voor en achternaam moet genoeg zijn. Dit lukte mij eerst niet, maar aangezien xbox live support mijn naam helemaal verkeerd geregistreerd had staan heb ik dit goed in laten voeren en toen kwam ik wel op de site.
    Overigens, deze site is niet voor het publiek, maar alleen voor medewerkers. ze wilde me dan ook niet uitleggen hoe ik op de site moest komen, maar heb dat nu (net zoals velen) zelf uitgevogeld. (lekker goed beveiligd dus dat iedereen er toch zelf op kan kijken... :thumbs: )
    Dus zorg dat alles goed is ingevuld, dat was bij mij waarom ie t niet deed.
     
  2. Barto360

    Barto360 Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, heb het gevonden, er staat "No pending repair", dat betekende toch dat hij klaar was of niet? Want dan ben ik weer blij \o/

    Edit: Nog vele bedankjes aan GUITAR HERO, tnx, nu begrijp ik het :p
    Ik zag die 2de link eerst helemaal niet :p
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2007
  3. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Heel gemakkelijk ging het op zich ook niet ;) Wat ik deed: ik bleef om te beginnen rustig, maar bleef wel steeds terugkomen op de afspraak dat ik mijn console met 15 werkdagen terug zou krijgen, en dat ik wel meeleef met hun dat ze nu vertraging hebben, maar dat ík daar op zich niets mee te maken heb, aangezien mij meer dan eens werd verteld: 15 werkdagen. En om dan te horen dat het weer 2 weken extra gaat duren enz enz enz. Ik heb zelf NOOIT gevraagd of het woord 'compensatie' gebruikt. Wel in de zin van: ze zei tegen mij: "in de retourzending zit compensatie", waarop ik reageer: ik neem aan 2 maanden Live? Zij: "Nee, één maand", Ik: om eerlijk te zijn vind ik dat niet meer dan logisch en misschien zelfs nog weinig aangezien ik meer dan 1 maand de console mis. (let wel: aardig blijven doen, zij kan er niks aan doen). Afijn: ze ging daarna even 'overleggen' en kwam toen met het 'extra compensatie' aanbod. Ik was al voorbereid op de 5 games, dus het viel me mee dat ik er meteen ook hardware bij kon kiezen.

    Hopelijk heb je hier wat aan! Kort gezegd: niet ophangen, en blijven aangeven dat JIJ niets te maken hebt met NIEUWE termijnen, en dat je daar dus niet mee akkoord gaat. ;)
     
  4. Williams

    Williams Williams99

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Is gewoon een kopie van mijn gesprek :{

    Paar keer aangegeven dat het al de 2de x was dat ik m`n console moest missen, maar niets hoor :{

    Verschil is wel dat de mijne volgens hun al klaar is en jij ws nog 2 weken moet wachten ...
     
  5. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Denk 't ook! Plus: ik heb het idee dat ze die 2 weken ook maar gokte... Ik reken er i.i.g. niet op... Maar over twee weken heb ik i.i.g. wéér een afspraak die ze niet nakomen... :x
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Wanneer brengt Ups de console meestal terug? tijdens de middag, avond,...?
    Verwachtte hem eigelijk vandaag, maar was niet thuis. Maarja, normaal laten die dan een briefje achter he, niet? Morgen zal hij er toch moeten zijn...
     
  7. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Update:


    defect: 14-6
    ups gebeld:16-6
    opgehaald: 18-6
    afgeleverd M$(volgens UPS): 20-6
    Mail M$ ontvangst: 27-6
    Received at service center: 27-6
    No pending repair: 2-7
    Mail M$ verzending: 2-7 (Your Xbox Video Game system has been shipped! You can expect to receive it in 2-5 days. Thank you for your patience and get ready to get back into the action! Your shipping information is provided below for your reference )
    UPS status veranderd in "transit": 4-7

    defect: herrie bij het afsluiten van Forza2 daarna alleen maar "unreadable disc"
    MFR 09-2006

    Ben nog steeds niet ontevreden tot nu toe.
     
  8. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Toen ik van mijn werk thuiskwam zag ik dat na bijna 6 weken mijn xbox was bezorgd. Mijn eigen xbox kon niet worden gemaakt en ik heb een andere gekregen. Mijn eigen xbox was van september 2006 en die ik vanochtend kreeg is van november 2006. Hij is dus iets nieuwer dan mijn vorige. Hij maakt ook bijna geen geluid als je hem aanzet. Mijn vorige maakte echt veel lawaai als de xbox werd aangezet of als ik een spel opstartte. Dat is bij deze stukken minder
     
  9. Cyrillius

    Cyrillius Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    HEB IK DAT!!

    Meer dan zes zeeeeeeer lange weken weken wachten, hunkeren naar m'n console, ieder dag mail en status checken, Forza 2 onder m'n kussen gelegd, boekje van DIRT uit m'n hoofd geleerd en om de dag met MS bellen (ze gaan me nog missen....)
    .......had ik dus nog steeds geen mail van MS gehad dat de 360 op de terugweg was. Wel had ik via de supportafdeling vernomen dat 'ie in Duitsland inmiddels klaarstond voor verzending (status was al een paar dagen: 'no pending repair').

    Wat blijkt nu...., is UPS vandaag bij me aan de deur geweest met het felbegeerde pakketje. BEN IK NIET THUIS!!!!! |:-:'-(

    Moet tekenen voor ontvangst. Op het briefje staat dat ze morgen om dezelfde tijd nog een poging doen. Maar ze melden de tijd er niet bij!!!... :'-(

    Anyway, ik bel UPS morgen wel of ze 'm vrijdag op m'n werk afleveren. Kan ik komend weekend in ieder geval eindelijk los met Forza 2 en DIRT. _O_
    Hopen dat deze 360 me niet meer in de steek laat. Nog een keer zo lang wachten op vervanging trek ik echt niet...!!

    Duseeeeeuh, niet iedereen krijgt een melding van terugzending... =(
     
  10. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Tering, duurt het repareren momenteel 6 weken? Dan hoop ik echt dat mijne niet kapot gaat binnenkort. Zul je net zien dat hij in september (bioshock/halo3 ) uit elkaar valt :mad:
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Dacht eerst hoe achterlijk ben je :+, maar dan staat er dus helemaal geen tijd op? :D
     
  12. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Net nog maar eens gebelt met de support over het feit dat mensen die hem 2 weken later hebben opgestuurt hem nu al weer terug krijgen. De vrouw kon mij niet helpen en vertelde mij dat de reparatie duur verlengt was naar 20-25 dagen. Ik deed net of ik dit niet wist maar helaas geen compensatie voor mij:p Nja volgens de vriendelijke dame krijg ik hem volgende week eindelijk terug.
     
  13. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wat is dat verschrikkelijk zeg!!!!!! :mad:
     
  14. AzimuthNL

    AzimuthNL Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Zaterdag 30 juni 2007 Xbox360 gekocht , Forza2 'pack' (dus ook met foto van Forza 2 op de doos)

    Woensdag 4 juli begint Forza 2 moeilijk te laden. 's Avonds komt de eerste 'dirty disc' melding ; Forza 2 laadt niet meer ; de muziek blijft hangen (repeat).

    De Forza 2 disc is inderdaad voorzien van mooie krassen ; halve cirkels.

    Bij starten van Forza 2 is de achtergrond video in het spel kaduuk ; zie onderstaande picture.

    [​IMG]

    Het circuit waar ik mee bezig was wil ook niet meer laden (dirty disc blabla na 3-4 minuten wachten)

    Volgende stap ; ga 't ding morgen terugbrengen bij de verkoper. Ik vraag wel m'n geld terug want wachten op reparatie of een nieuwe (Xbox360+Forza2 pack) heeft voor 99% zeker toch dezelfde dvd-drive die krassen maakt. (In mijn Xbox360 zit een Samsung TS-H943 drive ; zie http://img410.imageshack.us/img410/8428/xbox360dvdromdrivecheckch1.jpg)

    Ik heb amper 3 dagen met 't ding gespeeld ; de Xbox 360 staat gewoon horizontaal (dus de schijfjes liggen en draaien ook horizontaal) ; op een laminaatvloer en ik heb tot nu toe niet staan springen voor de 360 terwijl ie aan 't draaien was...)

    Een mooier schoolvoorbeeld van een structurele productiefout kun je bijna niet bedenken :'-(
     
  15. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Erg treurig hoor als ik dat zo hoor, ik durf straks forza 2 niet meer te spelen man :eek: Je hoort er zoveel over en dan is mn xbox net gerepareerd zou ik em weer een maand kwijt zijn.. Maar wil echt Forza 2 spelen!
     
  16. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Vraagje; mij is gisteren een compensatie aangeboden, heb gekozen voor een wireless headset, maar ben vergeten te vragen of ik daarvan een tracking nr. krijg...?!
     
  17. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Out for delivery [​IMG]

    Kan hem vandaag al terugverwachten. Heb hem sinds 19-06 moeten missen. Lang, maar kan erger.


    Sterkte iedereen

    Sjoerd
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hebben ze hem zo bij je huis neergezet, of was er iemand thuis ?
    Hopelijk brengen ze hem vandaag nog anders moeten ze een week wachten, zal ik anders UPS bellen?
     
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hier ook out for delivery! :D Kga als een hondje voor de voordeur wachten!
     
  20. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    wat betekent "In Transit" bij ups tracking? Ik mag toch hopen dat dit betekent dat ie op het moment in de auto ligt hiernaar toe? Dit staat er onder:
    DRACHTEN,
    NL 07/05/2007 8:30 A.M. IN-TRANSIT SCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 07/05/2007 3:07 A.M. EXPORT SCAN
    07/05/2007 12:54 A.M. ARRIVAL SCAN
    FRANKFURT,
    DE 07/04/2007 10:01 P.M. DEPARTURE SCAN
    07/04/2007 8:58 P.M. ORIGIN SCAN
    DE 07/02/2007 5:40 A.M. BILLING INFORMATION RECEIVED

    Dit lijkt er eigenlijk pas op dat ie er net is aangekomen en dat ie nu pas wordt klaargemaakt om terug te komen, zal morgen wel worden zeker?:mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina