1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

welke games nog de moeite waard

Discussie in 'Algemeen' gestart door daank040, 3 jul 2007.

  1. daank040

    daank040 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

    ik sta op het punt om een xbox te kopen omdat die nu toch niet zoveel meer kost nu de 360 ook uit is.
    mijn vraag is eigenlijk welke spellen van het grote aanbod nou echt de moeite waard zijn?
    het liefst wil ik wel wat diversiteit dus een RPG een shooter een racer etc.
    ik zit natuurlijk te denken aan Halo2 en ik hoor veel goede dingen over KoToR en Fable als rpg... of Ninja Gaiden?
    als racer is NFS:MW wat? heb em al wel gespeeld op pc maar issie op de xbox erg gelikt of is bv project gotham racing beter?
    Dus aan jullie ervaren gebruikers de vraag wat zijn nou de top games in hun genre en dan specifiek voor RPG, FPS, Racer en Hit 'em up...

    thanksO-)
     
  2. YoungMaster

    YoungMaster Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Rpg: Fable ,Jade dragon,Kotor
    Race : PGR2 ,Forza 1 , Mindnight club 2.
    Shooters : Halo 1 of 2 , Far cry.
    Actie : ninja gaiden ,prince of persia 1,2,3.

    Kunnen er nog zijn maar die vond ik al zeker top.
     
  3. daank040

    daank040 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    en iets in de trend van dead or alive of tekken?
     
  4. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    mischien COD en c'ker HALO2:9
     
  5. qusSiaGod

    qusSiaGod Registered Wanker

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Soul calibur 2 vond ik erg goed!

    en race: PGR 2 en Rallisport challenge 2

    ( veel 2's eigenlijk :+ )
     
  6. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden, Fable, Halo 2, Doom3:p
     
  7. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Als je wat wilt knokken is Dead or Alive Ultimate een goede keuze.
     
  8. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty 3 schijnt erg goed te zijn, ook voor de xbox 1.

    Games die ik zelf erg leuk vond; Amped 2(snowboarding), Project gotham racing 2(racen;)), Burnout 3: takedown, Halo(1 voor de SP, 2 voor de MP):)
     
  9. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    Racer: PGR2 (had het cijfer 10 gekregen!)
     
  10. Slaatje B

    Slaatje B XBW's Dark Knight

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden FTW :)
    Verder heb ik ook veel lol gehad met Rallisport Challenge enn.. Soul Calibur 2 en Doa 3
     
  11. Stridone

    Stridone Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor multiplayer met wat maten zou ik je zeker Timesplitters: Future Perfect aanraden. :b:
     
  12. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Fable is geweldig. Een uitdagende RPG waar ik zonder bugs, glitches, framerateproblemen of verdwalingen doorheen heb gespeeld.

    Het is wat vechten betreft slechts het afwisselen van 3 knoppen , maar erg goed.
     
  13. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Zoals Stridone zegt: Timesplitters 3 (Future Perfect)

    Waarom?
    De singleplayer is erg geestig.
    Het spel is best 'luchtig', maar is tegelijkertijd ook een perfecte combi van actie, humor en goede gameplay.
    Je hebt bij zowat elk level een 'compagnon' (toepasselijk per level) en wanneer je besluit coop te spelen, is player 2 die compagnon.

    Multiplayer is met 4 man te spelen op 1 xbox. De usual stuff (Assault, Free for all etc). Bots zijn in te stellen, alsmede wapens.

    Je gaat van oudheid naar jaren '60, naar toekomst en het nodige wat daar zon beetje tussen in zit. Ik dacht dat dit mij niet zou aanspreken, maar dat had ik grandioos fout.
    Het spel zit vol lijpe personages, lompe geweren, leuke verhaallijn en uitspraken of handelingen die vele malen een glimlach op je gezicht toveren.

    Leuke singpleplayer & veel plezier met maten met multiplayer.
    Daarnaast kan je trouwens ook je eigen mappen maken en daar in ronddwarrelen om wat volk een portie lood (of laserstralen ^^) toe te dienen.
    Stel je daar echter niet té veel bij voor, je kan niet alles zelf bepalen en er is een limiet aan beschikbare ruimte ('blocks' geloof ik; dit kost x blocks en dat kost y blocks etc..) maar er zijn zeker leuke mappen mee te maken, en is een aangename toevoeging.
     
  14. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ninja Gaiden, Halo1(fck halo2), Freedom Fighters was ook geweldig, Unreal Championship 2. Brute Force is ook wel lache en heeft een mooie single player.
     
  15. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Dude, je hebt het zelf al gezegd, NINJA GAIDEN is al you need man!

    Echt de vetste game ooit gemaakt! _O_ Ik heb trouwens ook nog wel een paar goedkope en vette Xbox games te koop staan, pm me maar als je wat intresse hebt. ;)
     
  16. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ook nog wat klassiekers te koop. Splinter Cell moet je ook eens spelen. Pm mij ook maar O-)
     
  17. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je misschien een lijstje van klassiekers die je wilt verkopen?
     
  18. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Forza, Morrowind, Halo, GTA SA, Mercenaries, KOTOR

    Zit je wel even goed. :)
     
  19. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Shooters: Halo 1 & 2, Doom III, Half-life 2, Timesplitters: Future Perfect, Far Cry Instincts (+ Evolution), Brothers in Arms 1 & 2, Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay, Deus Ex: Invisible War

    RPG's: KotOR 1 &2, Jade Empire, Morrowind GOTY, Fable, Sudeki

    Actie:
    GTA Double pack, GTA San Andreas, Scarface: The world is yours, Otogi 1 & 2, Ninja Gaiden (Black), Lego Star Wars 1 &2

    Race: PGR 2, Forza Motorsport, NFSU: Most Wanted

    Fighting: Dead or Alive 3 & 2 Ultimate, Def Jam: Fight for New York

    Overig: Kingdom under Fire 1 & 2, SSX On Tour

    Hier heb je wel genoeg aan denk ik :) Bij onbekende titels gewoon even zoeken op Gamespot/Gametrailers/XBW
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hitman Blood Money, Splinter Cell: Chaos Theory/Double Agent. En dan vooral Hitman denk ik. Daar heb ik heel wat uurtjes spelplezier aan beleefd, op de 360 dan weliswaar, maar de graphics zijn niet echt minder op de Xbox 1, alleen bij de 360 versie zie je meer pupkes op straat.

    Maar vooral: GTA San Andreas!!!
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2007

Deel Deze Pagina