Ik heb zelf ook de oude Momo Force, en vergeleken met het ms stuur valt het ms stuur nogal tegen. De kracht van het force feedback is niet bepaald hoog, de constructie van het stuur is ook niet echt fijn. Er zit redelijk wat speling in het stuurkolom en dat voelt gewoon erg vreemd als je de Momo Force gewend bent waar praktisch geen spelling in zit. Ik heb zelf vaak het idee dat als ik te hard stuur ik het stuurtje afbreek
De pedalen is denk ik een kwestie van wennen maar ik vind het persoonlijk niet zo fijn dat de basis niet volledig dicht is. Ik rij altijd op sokken en dan komt het met de lengte van men voeten net niet lekker uit. Maar dat is bij iedereen anders natuurlijk. De pedalen geven niet echt veel weerstand maar daar zijn wel weer oplossingen voor te vinden.
Ik heb mijn stuur gelukkig goedkoop via hoogfliet kunnen krijgen want het bedrag wat ze er officieel voor vragen zou ik er echt niet voor over hebben.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik met de precisie niet echt een probleem heb, het word alleen een beetje in de steek gelaten de kwaliteit van de afwerking van het stuur.
Kwa het prijs kwalitiet verschil, volgens mij was de momo force ook zo rond de 130 euro. Dus die vergelijking is wel mogelijk, teminste zolang je niet met de g25 vergelijkt.
Laatst bewerkt: 6 jul 2007