WWE Smackdown VS Raw 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door JT Chinaski, 31 mrt 2006.

  1. Misty444

    Misty444 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb em dit weekend ook gescoord, was ff creatief geweest met wa korting bij free record shop en nam em uiteindelijk voor 18,50 euro mee na huis. Damm wat een bruut spel zeg! Hier gaan weer veel uurtjes in zitten, niet alleen achievements en story-mode maar vooral in multiplayer, gezellig op vrijdag, vier controllers, vier vrienden, een krat bier en smackdown royal rumblen… geweldig. En dan ook nog es online, maar lees hier dat da nie veel uithaalt, ik zal ook es wa mensen toevoegen als ik genoeg heb geoefend, want dit is wel ff wa anders als vroeger smackdown op je ps1. Die controls is al een hels karwij om door te krijgen, maar t gaat me wel lukken, gaat met de dag beter. Speelt hiero nog iemand online tegenwoordig trouwens?

    En dan dat verhaal van Benoit, zo daar schrok ik wel ff van zeg. Ken deze kerel al tijdje van de worstelgames, heb em vroeger niet op tv gezien. Maar heb het altijd een oen gevonden in de spellen, alleen dit gun je niemand, is er al wat meer over bekend trouwens?
     
  2. Misty444

    Misty444 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang duurt de storymode ongeveer?
    Enne, val je terug in het spel als je een match verliest?
    ZOals ik het begrijp is het de bedoeling om alle PPV matches te winnen omdat je trophy`s nodig hebt voor acievements en unlockeables, dat zou dus inhouden dat je een gewone match ook weles mag verleizen, of begrijp ik het nu helemaal verkeerd?
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2007
  3. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Je mag zeker wel eens verliezen, als je Exhibition doet dat maakt dat niks uit. In Storymode is het inderdaad handig om bij de PPV's te winnen omdat je dan nieuwe dingen unlocked.
     
  4. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee, ik wil graag shane Mcmahon en nog ene paar unlocken maar dat moet in de gm mode, maar hoe werk die, je moet matches maken ofzo? wie snapt hem en kan het me in een paar zinnetjes vertellen, want ik weet niet hoe je een gm mode moet beginnen,komen er allemaal suprstars enzo, moet je erdan een kiezen?;)
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2007
  5. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand dit, alvast bedant allemaaL!
     
  6. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    om de legends te unlocken moet je de ppv's in season mode halen dan kun je ze kopen
     
  7. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar kun je uitleggen hoe die moet, kom anders ff op msn ;)
     
  8. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer eens te beginnen met Season Mode, je kiest een Superstar waar je mee wilt spelen en dan spreekt alles vrijwel voor zichzelf.

    Bij GM is het de bedoeling dat je een brand (RAW of Smackdown) kiest en er voor zorgt dat je betere kijkcijfers krijgt dan de andere. Daarbij moet je aan het begin Superstars kiezen die je voor je show wilt hebben, je kiest dan om de beurt zodat je beide je eigen voorkeur kunt maken. Dan zorg je er iedere week voor dat je een show opstelt met verschillende wedstrijden die leuk genoeg zijn voor de fans, hierbij hangt het af van de populariteit van de worstelaars en van het type match dat je kiest. Een Cage Match zal namelijk beter worden beoordeeld dan een gewone Singles Match.
     
  9. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, maar hoe win je dan een no way out ofzo in de gm mode? door te simuleren fzo?(season heb ik al uitgespeeld), want ik wil alle stadions ik moet er nog 4, en nog een paar legends:D
     
  10. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Om dingen te unlocken moet je Season Mode spelen, daar heb je ook gewoon PPV's (je volgt gewoon een vol jaar) en als je daar je match wint dan krijg je weer nieuwe items of Legends die je kunt kopen.
     
  11. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus je hoeft geen gm mode te spelen om dingen te unlocken, want ik heb al een heel seizoen gespeeld maa nog geen no way out stadion, en nog 3 stadions niet;) hoe kan dat, en bijv shane mcmahon niet , bam bam bigelow, die kan ik allemaal nog niet kopen, mis moet je er een met raw uitspelen en een met smackdown?
     
  12. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee met GM Mode unlock je niks, behalve een paar achievements.

    Mijn tip is om gewoon een nieuw seizoen te starten met Season Mode en er voor zorgen dat je iedere PPV wint, dan unlock je bijna alles. :)
     
  13. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, thanks mika! maar jij hebt dus alles daarmee unlockt met season;), want wanneer zie je dat een je ppv speelt in season, staat dat erby:D
     
  14. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, die ppv's dat zijn die tournooien!

    Zoals Summerslam, Royal Rumble etc!
     
  15. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel mijn seizoen nu alleen omdat ik een paar stadions en worstelaars wil onlocken, verlies ik de royal rumble:confused: weet e hoe moeilijk, de kans is 1/10 dat je die in je seizoen wint, nu moet ik weer helemaal overnieuw, wie weet wanneer de royal rumble in je seizoen komt?
     
  16. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, ik was aan het werk :9

    Die royal rumble komt volgens mij gewoon random.. let wel op er zijn namelijk 2 versies van de rumble!

    Bij de ene krijg je Steve Austin niet..

    Dat is dat verhaal met rey Mysterio geloof ik..
     
  17. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog tips voor het winnen van de one night stand arena, daar moet j eop legend winnen een money in the bank:confused: best pittig, het lukt me maar niet iemand tips?, en het stadion saterday main event, daar moet je superstar challenge trophy winnen? wat is dat?
     
  18. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor die laatste moet je naar je Locker Room gaan, daar heb je op de bar een soort van TV'tje waar je (als je Season Mode hebt uitgespeeld) de challenges kunt spelen.

    En voor die Money in the Bank match moet je voor een groot deel geluk hebben, een voordeel is wel dat je zelf kunt bepalen met wie en tegen wie je vecht.
     
  19. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    het beste is om iemand zoals b.v. great khali of undertaker te kiezen en dan tegen cruiserweight spelen
     
  20. Triple H

    Triple H Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    *

    heyy ik heb WWE Smackdown Vs. Raw 2007 op de ps2
    kheb hem paar dagen geleden gehaald, en al uitgespeeld, denk ik toch
    ik had de World Heavyweight Tittle gewonnen met Triple H
    toen kwam het eindscherm met die teksten enz...
    toen deed ik verder, en toen werd ik weer getransformeerd naar RAW dacht ik
    dus moest men heavyweight tittle in Smackdown laten
    khad wel de Champion tittle van Raw nog.
    toen kwam Vince McMahon iets vertellen van de Legend en nu moet ik tegen Legend enz vechten, kheb pas een Cage Match gewonnen tegen Hulk Hogan en een 6man elemenation tagg gewonnen.
    Stephanie McMahon had ruzie gemaakt met haar Vader Vince. nu staat ze aan mijn Kant..
    en nu is ze ontvoerd door een Legend, Rowdy Piper dacht ik...
    dus het spel is blijkbaar nog niet uitgespeeld..?
     

Deel Deze Pagina