Overlord

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Iemand?
    Lukt me namelijk echt niet.
     
  2. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Dat is die 1oog toch?

    Plaats 5 rode minions aan de rechterkant en 5 minions aan de linkerkant op dat verhoogde stuk. Spawn voor de rest wat bruine minions en probeer je rode hiermee te beschermen en na een paar minuten is ie dood.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Game is regiovrij en voor 37,- bij play-asia te koop :)
     
  4. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Dank je ik zal het eens proberen zo.
     
  5. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Net heel de dungeon verslagen, zitten eigenlijk maar 2 moeilijke tussen: die enorme slakken en die vlammenwerpers... Rest is eitje als je Arcanium-zooi hebt ;)

    Nu 570/1000
     
  6. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Er is een bug in de brouwerij dat er een spaak van het wiel kwijt is als je het wiel niet meteen aandraait als je hem compleet heb gemaakt. Alleen de bierketel was volgens mij geen vereiste voor het spel toch? Hij is volgens mij wel nodig voor de Tower Master achievement. Hier staat meer informatie over de bug van de ontwikkelaars zelf.
    Ze zijn na de patch voor de pc nu ook bezig met een update voor de 360 maar een update voor de 360 kost meer tijd en ze hebben daarom ook nog geen release datum bekend gemaakt. Hopelijk worden er ook wat kleine dingen verbeterd zoals de onzichtbare muur in de Ruborian Dessert waar ik zelf ook al last van had.
    De vlammenwerpers vielen me erg mee toen ik rode minions als afleiding gebruikte. Ik ging er met 50 minions in en kwam ook weer eruit met 50 minions:p De grote slakken waren wel erg irritant want mijn minions waren erg snel dood en toen moest ik in mijn eentje 5 slakken afmaken. Het koste wat tijd maar opzich ging het wel als je goed oplette.
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2007
  7. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Even een vraag nog van mijn kant.
    Ik las dat je verschillende soorten wapens heb etc.
    Maar ik heb nog steeds alleen maar dat bijltje?
    En ook vind je soms zakken met geld,maar wat kan je met dat geld?

    Ook heb ik wel eens dat als ik allerlei dingen sloop ik items op de grond zie liggen glimmen, maar als ik eroverheen loop kan ik ze niet pakken?
     
  8. sammie

    sammie Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0

    ik moet de vlammenwerpers nog. die lukt me nog niet (ik probeer hem nog een keer wanneer ik mn arcanium helm ook heb geupgrade)
    en de rockgiants heb ik nog niet geprobeerd... zijn die sterk/moeilijk?
    ik doe bijna alles zonder minions. die slugs is inderdaad een beetje raar. je hebt die kleine en daar krijg je er maar 4 van binnen een seconde heb je die klaar. en die grote krijg je er 10 van. best lastig maar mijn arcanium harnas maakt weer levenspunten aan dat vind ik wel fijn. misschien een tip voor anderen.
     
  9. sammie

    sammie Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt ook een mace en een zwaard krijgen
    geld gebruik je voor wapens, harnas, versiering voor je toren

    glimmende dingen zijn voor je minions. als je ze er overheen sweept dan pakken ze hebt op (this is mine!)
     
  10. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja toen ik dit deed vielen ze me ook ontzettend mee ;) Slakken ging ik met 25 bruin en 25 groen in... Hield iets er ongeveer 8 over ofzo:+

    Nu 590 punten... Voorlopig zal ik daarop blijven hangen, want ik ga niet heel het verhaal nu meteen weer opnieuw doen:b:
     
  11. Lt Lemmens

    Lt Lemmens A Dutch Ghost

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij ff helpen,

    ik kom niet verder in dat elven bos,
    die grot daar heb ik helemaal uitgespeeld das klaar ik heb dus ook die groene Minions.
    Daarna ben ik de rest van het elvenbos gaan kijken en toen kwam ik die boom gast tegen.
    dus toen heb ik die tak bij hem kapot gemaakt en een andere maar nu zit ik vast, ik moet nog 4 van die andere takken kapot maken.
    owjah en hoe kom ik aan die blauwe Minions???

    alvast bedankt
     
  12. sammie

    sammie Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me helpen met die rock giants? is daar een speciale strategie voor? ik ging er in met 30 groene (mijn maximum) maar die gingen allemaal meteen dood en ik daarna ook :mad:

    blauwe minions haal je in Heavens peak. daarna kun je die laatste paar wortels kapot maken.
     
  13. Lt Lemmens

    Lt Lemmens A Dutch Ghost

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Heavens peak als in dat vage vurige kasteel???
    want daar ben ik al geweest en ook in de dungeons voor dat vrouwtje maar verder heb ik nog nix gezien
     
  14. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ging erin met 25 bruin en 25 groen en full arcanium(en ook helemaal goed). Had het zo gedaan dat ik op elke Rock Giant ongeveer evenveel Minions afstuurde... Zelf ging ik dan ook nog mee staan hakken enja, dat ging wel makkelijk eigenlijk... Gewoon in één keer*)
     
  15. sammie

    sammie Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    dan moet ik ff de rest van het spel eerst uitspelen voor dat ik die 50 kan krijgen.

    nee dat is spree castel. Heavens peak daar moet je heen teleporten. weet alleen niet meer precies wanneer je dat kan. Misschien dat iemand anders dit weet...

    /Mod Graag niet dubbelposten. Gebruik in plaats daarvan de edit-knop - Cygnum
     
  16. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443

    Ik zal het eens proberen, ik heb daar ook al gekeken maar heb ik dus over hoofd gezien. Is dus gewoon op het vaste land en niet op een eilandje ofzo?
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.483
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik heb die rock giants helemaal in mijn eentje gedaan. Niks minions als backup, dat is pas hardcore! :D

    (Wel met full arcanium armor natuurlijk. ;) )
     
  18. sammie

    sammie Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    full arcanium heb ik ook (nu ook met helm) maar het lukte me niet:mad:

    edit: woow ik sla puff beetles in 1x neer!
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2007
  19. sparoodje

    sparoodje Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo mensen ik zit vast bij de echte overlord op t laatst

    hoe kan ik hem verslaan ? hij heeft maar even geen shield :confused: en ik weet niet of je m met groene minions moet aanvallen of iets anders pls help Tom
     
  20. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is mijn advies:
    Je moet als hij een bruin shield heb bruine minions op hem afsturen, als hij een rood shield heeft rode en als hij een groen schild heeft moet je je groene minions sturen en die halen hem neer zodat jij een spell of aanval kan doen. Blijf in een hoek staan zodat hij je niet raakt als hij als een tornado door het level gaat.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina