1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Discussie: Metal Gear Solid 4 naar de Xbox 360?

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 28 okt 2006.

  1. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    hoop blijft leven!
     
  2. Hanzo187

    Hanzo187 Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alle MGS gespeeld en ben weg van dat spel als dit waar zou zijn dan is het gewoon echt game-over voor sony's Playstation.

    persoonlijk zie ik het toch liever niet gebeuren want de ps3 is toch krachtiger..(niet dat ik zelf een ps3 ga halen speel em desnoods ergens anders)

    maar het is valse hoop allemaal.
     
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ik denk dat ms ook niet dom is en alles in zijn macht doet een lisentie te krijgen voro deze game. want als ze deze game op de 360 kunnen krijgen blijven maar een paar titels voor de ps3 over om hem echt te halen.
    in mijn ogen heeft ms de next gen war(tussen ms en sony) gewonnen als ze mgs4 te pakken hebben.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wie weet... :)
     
  5. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    er is dus nog hoop:)
     
  6. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    ZONE OF THE ENDERS \0/ _0_
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    what?:9
     
  8. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had toch eigenlijk wel een beetje verwacht dat Peter Moore een MGS4 tatoo had laten zien op de E3 ofzo. Maar toch niet...

    Hopelijk gaat hij uiteindelijk toch nog komen naar de 360... er is nog hoop (als je alle geruchten en dan ook nog dit bovenstaande nieuws samenvoegd... ik weet niet, zou nog kunnen :D).
     
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    fuck .hij komt alleen op ps3.maar er zijn geruchten dat het maar een paar maanden is
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2007
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Slecht nieuws.

    Eindelijk weten we wanneer we Metal Gear Solid 4 mogen verwachten. Kojima heeft tijdens de Sony persconferentie laten weten wanneer we de topper in wording mogen verwachten.

    Kojima wist te melden dat Metal Gear Solid 4 lente 2008 uit zal komen en wereldwijd gelijktijdigd verkrijgbaar zal zijn. Tevens benadrukte hij nog een keer dat het om een PS3 exclusive gaat.
    Tevens hintte de man dat Metal Gear Solid 4 het laatste deel in de reeks zou zijn. DIt heeft hij echter al gedaan bij eerdere delen, dus zeker weten doen we het niet.

    Tijdens de E3 persconferentie liet Kojima tevens weten dat hij volgende week tijdens een PlayStation premiere event een demo zal spelen. Tijdens deze conferentie was enkel een trailer te zien.
     
  11. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja exclusive maar niet heus. Hij heeft het inderdaad gezegd, maar veel mensen bij de ontwikkelaar willen het spel naar de 360 hebben omdat die een veel grotere installed base heeft. Door het spel alleen op de PS3 te releasen schijnen de lasten groter te blijven dan de lasten. Kojima is de enige die dat dwarszit op dit moment. Ik denk dat het enkel een kwestie van tijd is voordat MGS4 wordt aangekondigd (X08?).
     
  12. GJV6000

    GJV6000 Guest

    Eindelijk een keer goed nieuws voor de Playstation 3. Maar ik hoop voor de mensen die alleen een 360 hebben dat MGS4 een paar maanden na de PS3 release ook naar de 360 komt. maar ik koop hem op de PS3.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja we hebben genoeg andere titels om ons mee te vermaken.
     
  14. GJV6000

    GJV6000 Guest

    daar heb je gelijk in.
     
  15. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Dat klopt, maar wie wil er nu niet Metal Gear Solid 4 op zijn console? Deze game is het aanschaffen van een PlayStation 3 waard, geloof mij maar.
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    En waarom koop jij dan geen PS3 :+ ?

    Mij maakt het niet zoveel uit, MGS heeft mij nooit geboeid... Ik blijf Japanse games gewoon haten.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Leuke game, maar ik denk dat Assassin's Creed veel meer next-gen zal zijn. Dat MGS4 een paar maandjes later naar de 360 gaat komen maakt me dan ook niet zoveel uit.
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2007
  18. GJV6000

    GJV6000 Guest


    Ik denk toch echt dat MGS4 meer next-gen is. De demonstratie van Assassin's Creed vond nou niet zo indrukwekkend. maar dat is mijn mening.
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Next-gen of niet, Assassin's Creed heeft bij lange na niet het meeslepende verhaal en mysterie van Metal Gear Solid.
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    En hou weet jij dat nou? Heb je de game al in huis ofzo?

    EDIT: Ik heb net het nieuwe E3 2007 filmpje bekeken waar je aan het eind een lang gevecht ziet tussen Undead Snake en Raiden (dat was hem toch?). Het ziet er allemaal ontzettend puik uit (erg mooi geanimeerd ook), maar het is nog steeds *geen* ingame materiaal. Totdat ik dat wel zie blijf ik voorzichtig met deze titel. Wat dat betreft heb ik nog steeds geen vernieuwende elementen gezien, naast natuurlijk de veel mooiere graphics t.o.v. de vorige Solid Snake.
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2007

Deel Deze Pagina