Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik al gedaan werkt dus ook niet. Hij klemt en komt niet los beetje op zitten drukken en wat bewegen maar blijft vastzitten. Morgen maar ff de helpdesk bellen. En als ik em moet opsturen halen jullie dan je HDD eraf zodat je alle savegames houd?
     
  2. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Nieuw interview Peter Moore over deze zaak!


    Ik las het net inderdaad op teamxbox.

    Goede zet en een heel duidelijk signaal dat MS zn problemen dus zeer serieus neemt en in de gamewereld is gestapt om te blijven.

    Ik heb er zelf nog nooit problemen mee gehad maar hoop dat die Elite snel uitkomt zodat ik altijd een "reserve" heb :)
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2007
  3. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Begrijp ik nou goed dat dit alleen geldt voor gevallen van de 3 red-rings? En dus niet voor andere problemen?

    /edit:
    Ja dus:

    Bron: gamerscore

    Mja, het is al heel wat dat ze toegeven dat nu dus plosteling wel een te hoog percentage uitval is (nogal vreemd, aangezien dit altijd stellig werd ontkend). Maar laten we niet te vroeg juichen, want er is ook een groot deel problemen die zich niet uiten via de 3 rode leds.
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2007
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Even een vraagje. Ik heb mijn xbox 360 console nu teruggekregen(een andere, een nieuwe denk ik). Er zitten nieuwe papieren bij, ook staat erop 2 jaar garantie. heb ik nu opnieuw 2 jaar garantie? Of is het nu 3 jaar garantie van de aankoop eerste console,...
     
  5. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij heeft het over de gevallen die de red-rings veroorzaken inderdaad.
    Ik ken er geen details over want heb ze nooit gehad dus wacht eerst even tot ze alles op hun eigen site hebben gezet ;)

    Edit: vreemd is het eigenlijk niet, meteen toegeven dat je fout zit terwijl je nog vollop met je onderzoek bezig bent zal juridisch gezien geen slimme stap zijn :)

    A Boss, zoals ik het lees heb je 2 jaar garantie op je reparatie maar dit weet ik natuurlijk niet zeker.
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2007
  6. jvalks

    jvalks Find the bird!

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er nieuwe papieren bij zitten, en er staat dat je 2 jaar garantie hebt, dan zou ik denken dat het een nieuw apparaat is. Wat is de productiedatum??
    Het is inderdaad erg verdacht dat het nu storm loopt met uitvallende Xboxen.. Die van mij is van 16-02-2006.

    Ik las afgelopen week dat Microsoft er naar streeft om de defecten Xboxen niet meer te vervangen door gerepareerd model, maar een splinternieuwe met
    dat nieuwe koelellement..

    Alleen jammer dat ze 25 dagen rekenen voor reparatie :mad: Net Collin McRae Dirt binnen.... :mad:
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn kapotte was van de launch. Die ik nu heb gekregen is van 13-11-06. Waarschijnlijk een nieuwe he :). Dus ik veronderstel dat ik nu 2 jaar bij krijg ofwat? Aangezien die nieuwe boekjes in plastiek zaten, en daar staat 2 jaar garantie op. En de op de disklade van de xbox zat ook nog plastiek :). Anyways, mooi bericht van de garantie. Maarja, als je je xbox 360 voor 6 weken kwijt bent(zoals ik), dan is het toch klote hoor. Maar ben toch blij dat ik hem nu terug heb :). Forza en viva pinata speel ik nu :).
     
  8. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Open Letter From Peter Moore
    To our Xbox Community:

    You've spoken, and we’ve heard you. Good service and a good customer experience are areas of the business that we care deeply about. And frankly, we've not been doing a good enough job.

    Some of you have expressed frustration with the customer experiences you have had with Xbox 360; frustration with having to return your console for service after receiving the general hardware error message on the console.

    The majority of customers who own Xbox 360 consoles have had a terrific experience from their first day, and continue to, day in and day out. But when anyone questions the reliability of our product, or our commitment to our customers, it's something I take very seriously.

    We have been following this issue closely, and with on-going testing have identified several factors that can cause a general hardware failure indicated by three flashing red lights on the console. To address this issue, and as part of our ongoing work, we have already made certain improvements to the console.

    We are also implementing some important policy changes intended to keep you in the game, worry-free.

    As of today, all Xbox 360 consoles are covered by an enhanced warranty program to address specifically the general hardware failures indicated by the three flashing red lights on the console. This applies to new and previously-sold consoles. While we will still have a general one year console warranty (two years in some countries), we are announcing today a three-year warranty that covers any console that displays a three flashing red lights error message. If a customer has an issue indicated by the three flashing red lights, Microsoft will repair the console free of charge—including shipping—for three years from the console’s purchase date. We will also retroactively reimburse any of you who paid for repairs related to problems indicated by this error message in the past. In doing so, Microsoft stands behind its products and takes responsibility to ensure that every Xbox 360 console owner continues to have a fantastic gaming experience.

    If we have let any of you down in the experience you have had with your Xbox 360, we sincerely apologize. We are taking responsibility and are making these changes to ensure that every Xbox 360 owner continues to have a great experience.

    This will take a few days to roll out globally, and I appreciate your continued patience as we launch this program. I've posted an FAQ that should address some additional questions, and we'll update it over the next few days.

    I want to thank you, on behalf of all us at Microsoft, for your loyalty


    Knap hoor :thumbs:
     
  9. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ze hadden ook altijd kunnen zeggen: we onderzoeken het. Maar in plaats daarvan zei men: "er is niks aan de hand, kleine mondige groep, we zitten op 3-5%, marktconform" enz enz. Dus ja, dan is het wel vreemd dat nu de ommezwaai komt.

    De reden dat ik er cynisch onder ben: ik was een van de velen met een kapotte console ZONDER 3 rode leds, dus iemand met een dergelijk probleem vist straks achter het net :{

    Tuurlijk vind ik het verder een prima gebaar, want de 3 rode leds is volgens mij wel de meest voorkomende foutmelding... Dus de kans op een kostenpost na de 2 jaar is kleiner geworden, en dat is altijd goed.
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2007
  10. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Ik kan met nog een interview voor de geest halen waarin (ik dacht Peter Moore) aangaf dat ze inderdaad een "normaal uitval percentage hadden" als in 3-5 % maar dat ze de klachten ook aan het onderzoeken waren....

    Ik wist niet eens van het bestaan van 1 ROD af :lol: (niet lullig bedoeld trouwens). Ik ben er altijd van uitgegaan dat als er iets niet meer werkt in de console hij zowieso de 3 ROD gaf....
    Weer iets geleerd dus.

    Succes in iedergeval!
     
  11. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe............eindelijk men geeft het toe.

    Mooie regeling, wel jammer dat het alleen voor de 3 red lights geldt.

    Dit zat er wel aan te komen he.........of dit, of na een tijdje afgaan.

    Ik ben hier blij mee................
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Nu ga je dadelijk krijgen dat mensen die geen ROD hebben, maar wel een ander defect, hun 360 een 'handje helpen' om aanspraak te kunnen maken op de extra garantie :+ 8)

    Net op tijd voor de E3. Maar goed, wel prettig aangezien deze problemen veel voorkomen, en de huidige garantie van launch consoles eind dit jaar afloopt. Het is in ieder geval een begin. :)
     
  13. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik volg je niet helemaal met de "1 ROD"? In mijn geval was er helemaal geen ROD, maar simpelweg geen beeld meer, nadat er plotseling storing door het scherm liep, daarna startte hij wel op, maar zonder video / wel audio... De 3 ROD is - zover ik weet - inderdaad wel een verzamel-melding, er kan dus van alles fout zitten, en het schijnt dat dit vaak te maken heeft met de hitte / het moederbord.

    Maar goed, nogmaals: aangezien de 3 ROD het meeste voor komt is het dus een goede zaak dat dit probleem een jaar langer gratis wordt opgelost.
     
  14. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Hehehe, dat zal idd zeker... Ik bedacht me dat ook al, aangezien mijn console nog gewoon werkte, maar geen beeld gaf. Oftewel: dik inpakken, spel erin, en wachten op 3 ROD :b:
     
  15. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    \

    LOL, ik denk dat er binnenkort op veel fora threads geopend worden met de titel: "how to get 3 RODS"
    of "please help, I can't get 3 RODS!! fak MS"

    :lol:
     
  16. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij Forza 2 heb ik nu een probleem. Ik kan wel elke game joinen (NAT is OPEN), maar zodra de race start krijg je dat zwarte laadscherm en dan blijft hij gewoon maar doorladen. Hij hangt niet vast, want ik krijg steeds verschillende teksten in mijn beeld

    Ook als ik me wil qualificeren voor zo'n toernooi kan ik alles doen, maar als de race moet starten blijft hij maar laden.

    Nu zie ik ook nog maar een paar auto's in mijn garage. Ik heb er 300+ auto's. Je ziet wel de naam van de auto, maar je ziet de auto zelf niet. Ook kan ik ze niet op het Auction House zetten of naar iemand sturen.

    Ik zie helemaal geen krassen op mijn disc.

    Iemand enig idee?
     
  17. Dariuz

    Dariuz Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Al sinds maandag een mailtje dat hij verzonden wordt en ik hem binnen 2-5 dagen weer terug heb, maar nog niks :confused: en het trackingnummer op de UPS site werkt ook nog eens niet :lol: vandaag dan nog een mailtje gekregen en daarin stond dat mijn compensatie ook is verstuurd, stond vervolgens een tracking nummer onder van Deutsche Post, dus ook ff naar die site gegaan, werkt dat tracking nummer ook niet |:- weet iemand hoe het nou zit met die trackingnummers?
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Microsoft heeft de garantie van de Xbox 360 verlengd naar 3 Jaar :) goed geregeld .. nu maak ik me helemaal geen zorgen meer
     
  19. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    35 (!) werkdagen weg en nog geen teken van leven. Tja, afgelopen maandag stond ie klaar om opgehaald te worden door UPS. Sindsdien... helemaal niets.
     
  20. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik maak me MINDER zorgen :+ aangezien de garantie DEELS verlengd is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina