Weet iemand het antwoord op mijn probleem; Als ik project gotham racing speel op m'n xbox en ik selecteer de boxster, beetle rsi dan loopt m'n xbox vast en maakt de dvd-drive een vreemd (zich herhalend) geluid. Let op: ik heb het over selecteren dus alleen het met de controller highlighten van de naam van de auto. Ik ben al naar de winkel teruggeweest waar ik m'n xbox heb gekocht maar daar zeggen ze dat ik een nummer moet bellen en dat me xdoos dan gerepareerd wordt, weet iemand meer over mijn probleem dan ik, ik baal er echt van!!!
Jongen, ik had precies hetzelfde in juni. De mijne liep vast bij die Camaro. En de muziek deed af en toe raar. Als je je PGR saves op je HD ff wist is het probleem waarschijnlijk over. Mocht ie dan nog kuren hebben, dan moet je de hulplijn in Ierland bellen. Moet je wel een beetje Engels kunnen spreken. Wordt je Xbox binnen een paar dagen gefikst, helemaal gratis. Mijn Xbox kreeg na het bovengenoemde nl ook andere problemen, dus ik heb hem laten repareren.
Meer hebben hier al last van gehad,kijk ff bij et forum games chat of help//cheats of w8 ik zoek et topic wel even voor je op EDIT:Neem hier even een kijkje, Klik hier om er heen te gaan