Dit is misschien heel raar of misschien heeft iemand dit eerder meegemaakt. Ben lekker bezig met Halo(echt een wereld spel) ga beginnen met het level "The library", dus hij begint te laden en naar 1 min. ofzo houdt hij er mee op. Krijg dan de melding: dat de disk die ik gebruik vies of beschadigt is. Heb de cd al 5 keer schoongemaakt, maar hij blijft de zelfde melding geven. Sega Gt 2000 werkt prima en dvd's speelt hij ook goed af. Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen? Zou de laser van de X-box eventueel kapot of vies zijn? Weet er iemand levelskip codes, zodat ik kan kijken of hij de andere levels wel door laad? bij voorbaat dank
hmm.. bij the library doet ie dat bij meerdere mensen geloof ik. k zal ff zoeke voor je. EDIT: hier en hier staan een paar dingen er over in, maybe heb je er iets aan.
bij mij had de xbox ditzelfde probleem alleen bij het level: Two Betreyals (let niet op mijn spelfouten) en hij startte dit level nooit meer op, dus ik bellen met microsoft, geregeld dat ze mijn boxje kwamen ophalen en weer repareren en 3 dagen erna kreeg ik mijn xbox weer terug en alles deed het weer perfect!!!
Re:vraag over halo Kan natuurlijk ook aan de cd liggen,omdat et alleen bij dat lvl is,tsja voor zulke momenten zou er een code moeten zijn.Maar ik vind code's zuigen daarom ook zwaar blij dat er voor de xbox voor bijne geen spel bijna geen codes zijn,zoals et hoort! Kunne ze tenminste ook niet online cheaten(hopelijk) want als er iets vervelend is is dat als je lkkr speelt da je wrd afgeknalt door een ventje mee cheats
re:dark man Dank je wel, alleen ben volgens mij wel beetje teveel aant posten,ik zat normaal de hele tijd bij revieuws te posten maar daar kijkt volgens mij niemand meer(en ik maar posten ) En toen dit is geprobeert bevalt me wel,heel erg goed zelfs.Alleen ben een beetke te serieus Ik kijk is bij laaste post van deze dag,posted bij Destrukt-DCF(d1 tenminste bij alle spellen die ik heb dan niet zoals bij serieus sam morrowind maar jah zolang et maar nuttige posts zijn
Ik heb de dirty disk error alleen bij system link games gehad, dan helpt het altijd als je even een split screen game start met 2 spelers en dan na een seconde quitten.
Alleen even gehad bij een el-cheapo DVD maar bij Halo nog nooit.. maar idd, DVD'tje ruilen van Halo of Xbox opsturen
bedankt voor alle reacties Bedankt voor alle reacties, het is blijkbaar een veel voorkomend iets. Ik ga wel ff terug naar de winkel waar ik hem gekocht heb en ga hem ruilen voor een nieuwe Halo(echt een heel gaaf spel). In ieder geval bedankt. Damn ben echt blij dat ik een X-box gekocht heb. Al die Playstations 2 bezitters(waarvan veel van mijn vrienden) zullen er nog wel achter komen. Don't underestimate the power of X-box and the money of Bill Gates!!!!!!
zie mijn nieuwe thread zie mijn nieuwe thread. Hierin staat mijn dank voor de mensen die op mijn probleem hebben gereageerd!!!!!
heeh , IK HAD HETZELFDE PROBLEEM ... was eind maart , had ik halo level 5 of 6 , en toen kreeg hij steeds die error .. volgende dag nieuwe Halo (geruild) gehaald bij de MediaMarkt , en hij doet het perfect .. denk dat het een Fout is op de Disc dat ze mischien in Massa's (goedkoop) zijn gedrukt gwoon nieuwe HALO eisen . en zeggen wast je probleem is natuurlijk
Ik heb nooit problemen gehad bij Halo Ik heb alle levels op alle moeilijkheden 2 keer uitgespeeld '1x in m'n eentje en 1x met z'n tweeén een keer. Zijn er trouwus nog uitbreidingen voor te krijgen op de Xbox of zow want ik heb alle mp levels ook al honderden keren gedaan en dan word het saai:{
Nee geen uitbreidingen w8 op Halo2 of speel over internet om de levenstijd ervan te vergroten maar voor de rest.... niks
Ben terug gegaan naar de winkel en heb een nieuwe Halo gekregen. Hij doet het nu prima. Zit nu in het laatste Level "The Maw". Trouwens wel weinig levels, maar de levels zijn wel mooi en groot.(zeker de buitenlevels)
Echt wel!!! Halo(het level) en THE MAW zijn mijn lievelingslevels. P.s. Splintercell loopt bij mij ook wel eens vast...