[Algemeen] Gears of War [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is wel irritant idd, maar als je goeie teams heb, dan moet je meestal wel flink vechten om die laatste paar puntjes, dus dan heb je al gauw 5 puntjes verschil

2. Bjorn1983

Bjorn1983 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah kijk, nu snap ik helemaal hoe mensen de eerste dag al al die achievements hadden, maar wel relax idd :lol:

3. ViperMike

ViperMike Guest

Zijn gewoon levelose mensen die hun achivements willen showen, en kom niet aan dat je het spel gewoon 100% wilt uitspelen. Want een goed spel ga je tog ook niet uitspelen met cheats? Dan bederf je het helemaal.

4. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nja, ik kwam er nogal laat achter.. :9

En ik wil al mn games 100% uitspelen, dacht je dat ik alles gehaald had met cheats?

Sommige dingen zijn gewoon mogelijk in de game, zonder dat je er speciale codes of wat voor dingen dan ook moet invoeren..

In mijn ogen is het absolut niet cheaten, aangezien de developers er bewust voor hebben gekozen om deze achievements zo te kunnen halen..

Dat account traden is een ander verhaal trouwens..

5. Bjorn1983

Bjorn1983 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet je eerlijk bekennen dat ik ook niet zoon achievement-hunter ben. Maar zoon seriously achievement vind ik dan wel weer vet

6. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Seriously vind ik voor No-Lifers.

Mgoed vandaag vertelde iemand mij dat mn kills niet meetelde als ik hoste.. Klopt dat?!
    En waar kun je zien hoeveel games je al gehost hebt?

7. Bjorn1983

Bjorn1983 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m zelf ook niet, ma tis tog een toffe achievement. Enne wat btreft dat hosten nee dat klopt niet, ook die kills telle gewoon.

8. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    eigenlijk vind ik het meer 'no lifer'om commentaar te leveren op andermands prestaties(achievements).

Heb je dan niets anders te doen dan op een xboxforum andere mensen voor loser uit te maken? Zie je de ironie ervan in?

Die achievement haalt iedereen, als je maar lang genoeg speelt. Zelf heb ik t ff gehad met GoW, ik doe nu weer CoD3 en crackdown, maar uiteindelijk ga ik gewoon de seriously halen. VInd het dan een tikje triest om dat loserachtig te noemen.

Lui die hem wel hebben , hebben gewoon veel GoW gespeeld. Wat is daar dan no lifer aan?

Goed, dan even een OT iets. Heeft iemand al iets gehoord over die nieuwe single play uitbreiding voor op de PC..komt die ook als DLC op de 360?

Laatst bewerkt: 10 jul 2007
  9. Bjorn1983

Bjorn1983 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben t volledig met je eens. Want Red devil zegt dus eigenlijk als je een game uitspeeld heb je geen leven, dikke onzin natuurlijk!

10. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Nope nog niks gehoord van de uitbreiding:'-(, ik hoop dat die op de 360 komt.

11. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al een tijdje, ben ik dan een 'no-lifer' ?

:lol:

12. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina