Splinter Cell is voor mij een van DE redenen om een Xbox te kopen. Ik heb het spel eerst op normal uitgespeeld daarna op hard. Op hard heb ik er 15 uur over gedaan. Het spel is idd kort maar zeker 60 euro-tjes waard. Als je baddies op een tactische manier uit de weg ruimt komt er geen gun aan te pas en dit betekent dat er (haast) geen verschil is tussen normal en hard behalve dat de baddies gevoeliger zijn voor geluid. Wil je het met een gun doen dan red je het helemaal niet in The Presidential Palace; de palace guards hebben geen armor maar cristavi's (elite) soldaten wel! En voor iedereen die is aan het zeiken is over meer levels(en daar ben ik er zeker een van) in maart hebben we waarschijnlijk allemaal Xbox-Live en zijn we van dat probleem ook af.
nee ik vind het 60 euro niet waart.. waarom ? ik had er gewoon meer van verwacht! binnen 2 dagen uitgespeeld en dan raak je hem niet meer aan.. dat vind ik geen E45,- ( in mijn geval ) waart
ik snap de vraag niet helemaal, maar als je bedoelt of DE beste game voor de xbox ooit zal zijn (zoals je zegt in je topic) , is het duidelijk NEE..... als het gewoon de vraag is of het de 60 euro waard is (zoals in je poll staat); natuurlijk wel...... lang genoeg plezier, en ik kan hem vaker spelen zonder dat ie begint te vervelen.....
Ik heb nee gestemd omdat: - Het is niet de game, zodat je een Xbox moet komen. Simpel alleen al omdat deze game ook gewoon op alle andere systemen uitkomt. - Deze game is nou niet voor iedereen, ik heb SC nu al heel lang, en zit nog steeds bij lvl 4, maar zonder wapens, en al dat gesluip is natuurlijk super vet, maar niet iets voor mij. Ik heb ondertussen gewoon Nog buffy en JSRF uitgespeeld, en heb net weer aggressive inline gekocht. Daarnaast heb ik ook nog is Morrowind liggen, en al deze games vind ik gewoon meer fun dan SC. Daarmee zeg ik niet dat SC geen geweldige game is, want dat is tie wel. Zeer goede game, maar niet voor mij bestemd denk ik.. later nog maar weer is mee verder gaan.
Mijn uitgebreide mening en die van andere over splinter cell kijk er maar is eliminatorX Klik hier om er heen te gaan
Nee. Halo is dé game voor de Xbox, Splinter Cell valt op teveel fronten tegen om Halo voorbij te gaan. Halo blijft the one and only, misschien straks samen met Panzer Dragoon Orta of anderen.
Helemaal mee eens, Halo blijft gewoon nog steeds De game voor de xbox. Splinter cell was goed, maar alleen een beetje aan de korte kant.
Ik vind splinter cell echt niet €60,-- waard. Bedenk wel dat als je levels wil gaan downloaden dat je daar ook nog weer voor moet gaan betalen. Dus je moet echt kijken of de levels die je nu 'hebt' wel € 60,-- waard zijn. Veel te kort voor die prijs, maar wel een hele goede game verder. En het is absoluut niet DE reden om een xbox aan te schaffen, omdat het niet zoals halo een exclusive is.
Hmm, op dit moment voor mij: JA Halo: ik heb em lang gespeeld, maar om te zeggen dat dit HET spel is voor de Xbox, nee sorry... Ik vindt FPS fijner spelen op de PC met de muis... Daarbij BAAL ik ontzettend van die lange binnen levels van HALO, het is enorm saai om maar telkens de uitgang te zoeken, die buitenlevels zijn PERFECT! Zo had voor mij persoonlijk het hele spel mogen zijn.
SC DE game voor xbox? ik moet zeggen dat SC echt een fokking laue game is, maar ik vind het geen DE game voor xbox. dat is halo al. waarom? omdat halo gewoon iets bijna unieks was. een errrrrg mooie fps met voertuigen inclusief vliegtuig. alles ( lees bijna alles) klopte en was mooi in halo. in SC klopt alles ook, en alles is ook mooi, maar et spel duurt te kort, en bovendien was er ook een zekere solid snake die de eerste grote stap heeft gemaakt naar dit genre. zoals ik al zei is et spel te kort, dat komt ook omdat er geen multiplayer mode inzit ( wat ik kan begrijpen want dat lukt niet bepaald met SC ), maar dat is een van de nadelen als je zo'n game maakt. Je hebt natturlijk nog die Online Content zooi die je kan downen, maar dat vind ik zwaar irritant. ik heb tenslotte een xbox gekocht omdt ik ziek werd van pc en download dit en dat.
JA ik vond het een zeer goed spel, tuurlijk het zijn maar 10 levels maar halo was ook maar 9 (toch ) levels en met splinter cell heb ik er langer over gedaan. ik vond het mijn 60 euro zeker waard en ik vind het gaar dat jullie het zo afkraken, want het is een zeer goed spel. alleen halo kan dit spel verslaan door de goede multiplayer, verder vind ik sc beter.
SC is zeker 60 EUR waard en zekr de negens die het overal krijgt maar het is net geen Halo. Als halo god is dan is SC de paus....
Ik heb ook Metal gear solid 1 en 2. Ik ben natuurlijk deze 2 game`s gewend.maar ik vind dat Splinter Cell echt te overdreven is met sluipen. maar het is echt een goed spel. een klein radartje was ook geen overbodige luxe gewest..( plaats waar ventjes staan ) dan heb ik het niet over geichtsvelden!! ( MGS 1,2 )
ik hoor er veel goeds over, het is een topgame echt super! maar ik vindt het niet DE beste game ik vind dat je niet kan vergelijken met sport games en andere type games, ik ben het met je eens dat het de beste spel is van die type maar je kan het niet vergelijken met morrowind of met fifa, dat is echt wat je het meest bevalt
Ik heb gestemd op 'nee'.. waarom? het spel lijkt me veel te kort (ben in een paar uurtjes al in level 5 van de 10).. en dan was er nog iemand bij die zei, ja maar met xbox live kan je weer levels downen: ten eerste niet iedereen neemt xbox-live, dus voor hen blijft het spel te kort ten tweede voor zover ik weet komt er maar 1 level bij, hoop wel dat er later in het jaar nog meer bijkomen, maar dat ene level heb je ook weer in 2 uurtjes uitgespeeld of minder.. wat ik trouwens jammer vind.. de eerste keer doe je er bijv. ik noem maar wat 20 uur over.. maar als je eenmaal weet hoe het moet speel het je het spel in minder dan de helft van de tijd uit volgens mij.. want soms doe ik nog wel eens een level over (kom ik weer eens niet verder omdat ik geen kogels meer heb ) en dan raas ik supersnel door het level heen tot het stuk waar ik gebleven was..