Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Heh, bij mij is hij ook 3 keer dezelfde geweest.
     
  2. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand waar je de tracking code van je compensatie kan invoeren, ik heb een Deutsche post code, maar de site van DP is echt heel vaag... :) thanks.
     
  4. alpha-sphere

    alpha-sphere Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnen 1 uur een mailtje gekregen met de UPS label en de volgende dag was het opgehaald. Dit is het enige wat snel was. Ben al bijna een maand m'n 360 kwijt :mad:
     
  5. alpha-sphere

    alpha-sphere Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Uit wat voor compensaties konden jullie uitkiezen??
    Ik zag crackdown langskomen en draadloze controlers. Wat nog meer? Morgen ga ik die lullo's bellen over de belachelijke reparatietijden.
     
  6. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Een uur! Ik kreeg vandaag(gister gebeld) alleen een mail met dit erin: Bedankt dat je contact hebt opgenomen met de klantenondersteuning voor Xbox. We hebben je serviceaanvraag ontvangen. Bereid je console voor en volg de instructies die je hebt ontvangen van onze afdeling klantenservice. Zodra de volgende stap in de procedure is gestart, ontvang je een e-mail.

    Nu nog op de UPS mail wachten dus. Hope dat ze hem voor vrijdag ophalen want dan ga ik op vakantie.

    P.S. Lol ''bereid je xbox voor'':lol: haha
     
  7. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    kan niet zei de man aan de telefoon tegen mij, die is er voor om te kunnen verwijzen als ie bijvoorbeeld niet aan komt kunnen zij als je met ze belt controlleren hoe het zit ofzo...
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat is je referentienummer, dat is geen trackingnummer!
     
  9. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ehm:

    :b:
     
  10. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    heb helaas geen mailtje ontvangen van ups.Microsoft opgebeld en ze zeiden dat ie was aangekomen.Zie nu pas da je trackingnummer kan gebruiken in die mail..
     
  11. mcdoublev

    mcdoublev Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit, UPS zou vandaag langskomen om m'n xbox op te halen, maar ik lag te slapen.

    Hoorde de deurbel te laat, rende naar de voordeur, en zag de UPS bus nog net wegrijden. Wilde er nog achteraan rennen, maar ze waren al weg :emo:

    Komen ze morgen automatisch nog een keer langs, of moet ik nou weer opnieuw bellen ?
     
  12. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Als die kerel geen briefje heeft achter gelaten komen ze morge wel normaal terug dacht ik.
     
  13. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Zge ik ben binnenkort op vakantie en als ups dan komt metm ijn 360 , WAt gebeurt er dan ?
     
  14. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen bij mij ups het pakketje op kwam halen en ik was er niet heb ik diezelfde dag gebelt voor een nieuwe afspraak.
     
  15. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd ..maar bij mij staat er nog steeds "empty box shipped to custumor"

    ik ga overmorgen gewoon bellen en blijf koel .. maar blijf wel hameren op dat er tegen mij is gezegd over die 15 dagen.

    Gelukkig heb ik nu ook geen tijd om te xboxen omdat ik bezig ben in me huis met klussen.

    maar een compesatie is altijd mooi meegenomen he , we blijven NL'ers he :+
     
  16. Williams

    Williams Williams99

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Donderdag weer gebeld , toen lag het systeem plat bij support

    Vrijdag weer gebeld toen lag de lijn plat

    Zaterdag de 7de gebeld,

    kreeg ik verbinding, ( toen stond dus mijn xbox volgens hun al sinds de 29ste gereed te wachten )

    Zij zoeken, blijkt dat niemand een mailtje naar UPS heeft gestuurd :{ :{
    Dus hij stond daar maar in het schap....

    Kreeg ik toch wel een spelletje ter compensatie !

    Mail naar UPS op zaterdag.
    Kreeg op Maandag mail van UPS
    UPS heeft `m dinsdag ( gisteren ) al afgeleverd.

    ZIt er een brief bij met excuus dat ze mij eigen console niet meer konden repareren en dat ik een andere gerepareerde console terug heb gekregen :{

    DIt is dus officieel m`n derde nu :{


    Mircosoft :{

    DOen ze daar nu 6 weken over....
     
  17. MPGamer02 NL

    MPGamer02 NL Gamer

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kocht mijn Xbox360 op de releasedag. Hij werkte erg goed, maar na een jaar kwam ik erachter dat hij krasjes maakten op mijn discs en hij liep erg veel vast. Ik heb toen Microsoft gebeld. Ze waren erg vriendelijk aan de telefoon en mijn xbox360 werd opgehaald door UPS. Na een maand kreeg ik een splinternieuwe Xbox360 terug. Ik natuurlijk hartstikke blij. Hij werkte perfect en ik was zeer tevreden met de service van Microsoft.

    Maar een paar maanden daarna ging de dvd-drive raar doen en kreeg ik weer heel veel vastlopers. Ik dus weer Microsoft gebeld en me Xbox360 werd weer opgehaald. Na twee weken kreeg ik al een andere Xbox360. Ik natuurlijk erg blij dat ik zo snel een andere kreeg en ik sluit mijn Xbox360 aan. Maar toen kreeg een 1 knipperend rood lampje en op mijn scherm stond foutcode E74. Ik mijn xbox360 uitgezet en weer aan, hij deed het weer. Ik wou natuurlijk weten wat dat was en keek eerst naar het serienummer. Het was wel weer een andere Xbox, maar aan de productiedatum te zien was het een Xbox van een jaar geleden! Het was dus een gereviseerde Xbox360 van een ander. Volgens mij niet eens gerepareerd, want telkens nadat de xbox even heeft uitgestaan en ik hem weer aanzet krijg ik weer de foutcode...

    Ik deze xbox360 weer opgestuurd en kreeg na 4 weken wachten dezelfde xbox weer terug. Dat was gister. De xbox zat helemaal onder viezigheid en plak. Eerst een kwartier schoongemaakt en daarna aangesloten. Toen kreeg ik weer gelijk de E74 foutcode. Er was dus helemaal niks aan gedaan!!! Een maand voor niks kwijtgeweest!!!

    De gereviseerde xbox360 die ik nu dus in bezit heb is kapot gegaan toen hij in het bezit van iemand anders was. Diegene heeft hem opgestuurd en vervolgens kreeg ik hem van Microsoft, zonder dat hij gerepareerd was. Ik stuur hem terug en krijg hem na een maand in dezelfde staat terug. Dus ik zit hier nu met een Xbox360 die kapot is en ik kan er gewoon geen nieuwe voor in de plaats krijgen.. En ik heb geen geld om zomaar een nieuwe Xbox360 te gaan kopen.. Ik kan hem weer opsturen, maar dan zal ik hem weer een maand kwijtzijn en zeer waarschijnlijk heb ik dan nog geen goedwerkende...
     
  18. DaMan

    DaMan Guest

    Rechtzaak tegen Microsoft over bekraste disks

    Jorge Brouwer heeft in Amerika Microsoft aangeklaagd omdat zijn Xbox 360 krassen veroorzaakte op z'n game disks.

    Microsoft ontkende in 'n statement ten stelligste dat de Xbox 360 krassen kon veroorzaken.
     
  19. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist mijn xbox terug gekregen. Het is een refurbisched ofzo. nja zolang hij het maar doet vind ik het best. Er zit een samsung drive in. Heb hem op 6juni opgestuurt en op 11 juni een mailtje gehad dat hij was aangekomen bij hun servicecenter.
     
  20. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt ongelooflijk allemaal...

    mijn xbox is 6 juni kapot gegaan, 7 juni opgehaald en 8 juni afgeleverd. vorige week 4 juli pas een mailtje gehad dat ze em ontvangen hebben. diverse malen gebeld en de laatste keer was 5 minuten gelden. Nu zeggen ze dat het tot eind juli kan gaan duren... dat is dus 2 maanden!!!!! tevens beweren ze constant dat ze notities hebben waarop dingen staan die nooit besproken zijn. Zoals bijvoorbeeld dat het tot eind juli gaat duren. "dat is u al diverse malen medegedeeld" krijg ik dan te horen. Die gasten maken hun eigen rapport op van het gesprek en dat is niet helemaal zoals het gesprek gegaan is. Ongelooflijk. De ene medewerker zegt dat ie persoonlijk contacvt heeft gehad met reparatie centrum en de ander b eweert dat ze daar geen enkel contact mee hebben behalve via meldingen in het systeem. De een geeft zijn voornaam als referentie op en de ander beweert dat er niemand met die naam werkt en dat er ook geen notities in het systeem staan van die persoon. Er wordt gewoon ronduit gezegd dat ik lieg en dat ik pech heb.

    Ik heb in ieder geval besloten dat mocht ik de Xbox terug krijge dat ik em meteen in de verkoop gooi..... wat een @#^%@#&*% apparaat en wat een (&@#^#&* bedrijf.

    En dan lees ik hier ook nog eens dat anderen em later gestuurd hebben en em al terug hebben..... ongelooflijk.....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina