Ik wil graag weten waar je xboxlive kunt krijgen. Ik wil het graag hebben...kan iemand me helpen? stuur me een pm please..
Nog niet beschikbaar in Nederland. Degenen die het al wel hebben zijn op een één of andere manier aan een bèta pakketje uit Engeland gekomen..
Precies, de release van Xbox Live! is hier in Nederland 14 maart. Er zijn al beta tests bezig in Engeland, Frankrijk en Duitsland, en er komt mogelijk nog een kleine beta test in Nederland, maar daar kun je je al niet meer voor inschrijven. 14 maart is niet meer zo ver weg, nog even geduld en we mogen ook online! Tot die tijd kun je overigens gewoon online met Xboxconnect (aanrader) of GameSpy.
ff over die xboxconnect hoe gaat dat in z'n werk ik en me pa zijn der al naar opzoek maar we hebben gfeen info gevonden ken je me helpen?
Dank je wel Sinned voor deze nuttige bijdrage. Allereerst moet je je Xbox aansluiten op je PC, hier moet echter wel een netwerkkaart inzitten. Hier kun je precies zien wat je moet aanschaffen, en hoe je de software moet installeren. Er lopen ook al meerdere threads over Xboxconnect, dus je kunt eventueel ook de zoekfunctie gebruiken als je een probleem hebt. Als je een specifieke vraag hebt, waar je geen antwoord op hebt kunnen vinden, mag je die natuurlijk ook gewoon hier plaatsen.
Ik vondt het zelf ook wel hele nuttige informatie anders kunnen mensen zich heel erg vergissen sta je in de winkel ik wil xbox live zegt dat wijf of gozer dat je moet betalen voel je jezelf ook heel lullig of niet