Ace Combat 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Biba, 16 jun 2007.

1. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Uitgever: Namco Bandai Games
    Ontwikkelaar: Namco Bandai Games
    Genre: Lucht/ruimteshooter
    Release: Q4 2007
    Belangrijke Features:Coöperatieve Multiplayer, Online Multiplayer

Info van XBW
    Ace Combat 6 is de eerste versie van de franchise op de nieuwe consoles. De succesvolle vliegsimulatietitel, met de nadruk op actie en voor het eerst uitgebreide online opties. In dit zesde deel zal de speler in de fictionele geschiedenis van Ace Combat participeren als piloot van bekende vliegtuigen. In de wereld van Ace Combat vielen in 1999 brokstukken van de astroïde ‘Ulysses’ op het oppervlak van de aarde. De wereld viel in een diep gat terwijl de economie afstierf en burgeroorlog ontketende. Het overlevende continent op aarde werd verdeeld in twee verschillende naties die elke een andere weg volgen. Eén van de naties kiest in 2015 voor om de oorlogsmachine op te stoken en de andere natie te overmeesteren in een verrassingsaanval. Als piloot die zijn dochter kwijtraakt in de allereerste aanval van de vijandige natie, stap je in de cockpit van de meest geavanceerde gevechtsvliegtuigen die jouw natie heeft om de aanval van de vijand af te wenden.

Nieuws items:
    Ace Combat 6 op XBW
    Ace Combat 6 op Gamespot
    Ace Combat 6 op Gametrailers

Screens:

Filmpjes:

Debut Trailer
    [yt]Wzd3R6wCaSM[/yt]

Download de Trailer in HD

Living Battlefield Interview:
    [gt]20631[/gt]

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ben zo blij dat dit spel eindelijk naar de xbox komt, ik heb ace combat (ps1) helemaal grijs gespeeld.
    de xbox kan zo'n vliegspel als deze heel goed gebruiken aangezien er nog geen goede(over G fighter vond ik heeeel erg tegenvallen) vliegspellen zijn.
    kijk hier heeeeel erg naar uit:D

EDIT: holy shit.. wat een bruute trailer zeg:eek: krijg nu nog meer zin in deze game:D

Laatst bewerkt: 16 jun 2007
  3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.799
    Het geluid loopt een beetje vaag in die tweede trailer. Maar goed, het word wel echt een vette game die ik moet hebben. Deel 4 heb ik helemaal gaar gespeeld, deel 5 was niks aan. Deel 6 eindelijk op de Xbox 360, de enige echte console voor een simulator als deze. Het is btw wel veel arcade achtige vechten, maar dan met een poetsbeurt in het gezicht. Het verhaal moet je dan ook maar voor zoete koek nemen en de gameplay beloofd heerlijk te worden. Gameplay is sowiezo altijd al het beste geweest in deze serie. ;):)

4. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste trailer is echt prachtig, dat uitzicht vanuit die cockpit:eek:

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.799
    Moet je maar op die manier eens een luchtgevecht gaan voeren op Expert mode in deel 4. Echt vet kicken man, zo vanuit de cockpit gevechten voeren. Deze game word de game uit Japan van het jaar. ;):9

6. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    ik hou niet echt van die vliegspellen, maar ik moet zeggen het ziet er wel goed uit

7. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Wow hier heb ik wel zin in, lijkt me echt vet. Op de PC heb ik vroeger ook veel van dit soort games gespeeld.

Peace,
    Rich_Art. ;)

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.799
    Als er iemand nog een PS2 heeft, probeer dan Ace Combat 4 - Distant Thunder maar eens te ritselen. Op deze manier snappen jullie ook waarop ik zo gek op die game ben, en waar mijn nickname vandaan komt. In deel 4 zit een erg goed verhaal, lekkere gameplay, mooie graphics voor PS2 niveau. En nog het maar, het is zo vet. Ik hoop alleen dat de missies in deel 6 niet zo belachelijk zijn als in deel 5, dat was echt het slechtste deel wat ik heb gekend met een verhaal erin. Verhaal deugde niet, maar de missies nog stukken minder.

9. Mystic2010

Mystic2010 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk weer Ace combat! Ik hoopte op de xbox 1 al zo lang dat ie zou komen, en nu komt ie op de 360, nog beter! :D Wordt echt weer genieten om raketten te lossen :D

Ben wel benieuwd hoe het verhaal gaat uitpakken. Trailer zag er filmisch uit, maar kon niet echt eruit opmaken of het mooi gaat worden

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ow thank god:D

11. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dat is goed nieuws.

Laatst bewerkt: 6 jul 2007
  12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Bi-zarre screens ben echt ontzettend benieuwd naar de demo want ik heb niks met vlieggames, maar dit maakt me wel erg nieuwsgierig.

13. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nix miet die vlieg simulators en zo, omdat het na een paar dagen meestal gaat vervleen, maar dit lijkt me toch wel vet,

ook het feit dat het flight-action game wordt genoemd ipv simulation is leuk om te horen.....

14. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je een link?? Ik zit nu op mn werk dus weinig tijd om te gaan zoeken...
    Thanks!

15. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Campaign Mode Demo is nu op Xbox Live!

309.37 MB

:)

17. Gre

Gre Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die hier eens kan vertellen hoe de demo is?

Thanks.

18. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mij kostelijk vermaakt met deze demo. De stad ziet er (voor een vliegspel) erg goed uit. De vliegtuigen zelf vind ik minder gedetaileerd (de vliegtuigen in over G-fighter vind ik mooier) De demo is behoorlijk intens. Erg veel vliegtuigen in de lucht. Dit in combinatie met net zo veel missles (en bijbehoorende rookpluimen) zorgt voor prachtige plaatjes.

Het is echter niet heel realisitsch. De vliegtuigen zijn te wendbaar. Daarnaast is de demo behoorlijk makkelijk. Je hoeft bijna geen moeite te doen om vijandelijke missles te ontwijken (waar zijn trouwens de flares). De vijand schiet je met bosjes uit de lucht.

Dit neemt niet weg dat ik mij echt vermaakt heb met dit spel.

19. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Vond de demo erg koel, en vooral heel erg mooi! :) Het vliegtuigspel waarop ik zat te wachten

20. Mike Cinerama

Mike Cinerama Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vond de demo ook erg vet, gelukkig is het geen simulator spel maar lekker arcade achtig, graphics zien er heerlijk uit, vond al dat chatter ook wel leuk. Deze komt zeker op mijn lijstje ;)

Die er nu zo uitziet:

-Mass Effect
    -Assasins Creed
    -Ace Combat 6
    -Sega Rally (als die tenminste arcade is, en geen sim zoals DIRT)

Deel Deze Pagina