Controller S

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Rubicon, 12 jan 2003.

?

Wat vindt men van de Controller s

1. Ik vind hem fijn, de originele is te groot

56 stem(men)
    38,6%
  2. Ik vind de controller S te S

37 stem(men)
    25,5%
  3. Ik gebruik een controller van een ander merk dan MS

2 stem(men)
    1,4%
  4. Ik heb geen handen dus ik zou het niet weten

50 stem(men)
    34,5%
  1. Rubicon

Rubicon The One

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 3 originele controllers, en ik wil er nog een hebben, zodat ik eens een keer goed tekeer kan gaan in HALO MP. Ik zit er over te denken om een controller s te kopen. IS deze echt fijn?

Mijn handen zijn best groot, en ik vind de controllers van de gamecube en ps2/x te klein. (Dit kan natuurlijk ook komen doordat ik de Xbox controller gewend ben).

Wat vinden jullie van de Controller s?

2. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    LOL

Ik vind de S beter dan de gewone controller, alleen ze hadden het zwarte en witte knopje anders moeten plaatsen. Als 2e shoulderbuutons had IMO veel beter geweest, nu grijp je echt moeilijk rot naar beneden. Maar ze zitten al beter dan op het origineel.

3. supermiepie

supermiepie born to play

Leuk Bevonden:
    0
    Heb afgelopen vrijdag de S-controller gekocht, ligt veel lekkerder in de hand dan de orginele, echt een aanrader!:9

4. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    anders namenlijk...

Vind bijde controllers wel fijn..

5. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb geen handen . . .

Dit heb ik gestemd omdat ik de grote goed genoeg vind, ik heb nog steeds niet mogen klagen over deze controller

6. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn handen zijn niet zo groot, daarnaast ben ik de controllers van Nintendo gewend (N64 + gameCube) die op zich heerlijk in de hand lagen. Het was dus ontzettend wennen toen ik m'n handen niet helemaal om de grote Xbox controller kon plaatsen. Ik was daar uiteindelijk wel aan gewend maar nadat ik een "S" gekocht had, wilde ik niets anders meer. Die controller is een absolute verbetering t.o.v. de oude controller!

7. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Dat s gebeuren is voor kinderhandjes...of jappenhandjes....volwassen mannen weten wel raad met de normale..allicht ff wennen als je altijd een psx gehad hebt,maar het is een perfecte maat....no s for me!!

nu is de s meen ik net zo duur...in het begin was dat ding bijan 2 x zo duur hier....2x meer voor de helft minder?....

8. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de start- en backknop ook veel fijner, nu klikken ze mooi... Ik heb 2S en 2L en dat vind ik perfect... Verder vind ik de L echt niet te groot hoor, maar hij is af en toe wel een beetje lomp... Als je er nog 1 bij wilt dan raad ik zeker de S aan...

9. ICE18

ICE18 NO nOOb

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had 1 normale en die vindt ik wel fijn.........

ik ben 18 en heb niet echt grote handen, maar de normale vindt ik toch wel fijn zitten, geen problemen, ik kan overal goed bij

Vandaag heb ik dus ook een 2e normale gekocht. Waarom een S al deze goed zit :+

10. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind de kleur van de s mooier dan dat zwart van de originele ook ligt hij lekkerder in de hand

11. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 'm (nog) niet, maar ik vind de standaard controller wel lekker voor spellen als halo en splinter cell.. ik vind echter spellen als fifa 2003/2002, doa3 en andere spellen waarbij je vaak snel van knop moet verwisselen niet echt lekker spelen met de standaard controller.. voor die spellen lijkt een controller s me wel fijn.. het komt er dus op neer dat ik ze eigenlijk alletwee wil hebben aangezien ze beiden voordelen hebben :)

12. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    keb eem nog niet, daarom voor 'geen handen' gekozen:+

13. Ik heb best grote handen, maar toen ik eenmaal die controller 's' had liet ik die standaard controller helemaal links liggen. De layout en de vorm van de knoppen is stukken beter als van de standaard controller. En je hebt je handen niet helemaal volzitten zoals met die lompe ouwe controller.

14. X<>X

X<>X DR. XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    /

de originele was te groot dus

de oplosssing voor de JAPANERS--> DE S CONTROLLER

ik ben zelf geen japaner
    maar ik vindt de s controller zeer goe.

Laatst bewerkt: 12 jan 2003
  15. -=[SkuLL]=-

-=[SkuLL]=- XB0)(0R

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb twee linker handen 8) waarom staat dat er niet tussen?! :9

iig ik vind de standaard controller wel best dus ik ga niet nog een s kopen. Voor dat geld koop ik liever een spel.

16. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had de optie: 'ik heb nog niet beide controllers in handen gehad' beter gevonden dan de vierde optie nu. Aangezien ik dus geen mening kon geven, heb ik maar op de vierde gestemd...

17. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een baggerpoll :{. Kijk, wat moet je nou stemmen als je (zoals ik) de Controller S beter vindt, maar de grote ook goed (niet te groot)? Daarom stem ik niet, maar zeg ik mijn mening: Controller S si teh pwn en de normale controller si teh (wat minder) pwn.

18. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de originele veel beter. De S vind ik te klein, maar dat komt ook omdat ik grote handen heb.

19. -=[SkuLL]=-

-=[SkuLL]=- XB0)(0R

Leuk Bevonden:
    0
    Waaaat? :confused:

20. Freddy Xbox

Freddy Xbox It's Pink!

Leuk Bevonden:
    0

:+

Maar ff ontopic: Ik heb nog niet met de controller S gespeeld dus ik kan nog geen oordeel geven. De normale controller vond ik in het begin wennen maar nu vind ik hem wel goed :)

Deel Deze Pagina