Hoi, Misschien kan iemand mij helpen. Ik heb het hele spel al uitgespeeld, alles gehaald wat er te halen valt alleen ik wil de Renault Clio kopen:{ maar er staat steeds : NOT FOR SALE. Hoe kan ik hier aan komen???????? Bedankt als iemand me kan helpen, MZLLLLLLLLLLLLLL Niels
alle not for sale auto's kun je winnen door races te winnen (als je sega gt 2002 bedoeld) bekijk elke event race dan zul je em wel vinden
je hebt een klein probleempje!!!! je moes deze wagen al bij het begin winnen van het spel. ik heb hier weleens een topic over gemaakt. dus opnieuw spelen als je hem wil. je kan hem niet meer unlocken ja,echt minder van dit spel.
Peugeot 206 Ik heb die drag races gewonnen met een volledig getunnede 206! Dus alle onderdelen die er te krijgen zijn zet je er op. Aangezien je gratis kan kopen als het volledige bedrag van het onderdeel overeenkomt met je budget en je begint dan met het duurste!!! Vb: je spaart eerst 10000$ voor die port polish en je koopt die, dan heb je nog altijd 10000$ staan en zo doe je dat voor elk onderdeel van 10000$. Als dat gedaan is zie je welk onderdeel dat er dan volgt, ik denk 8000$, enz,..... let wel op dat je geen crashen maakt als je het geld bijeen spaart. want je moet aan er rond bedrag komen. Want als je bvb 10120$ kan je nog altijd naar used parts gaan en daar een replay kopen voor 120$, dan heb je 10000$. waarschijnlijk zal iedereen dat wel al weten maar ja,......