Weet iemand een goed gratis programma om avi filmpjes naar dvd formaat (.iso )te zetten. En is AVI hetzelfde als xvid? Beetje korte vraag om een thread over te openen, ik weet het, maar ik zag nergens een algemene software thread. Alvast bedankt spater.
Avi is de bestands format, divx of xvid is de codec! En als je iets van het internet plukt is het idd meer en deel xvid/divx codec!
jup ConvertXtoDVD is echt relaxt. kun je ook nog menutje maken, ondertiteling etc. anders kun je ff dvd shrink gebruiken. de map met VIDEO TS (als je die hebt, .avi kan ook) op het DVD shrink icoontje schuiven op het bureaublad en hij zet hem erin. en dan een isotje maken door hem te backuppen.
Nee, maar wel te downloaden op verschillende manieren die hier niet worden besproken. Ik zal dus niet in detail treden. Verder is ConvertXtoDVD een leuk programma, het werkt aardig en is erg gebruiksvriendelijk. Mocht je echt voor optimale kwaliteit gaan dan moet je niet met ConvertXtoDVD werken, maar ik denk dat dit niet nodig is in dit geval?
Hé luitjes bedankt voor de info, en ConvertXtoDVD is inderdaad top! Nee optimale kwaliteit is niet nodig want ik ga het afspelen op een portable dvd speler voor in de auto.