1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puntmuts

    puntmuts Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kon inderdaad bij het opsturen, maar het tracking nummer stopt nadat ie is afgeleverd (in mijn geval) in duitsland. En ik heb van Microsoft / UPS geen tracknumber gehad voor de 'terugreis'.
     
  2. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen jullie allemaal even erbij vermelden wat de productiedatum van jullie 360 is?
     
  3. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou lekker is dit , ik zie net een pop up van mijn msn met een mail van zon xbox 360 gebeuren staat er dit in :

    Dutch
    Bedankt dat je contact hebt opgenomen met de klantenondersteuning voor Xbox. We hebben je serviceaanvraag ontvangen. Bereid je console voor en volg de instructies die je hebt ontvangen van onze afdeling klantenservice. Zodra de volgende stap in de procedure is gestart, ontvang je een e-mail.

    .

    Dit is al de 2e keer dat ik deze mail heb en mijn 360 is al lang opgehaald. ik bel nu naar ms want misschien staat morgen ups wel weer voor de deur.
     
  4. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    me 360 geeft de 3 rode lichtjes wat mopet ik nu doen?
    me 360 opsture? en waarnaartoe?
     
  5. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gebelt een nette vrouw aan de lijn en mevrouw wist te vertellen dat die email niks uit maakt en ik me 360 waarschijnlijk over 2 weken weer zou hebben.
     
  6. mcdoublev

    mcdoublev Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    De openingspost van dit topic lezen?
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    www.xbox.nl -> contact -> bellen
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Als ik iets koop, test ik het altijd uitvoerig aangezien tegenwoordig veel fout gaat en je niks blind kan vertrouwen. Maar goed, ik ben dezelfde dag nog naar de winkel gegaan en gewoon omgeruild. Microsoft kun je ook bellen, die sturen je ook een nieuwe alleen duurt dat wat langer.
     
  9. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels staat mijn xbox sinds 20 juni in Duitsland. De 15 werkdagen zijn dus verlopen, dus ik zal morgen maar eens bellen om die compensatie :D
     
  10. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of het al gepost is, maar het hoge woord is er eindelijk uit.

    Volgens Robbie Bach zijn alle 11 miljoen xboxen gezegend met een ontwerp fout.

    Zijn er nu nog mensen hier die willen beweren dat er NIETS aan de hand is......of het valt wel mee.

    Fardo jij misschien?(is niet bedoeld als persoonlijke flame, meer als voorbeeld voor iemand die het maar bleef opnemen voor MS)

    http://www.crn.com.au/story.aspx?CIID=85600&src=site-marq

    http://www.gamed.nl/view/29293
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2007
  11. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kom ik toch uit op een failure rate van, eh, even rekenen, eh... 100% min of meer :confused:

    Eigenlijk positief nieuws, ze hebben dus de fout gevonden en dan kan die fout ook permanent opgelost worden. Ben blij dat mijn xbox nu in Duitsland staat, kunnen ze hem meteen goed repareren.

    Jammer dat M$ niet precies bekend heeft gemaakt wat die ontwerpfout is. Misschien was het te lullig voor woorden om dat bekend te maken.
     
  12. nightwolf

    nightwolf ExTrEmE

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Net N3 te spelen kwamen allemaal vage blokjes steeds in beeld , t zal wel d8 ik .... liep tijdje daarnaa vast en sinds dien ring of dead:'-(.

    hij start op tot het 360 logo en dan is ie dood.... mar ff MS bellen
     
  13. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    joepie.... mailtje gehad dat ie weer wordt teruggestuurd......... :)
    trackingnummer doet het alleen nog niet.
    status is nu no pending repair, alleen voor zover ik weer staat er nog hetzelfde serienummer.... kan je dat anders ergens zien als het serienummer veranderd is? laatste was van 24-06-2006
    Gears of War ter compensatie nog niet ontvangen....4 juli gebeld, zou 8-10 dagen duren

    19-6 afgeleverd
    28-6 ontvangstmail
    12-7 Mailtje dat ie weer verzonden is
     
  14. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Van harte :)

    Al begin ik het wel irrtant te vinden dat er geen logica meer in zit: de mijne staat - met vele anderen - langer in Duitsland en er is totaal geen info over wanneer die ooit terug komt...|:-
     
  15. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt dit nooit eerder gemerkt? :confused: Dit is namelijk vrij normaal hoor! Elke keer als er iets te vermelden valt (notifications) hoor je een geluidje en gaat dat ding knipperen!
     
  16. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    meines is 20 juni opeghaald.Was 27ste pas in duitsland.En nog steeds wachten.Ze mailen ook effe niet he.Ik bel ze mrogen maar en eis een compensatie.Vind wachten echt te lang en hoor meerdere mensen praten over een compensatie.
     
  17. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik heb vandaag voor de 2de x gebeld en dit keer was het wel een spontane gast en zou mij een mail sturen, die heb ik vrijwel direct ontvangen. en morgen komt UPS die 25 werkdagen maken mij niet zoveel uit want ik ga toch overmorgen voor 2 weken op vakantie:)
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Is er al iets bekend of kapotte 360's straks vervangen gaan worden door de nieuwe Falcons? Want in dat geval denk ik er serieus over na om een retourtje Duitsland te gaan forceren.....
    Alles goed en wel maar ik heb 300 betaald voor een apparaat wat niet alleen slecht functioneert (al een rod gehad, dvdlade gaat de helft van de tijd niet open veel te veel lawaai en erg vreemde geluiden met het afspelen en vooral stoppen van games) en wil gewoon een goed werkend exemplaar hebben :)
     
  19. Quasar de Duif

    Quasar de Duif Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe groot is eigenlijk de kans dat je de 3 rode ringen kan laten verdwijnen? Ik heb het inmiddels 2 keer gedaan, maar ik heb me laten vertellen dat het zo ongeveer onmogelijk is.
     
  20. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Zodra er een omruilactie van start gaat(gebeurt waarschijnlijk niet), zullen de eerste hoe forceer ik RRD handleidingen vanzelf op het net verschijnen.

    De kans dat mensen dit gaan doen is toch al erg hoog.
    De mijne begint ook al raar te doen, 3 maanden voor het eind van de garantie(over een jaar, als hij het dan nog doet) heeft ie RRD, zekers.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina