Daar sta ik ook van te kijken, dat is een dikke 150 Euro duurder dan de Premium versie....Dat kan toch nooit kloppen ?
http://www.gamespot.com/video/927246/6174526/videoplayerpop?rgroup=e32007_videos FF wat fable 2 interview.
Mocht dat waar zijn: 11.6 miljoen is bijna 100% van alle gamers, geloof dat er nu rond de 11 miljoen verkocht zijn.
Iedereen met xbox 360 heeft gewoon een console waar iets mis mee is. je wete nooit wanneer die het begeeft.
11 miljoen verkocht ja, misschien 20 miljoen gemaakt (als het er niet meer zijn) dus is 100% van de gamers, maar niet 100% van de xboxen
ze zeggen alleen dat 100% van de consoles kapot kan gaan door die fout. niet alle consoles zijn kapot. :
wat de fuck heeft de failure rate nu met de E3 te maken ? Ik lees nu op andere sites dat de video market place niet beschikbaar zal zijn in belgie en nederland :{ Frankrijk, Duitsland en Groot-Brittanie zullen de enigste landen zijn die van deze discriminerende service zullen kunnen genieten
Dat zou wel heel erg genaait zijn aangezien. Hoezo nederland nou weer niet? Wij kijken tog ook graag films of niet soms. Als dit zo zou zijn vind ik het nergens op slaan. Ik dacht tog echt dat microsoft had gezegd "Europa" en niet "een aantal landen in "Europa".
duitsland en frankrijk.. sure, daar moet alles nog eens vertaald worden, het lijkt me logischer als Frankrijk en duitsland ze niet krijgen
Waarom? De timing is misschien wat minder(e maar Bach is wel de baas daar en hij liegt waarschijnlijk niet................is toch niets belachelijks aan?
Je gaat toch niet zeggen dat je iedereen een foute xbox hebt aangesmeerd? Een beetje subtiel en tactisch statements maken had beter kunnen zijn. Je weet wel hoe uitspraken zo ontzettend kunnen worden opgeblazen door de media.
Wat een poepE3. Persconferentie was wel lachen, met als enige hoogtepunt voor mij Halo 3 en CoD4. Dat was het wel weer.