wmvhd op xbox360 zonder PC?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door zfn, 16 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zfn

zfn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat er erg veel over is geschreven, en toch kom ik er niet uit.

Ik wil een Xbox360 kopen, en er onder andere WMV HD films mee kijken zonder tussen komst van een computer. (HD kwaliteit uiteraard, en geen downgrade) Is dat mogelijk? En zo ja, wat heb ik nodig.

Alvast bedankt!!

2. FallingDarkness

FallingDarkness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    - Externe HDD
    - HD films in .wmv formaat :+

1. format je Externe HDD naar HFS+ , dan ben je van de 4gb limiet af.
    2. plug hem in je 360.
    3. enjoy.

3. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    Die 4Gb limiet, is da een limiet per film ?

4. FallingDarkness

Leuk Bevonden:
    0
    FAT32 heeft een 4gb limiet per file, HFS+ is dat 12GB geloof ik, en HFS+ leest je 360 ook gewoon naast FAT32.

5. Michel V

Michel V Xbox 360:)

Leuk Bevonden:
    0
    als we het tog over een hdd hebben kan je een hdd ook op je xbox 360 aansluiten en daarop alles downloaden en spelen?? (dat je een demo of trailer via market place op je hdd download en dan afspeelt of gaat spelen?)

6. zfn

zfn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had al wel begrepen dat je op je eigen HDD geen games kan zetten. Dit schijnt alleen te kunnen op de originele HDD van MS. Maar dit weten andere vast beter dan ik. ;)

HFS+ formaat? Ik ken alleen FAT/FAT32 en NTFS. kan je in Windows ook HFS bestands formaat kiezen?

*edit ik lees ergens dat HFS formaat voor MAC is?? In ieder geval schijnt Windows XP hier niet mee overweg te kunnen. Start de Xbox360 zonder TV aangesloten? (mijn huidige 'gewone' xbox doet dit niet) Dan kan ik hem tijdelijk boven in het netwerk plaatsen om zo films te copieren.

Laatst bewerkt: 16 jul 2007
  7. Michel V

Leuk Bevonden:
    0
    best jmmr man want dan zouje zo ff een paar extra gigabyte eraan kunnen plakken bij wijze van spreke maar oké dan ga ik maar sparen voor 120 gig van microsoft ( waarom moeten ze die dingen zo duur maken:confused::confused::confused: ik vin die toch aardig duur maaar dat is mijn mening) 20 gig €100,- Maar films afspelen van dat ding ga wel en downen niet nou ja maarok het zal allemaal wel

Laatst bewerkt: 16 jul 2007
  8. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Met MacDrive kun je hem geloof ik HFS maken...

9. FallingDarkness

Leuk Bevonden:
    0
    yep dat klopt

10. Michel V

Leuk Bevonden:
    0
    een externe harddisk via usb kan je er niet aanhangen?

11. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk maar alleen om media te streamen, de usb-slots de X360 zijn read-only

12. zfn

zfn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aha! MacDrive is gewoon een stukje software. Scheelt weer, even zoeken of er ergens een gratis variant is.. ;)

Waarom zou ik trouwens 100 euro meer betalen voor een Xbox 360 met HDD? Ik speel alleen games, en WMV-HD. of staan hier ook je saved games op?

13. Michel V

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een retail game via je pc op je externe hdd zet kan je hem dus gewoon spelen? (want dat maakt een stuk minder lawaai)

14. Shizzel

Shizzel Guest

CyberMichel: dan heb je waarschijnlijk een illegale firmware nodig, en daar praten we hier niet over, ookal is het dan een retail game.

Zfn: Omdat je met die HDD ook demo's kan downloaden, zodat je beter kunt zien of je een bepaald spel leuk vindt, maar nog belangrijker: map-packs. Gears of War heeft map-packs, totaal zo'n 300MB ofzo, Lost Planet heeft ook map-packs, etc. etc.
    Een HDD heeft gewoon voordelen, en ik denk dat er over een tijdje wel games komen met HDD-herkenning en dan dingen in de HDD cachen.

15. zfn

zfn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had inmiddels ook een ander draadje door gelezen, waarbij er wordt getwijfeld tussen de core en de premium. Ik ben er inmiddels wel uit dat ik de premium wil, maar zit nog met de wireless controllers in mijn maag.. maar goed, ik heb daar dus een antwoord gegeven.. ;)

Bedankt!

16. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook wachten tot de Elite (24 augustus), heb je een HDD van 120GB.. Lijkt me aantrekkelijk!

Heb ik wel nog een vraag: Waar halen jullie je wmv HD films vandaan?
    Want ik vind er echt geen één.. Alles is in een ander formaat :mad:
    En als ik een wmvHD heb gedownload, kan ik deze toch op een gewone DVD branden?
    Ik heb dat één ker geprobeerd, maar toen zag ik op de xbox alleen maar zwart beeld.. ?

17. Shizzel

Shizzel Guest

Nieuwsgroepen + FTD = pwnage.
    Heb er al 10 vandaan, allemaal superkwaliteit.

Maar hier mogen we niet over praten.

18. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Wat wel kan:

-WMVHD Streamen vanaf een pc
    -Afspelen vanaf een externe harde schijf
    -Afspelen vanaf een dvd (meestal zijn wmvhd's zo'n 7-9gb dus dual layer dvdr)

Wat niet kan:

-Spel op een externe hardeschijf zetten (sowieso niet toegestaan)
    -Spel op 360 harde schijf zetten (m.u.v. demo's & arcade games, mits gedownload vanaf live)

19. zfn

zfn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit niet een beetje tegenstrijdig?

20. Shizzel

Shizzel Guest

Nee, je kan films afspelen, maar geen games erop zetten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina