Halo 3 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahh ok.. Nou dat is duidelijk dan :p. Nu weet ik wel zon beetje alles wat ik hoor te weten voor H3, en ik heb er zin ân.
     
  2. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    je bent niet de enigste
     
  3. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je Onyx verward met Reach, Reach was voordat ie in glas was veranderd op de aarde na het belangrijkste verdedigings complex. Onyx was een zowat helemaal verlaten planeet, totdat het SPARTAN-III project van start ging. Met de activatie van de 1e halo is het hele systeem van forerunner-constructies geactiveerd, inclusief Onyx met de ark, de enige plaats in het universum dat nog heel blijft na de activering van de halo's. Deze ark is tijdens de gebeurtenissen van halo 2 en ghost of onyx dichtgegaan, dus de ark op aarde moet dan de/een 2e ark zijn.
     
  4. Aeighdan

    Aeighdan eej-den

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 17 jul 2007
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Die 'Ok en wtf is dit?' is allemaal die Arc. Kijk maar 's goed. En wat is er links boven te zien? Iets met de HUD? En inderdaad, die Master Chief's Joyride is leuk ja. En het is op aarde.
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2007
  6. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    nee linksboven is een 4de granaat te zien
     
  7. Aeighdan

    Aeighdan eej-den

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan inderdaad de Ark zijn. Maar misschien ook niet. Het ziet er in ieder geval wel behoorlijk vreemd uit. De aarde buigt niet zo gaar uit naar buiten =P. En dat schip waar John op was samen met Truth is eindelijk geland op aarde. Je ziet het niet zo goed maar ik denk dat de speculatie dat het schip IN de ark zou landen nou wel bestreden is =P
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hehe, lijkt mij ook. En die 3e granaat lijkt wel erg veel op het omhulsel van de Bubble Shield uit de Commercial Trailer. Dus wie weet is dat wel weer aangepast. En anders is het gewoon NOG een granaat. En dat is best logisch, want dan je precies 8 granaten meenemen. Wat voorheen ook was, maar dan verspreid over 2 type grananten.
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Voor de geïntresseerden, je kunt deze en meer Halo 3 accessoires o.a. hier bestellen.
     
  10. Aeighdan

    Aeighdan eej-den

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Over die vierde granaat....dat zou al bekend zijn. Het zou hier gaan om een soort flashbang en zelfs de naam van de granaat zou al bekend zijn. Ben hem alleen vergeten. :9
     
  12. Aeighdan

    Aeighdan eej-den

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat zou kunnen, die zit ook in 't boek ja. Maar dat is toch die variant van de Assault Rifle? Denk niet dat ze die er in doen hoor. Want de Assault Rifle is al licher gemaakt. Denk niet dat ze 'm NOG lichter maken.
     
  14. Aeighdan

    Aeighdan eej-den

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind het ook overbodig. En op bungie.net wordt er hevig gediscussieerd dat het maar een concept-art tekening is en dat de kunstenaar de scope is vergeten waardoor het een BR zou kunnen zijn. Alleen zou dat wel erg stom zijn aangezien het maar een extra 5min werk zou zijn om die scope erop te doen.

    Bungie is ook vrij stom bezig om dit werk ''goed te keuren'' en het in hun gallerij te stoppen waardoor er allemaal onnodige discussie erom heen ontstaat.
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Onyx is geen ark. Onyx is een schuilkelder, shield. En de Ark die op Aarde is, is de sleutel tot de wapens, sword.

    Ook al zou je bij het woord Ark het andersom vermoeden. Hmm, interessante gedachtegang. :+
     
  16. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Net gepost op InsideGamer
    Zombie \o/
     
  18. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    hooowie Zombie is echt dope shit
     
  19. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze van dat zombie maar geen MM maken zodat je als je denkt serieus lekker te knallen je in ene zon klote gaytype moet gaan lopen spelen.... Maar ik denk niet dat ze er MM van kunnen maken tenzij ze het inpassen in rumble pit...
     
  20. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Met bijv. die Mongoose is wel chill...maar dit is toch geen map-editor?:9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina