1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Dutch

    We hebben je Xbox ontvangen op ons servicecentrum. We vinden het erg belangrijk om je Xbox zo snel mogelijk te repareren en deze zo goed als nieuw bij je terug te bezorgen. Zodra we de Xbox hebben gerepareerd, nemen we contact met je op en kun je je alvast gaan voorbereiden om verder te spelen.

    Opmerking: dit e-mailadres wordt niet gecontroleerd
     
  2. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    wel vaag.Ik heb alleen email gehad van de labels.Toen had ik gebeld en zeiden ze dat ie was aan gekomen op 27 juni(20juni opgehaald).Toen vroeg ik ze waarom ze me geen emails stuurde.Zeiden ze dat ze niet emailde over de statusen van je xbox360:confused:.
     
  3. ToxicVenom 81

    ToxicVenom 81 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    shit ik heb nooit zon mail gehad
     
  4. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang duurde het bij jullie voordat jullie werden teruggebeld door MS voor de Compesatie ?
     
  5. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou ze een paar werkdagen de tijd geven en dan gewoon zelf weer bellen... ;)
     
  6. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja eergisteren gedreigd met rechtsbijstand en werd teruggebeld dezelfde dag. En gisteren mijn Xbox360 binnen gekregen, gewoon de juiste juridische termen gebruiken en laten blijken in een normale toon dat je het niet langer meer pikt.

    Moet ze vandaag nog opbellen over mijn live compensatie (ik moet ze daar over bellen). Kutte is dat Viva Pinata al ik opgestuurd, dus geen Forza 2 voor mij. Maar goed mijn Xbox360 is eindelijk terug.

    Voor de mensen die vragen hebben mbt compensatie. Je moet het "eisen"! als ze het zelf niet aanbieden. Dit heb ik tot 2x gedaan, gewoon uitleg geven dat je niet tevreden bent met de service en je een klacht in wilt dienen. Som al je contactmomenten op en leg de hele verloop uit. Bv. weinig contact, er is gelogen, geen informatie mogen ontvangen, heb een dag vrij moeten nemen om hem op te kunnen sturen, ik betaal nu gewoon voor live terwijl ik er geen gebruik van maak.

    Kortom dan bieden ze je wel wat aan ;). En week later weer bellen en je kan natuurlijk ook altijd vertellen dat je op foras heb gelezen dat veel mensen compensaties hebben gekregen.
     
  7. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe lang ben je 'm kwijt geweest? / Hoe vaak hebben ze een datum genoemd die ze niet waar hebben gemaakt? Ben nl. benieuwd in hoeverre ze data noemen tijdens de '25' werkdagen die ze dus niet waarmaken... :)
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2007
  8. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was hem langer dan 2 maanden kwijt. Na 2 weken gebeld wat er aan de hand was, want normaal gesproken had ik hem al terug (3de die ik had opgestuurd). Er werd mij verteld dat ik hem binnen een week zou hebben. En dit is tot 4keer toe verteld.

    Ook 2 officiële klachten bij Microsoft zelf ingediend, omdat ze steeds beloofden dat ik hem binnen een week zou ontvangen. Men die bij callcenters werken hebben er zelf ook amper verstand van. Die kijken naar een scherm en zeggen, maar wat. Vandaar dat je het hogerop moet zoeken!
     
  9. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag weer gebeld. duurt nog 2 weken. Nu wel een memory unit gekregen.
    In Duitsland sinds 27-6 _0/
     
  10. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Compensatie?

    Ach, eerlijk gezegd kan die compensatie mij niet echt boeien. Alle accesoires heb ik al zo'n beetje en dat geldt ook wel voor de games. Als ik een game nu nog niet heb, boeit-ie me ook niet.

    Ik heb veel liever mijn degelijk gerepareerde console terug waar je gewoon weer met plezier mee kunt gamen zonder bang te hoeven zijn voor krassen op je games (hoor nooit iemand over krassen op film DVD's trouwens), vastlopers en knipperende rode lichtjes. Als ze daar een paar dagen langer voor nodig hebben om hem goed te repareren vind ik het best. Maar dan moet-ie nu wel GOED gerepareerd zijn.

    Is dat nu weer niet het geval, dan mag M$ de console, alle accesoires en games compenseren tegen aanschafprijs en ga ik van dat geld lekker naar de Bahama's ;)
     
  11. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Lukeman : En jij gelooft dat MS je de console en games vergoed ? Denk dat je dit alleen via een rechtszaak gaat lukken en dan ben je maanden ,zoniet jaren verder. Als dit mogelijk was dan zou ik dit ook serieus overwegen. Wacht inmiddels ook al meer dan 3 weken op mijn compensatie, terwijl die binnen 2 weken hier zou zijn. Dus zelfs daarmee zijn ze te traag in mijn geval. Volgende keer maar compensatie voor compensatie vragen. Nee enigste waar MS goed in is is met cijfers gooien op de E3, maar over slechte cijfers hoor je ze niet. In mijn geval hebben ze ook nog maar 1 kans om me als klant te behouden,want als mijn A kwaliteit console het begeeft dan gaat alles de deur uit.
     
  12. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad zo denk ik er inmiddels ook over, dan komt de ps3 er toch eerder dan dat ik van plan ben!
     
  13. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook een beetje klaar met MS. Tis voor mij nu pas de 1e keer dat ie stukgaat, maar zal lijkt me niet de laatste keer zijn. Ben heel blij met me 360, maar als het iedere keer zo gaat..... dan komen toch de ps2 herinneringen boven die echt niet stuk te krijgen was. Tis alleen zo jammer dat als je al je 360 dingen verkoopt je er flink verlies op gaat maken en dan misschien net een ps3 kan halen... Anders had ik het wel geweten, zeker nu de games toch bijna allemaal multiplatform zijn.
     
  14. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij is MS niet "traag" maar hebben ze gewoon hun zaken niet op orde.

    Uit alle verhalen hier maak ik op dat je - of het nou gaat over een console opsturen, of compensatie opgestuurd krijgen - simpelweg GELUK moet hebben dat alle stappen in hun procedure perfect doorlopen worden.

    Zodra ook maar ergens iets fout gaat in de procedures heb je te kampen met een enorme vertraging, en blijkbaar is de werkwijze van MS gewoon niet goed want niemand van de support desk kan opvragen wat de exacte status van je reparatie of compensatie is.

    Kortom: de processen die lopen bij MS rond dit gedoe zijn HEEL kwetsbaar en vatbaar voor fouten. En helaas als er iets fout gaat, duurt alles meteen VEEL langer. Dat verklaart volgens mij waarom de één zijn console na 3 a 4 weken terug heeft, en de ander soms maanden moet wachten........

    Ik zal i.i.g blij zijn als ik mijn console EINDELIJK ooit weer terug heb, maar tot dusver komt MS heel onproffesioneel op mij over...
     
  15. xboxjunkie

    xboxjunkie Kapotboks 360!!!

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 3e 360 staat nu ook alweer een week stof te happen in Duitsland.
    Mochten ze me nu weer een gerefurbished baggerapparaat teruggeven... die op dag 1 rare geluiden maakt... Gooi ik dat $#%$#%#$%#$%$apparaat gelijk uit mijn raam....

    :mad: *zucht*
     
  16. ToxicVenom 81

    ToxicVenom 81 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    ik lees hier dat veel mensen pas na 6 weken hun xbox terug krijgen maar hoe lang werken ze dan een maand of twee en dan zijn ze weer stuk.kortom
    MS heb ons allemaal genaaid eb is stiekem nu aan het lachen stelletje bitches
     
  17. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Lachen zullen ze niet doen. Met hun handen in hun haar zitten. 11.6 miljoen consoles met fouten verkocht. Hoeveel xbox 360's hebben ze al gegeven. Puur verlies maken ze.
     
  18. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    net weer mijn 3 xbox kapot gegaan
    echt klote dit
    en word binnen 5 dagen weer terug gebelt
    weet iemand waar voor ze je terug bellen ..??
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.549
    Omdat ze het pittig druk schijnen te hebben deze tijd.
     
  20. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat denk ik niet dat ze alles zullen vergoeden. Maar ik overweeg sterk om het via mijn rechtsbijstandsverzekering dan hoog te spelen. Zo hoog mogelijk. Beetje publiciteit erbij en dan maar eens kijken waar het schip strandt.

    Maar ik hoop dat het niet nodig is. Ik ben hartstikke tevreden over de 360 zolang dat ding maar werkt: games zijn top, xbox live zit goed in elkaar, accesoires werken lekker. Ik heb gewoon een hoop plezier van dat ding. Maar dan moet-ie het wel doen. Ben hem sinds april meer kwijt dan rijk geweest en wacht nu op de 3e reparatie: en ik blijf hopen dat ze het euvel nu eindelijk hebben gevonden en dus kunnen verhelpen. Maar misschien is dat ijdele hoop. We wachten het wel af.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina