Schokbestendigheid xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door kempen72, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kempen72

kempen72 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen,

Kan iemand mij wat vertellen over de schokbestendigheid van de xbox 360?

Ik heb per ongeluk de batterijhouder van de controller laten vallen op de console :confused:. Hij werkt weliswaar normaal maar ik vroeg me af of de console bestand is tegen 'normale' schokken, zoals dit of bijvoorbeeld het stoten tegen een meubel of iets dergelijks. Hebben jullie hier ervaringen mee? Overigens stond de console uit toen het gebeurde.

Alvast bedankt!

Mark

2. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    allereerst welkom op dit forum.....

Niet echt nodig om hier een nieuw topic voor aan te maken , daar hebben we voor :

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=92027

maar nu wel toch aan het typen zijn......de xbox kan niet tegen schokken aan ie aan staat , als er geen spel word gespeeld zal er niets gebeuren als ie aan staat......

als er een spel word gespeeld en de dvd drive draait kan een schok een kras veroorzaken op je gamedisc......

draaiende dvd drive = xbox niet stoten , oppakken of neerleggen/rechtop zetten.......

aan zonder draaiende dvd drive = niet zo erg , je kast beschadigd hoogstens bij stoten......

xbox uit = bovenstaande , geen schade tenzij je hem zo hard stoot dat ie op de grond valt.....

Laatst bewerkt: 19 jul 2007
  3. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Als je hem uit hebt staan haal voor de zekerheid dan ook je cd eruit, om zeker te weten dat je spellen geen krassen krijgen

4. BadassBart

BadassBart Infinite Euphoria

Leuk Bevonden:
    0
    Het apparaat zelf is stevig genoeg. Het zijn maar printplaten, weerstandjes en een dvd drive. Die zitten wel goed vast en kunnen tegen een stootje. Als er een spelschijfje wordt afgespeeld kan een onverwachte schok of stoot een minder leuk effect hebben. Weliswaar zal er hardwarematig niets fout gaan, het kan wel zo zijn dat de lens de draaiende schijf raakt met alle gevolgen van dien voor het spelschijfje. Maargoed, in principe geldt dat wel voor elke cd/dvd-speler. Mijn laptop bijvoorbeeld sleep ik vanwege werk ook overal mee naartoe en hij krijgt zeker af en toe een stoot(je) -> geen probleem...

5. kempen72

kempen72 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OK! Bedankt voor jullie snelle en heldere reacties!
    Mark

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het antwoord op je vraag is al een beetje gegeven.
    Voortaan kun je je vragen over de 360 stellen in deze thread.
    Deze gaat op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina