1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 3 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McDaddy

    McDaddy Team sYg

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het verstandig de Samsung LE26S81B bij Progress.nl te kopen, heeft hier iemand ervaring mee?
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Progress heeft hier in de regio een hele goede naam.

    Alleen ben ik niet te spreken over het dode/luie pixel beleid van Progress.

    Vraag.
    Kan ik een Lcd televisie onder garantie omruilen als er dode pixels in zitten? is een veel gestelde vraag.

    Het antwoord hierop is eenvoudig, NEE er mogen dode pixels in het scherm zitten. Alleen bij een cluster van meerdere dode pixels (dit ervaart u echt als een punt op scherm wat niet werkt) kan de televisie onder garantie omgeruild worden.

    Er wordt dus teveel ophef over gemaakt! Een defect subpixel of pixel zal vrijwel nooit opgemerkt worden. Ook is het niet waarschijnlijk dat als het scherm nu geen defecte pixels heeft dat die later gaan optreden.

    ---
    Heb mijn LCD bij de MM gekocht en kreeg daar 2 weken omruilgarantie.
    Gelukkig ook maar want heb de LCD 2 keer moeten omruilen.
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Wedden dat 80% van de LCD gebruikers zo'n pixeltje wel opmerkt?
    Rare regels daar bij Progress.
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    ligt eraan. Een dode pixel die altijd uit is valt minder op dan 1 die altijd actief is (kleur of wit etc).
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je koopt een lcd en ontdenkt na het openen van de doos een dode/luie pixel ,
    en mag dan de lcd niet eens omruilen.

    Heb net wat anders gevonden waar Progress.nl helemaal geen rekening mee heeft gehouden.

    De zichttermijn.
    Wanneer u een product koopt op afstand, bijvoorbeeld via Internet of e-mail, via een postorderbedrijf of per telefoon, met bestelbonnen of door middel van een fax, hebt u (vrijwel altijd) recht op een zichttermijn. De zichttermijn of bedenktijd is een periode (van zeven dagen) waarbinnen u het product zonder opgaaf van reden of enige verplichtingen terug kunt sturen.

    Uitzonderingen
    De zichttermijn geldt echter niet voor alle producten die u op afstand koopt.
    De uitzonderingen zijn: Etenswaren - Producten die tijdsgebonden zijn, zoals tijdschriften of gereserveerde kaartjes voor een concert
    Persoonlijke producten, zoals een in opdracht vervaardigd maatkostuum - Reizen - Financiële diensten - Cd’s en videobanden, waarvan de verzegeling is verbroken.


    Lang leve de wetgeving \o/
     
  6. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist heb ik op internet deze tv gevonden ik wil graag jullie mening erover horen en of het een goede kwaliteít tv is en of de xbox360 er goed op werkt(met name beel kwaliteit.) omdat het een mooie prijs was wil ik het weten.

    Informatie over Samsung LCD LE26S81B


    Horizontale kijkhoek 160
    Verticale kijkhoek 150
    Hoogte inclusief voet 50.7
    Diepte inclusief voet 23.2
    Breedbeeld
    Beelddiagonaal 66
    Helderheid 500
    Contrast ratio 4000
    Resolutie 1366 x 768
    HD-ready
    Aantal tuners 1
    Scherm in scherm picture and picture
    OSD
    Ontvangstnorm PAL
    Teletekst
    Aantal pagina's in geheugen 1000
    Muziekvermogen 10
    ACI
    Scart-ingang 2
    S-video ingang
    Componentingang
    Aantal HDMI-ingangen 2
    PC-ingang $Y|DVI
    Hoofdtelefoon uitgang
    Gewicht 8.9
    Specificatie compleet 1
    EAN-code 8808987141066
    Introductie model 2007
    Status model 1
    Fabrikanten kleuren Zwart
    Kleur(en) zwart
    Hoogte 44,7
    Breedte 74,4
    Diepte 8,1
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Mooie LCD heeft 1 minpuntje en dat is de inkijkhoek.
    Als je rechtvoor de LCD zit , is het kijken geen probleem.

    Vooral de verticale inkijk (schuin omhoog of omlaag) is 150 graden veelste laag.
     
  8. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is voor mij geen probleem ik zit er namelijk 'recht' voor niet in een rare hoek ofzo dus , maar op het moment ben ik nog een beetje rond aan het kijken voor een mooi lcd'tje maar deze sprak me erg aan.
    Dus ik denk dat ik hem na de vakantie periode koop/krijg want ik ben ook nog jarig bijna en omdat ik in de vakantietijd niet veel speel omdat ik na mijn werk met dit weer niet vaak zin meer heb om te gaan xboxen.
     
  9. Sherman

    Sherman Guest

    Hee mensen,

    Ik heb wat hulp nodig met het kopen van een HDtv. Ik wil namelijk een nieuwe HD-tv kopen, maar ik weet niet welke. Ik heb er een beetje verstand van. Maar niet echt heel veel. Ik wil de tv voornamelijk gebruiken om mee te gamen. ( 360 uiteraard) Misschien af en toe een dvd, maar nauwelijks. Ik wil graag een Tv die hier aan voldoet:

    - component ingang ( duhh)
    - 300-400€
    - 50-60 cm. ( diagonaal)
    - goede reactietijd.
    - goede inkijkhoek

    Ik wil ook nog hier vlakbij in winkels gaan kijken. Ik heb nu deze 2 gezien, die me wel OK lijken:

    - Samsung LE20R81B
    - Samsung LE23R32B

    Wie wilt me een beetje helpen? Alvast bedankt,

    Jasper. ;)
     
  10. tommert

    tommert PCR

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je voor een schermpje rond de 20" zoekt zou ik voor een PC monitor gaan.
    Die hebben meestal een lagere responstijd en zijn goedkoper.

    Mijn persoonlijke favoriet:
    Samsung SyncMaster 226BW 22" Widescreen monitor
    Deze is rond de 320 euro
     
  11. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar die kan waarschijnlijk niet HD. Als je echt HD wilt spelen voor die prijs is de Samsung 940 MW (19 inch widescreen) ook een goede.;)
     
  12. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Die kan wel HD geloof ik hoor, tenminste hij verschilt niet van de 940 MW, behalve de grootte, prijs en resolutie..
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Elke pc scherm vanaf 17" heeft meer dan nodig is voor 720 en elk pc scherm vanaf 24" heeft meer dan nodig is voor 1080... . Die 226BW heeft een resolutie van 1680*1050 en dus meer dan genoeg voor 720 ;).
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Wat was ook al weer het typenummer van die Sharp LCDTV van 360 euro? (26 inch, hd ready)
     
  15. Shizzel

    Shizzel Guest

    Jij hebt je TV toch al?:confused:

    Klopt, verticaal is het nogal jammer dat het wat donkerder wordt, maar aangezien ik op een bank lig heb ik het gewoon de brightness wat hoger gezet, waardoor het beeld gewoon normaal is, dynamisch - NATUURLIJK - uit, lijkt wel of het alleen alles donkerder maakt. Zo ziet analoge tv er nog eigenlijk best mooi uit, dus digitale TV hoef ik binnenkort nog niet.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jul 2007
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Hm kzal ff kijken, is wel iets voor de slaapkamer van mijn ouders.

    //edit kan niks vinden, waar heb je dat zien staan?
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2007
  17. Sherman

    Sherman Guest

    Nee, ik wil geen Monitor. Want ik ga hem later ook gewoon voor tv gebruiken. De R7 of R8 serie is toch gewoon goed genoeg om mee te spelen? en die zijn in 50-60 cm toch wel tussen de 300-400 euro?

    jasper.
     
  18. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    moet je ff op kieskeurig kijke he :)
     
  19. Sherman

    Sherman Guest

    Kijk het punt met kieskeurig is, dat ze alleen maar de prijzen geven van internet winkels, die ik niet ken. En ik wil sowieso eerst de tv zien. Dus bij Mediamarkt, It's, expert, dat soort winkels. ;) Ik weet niet in hoeverre die internet shops verschillen qua prijs met die eerder genoemden. :)

    Jasper.
     
  20. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Dat is een redelijk groot verschil. Vriend van me wilde een TV gaan halen en had er een in de winkel gezien voor 440. Ik ging effe op inet kijken endaar stond ie voor 337, dat is toch best een groot verschil.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina