pG I pro GameSquad [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 14 jun 2007.

  1. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey psst pas je sig dan aan :9
     
  2. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ok done!
     
  3. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok chill man! Peace across the XBW forums!
     
  4. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/dacht ik ook!!!\o/
     
  5. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    En toch was dit een geile beginpost..

    Oke even iets serieus
    Ik krijg veel berichten en mensen naar me toe met de vraag wat er nu met pG aan de hand is. Voor nu ga ik alleen het gedeelte over pG beta beantwoorden. pG Beta ligt na het WGC op z'n kont omdat Rbert de dag erna op vakantie ging en de motivatie even weg was. Na overleg onderling is toen besloten om door omstandigheden niet meer verder te gamen in teamverband (voorlopig even).

    Dit omdat als Rbert terug kwam van vakantie NamedWarrior op vakantie zou gaan en Three Kings full time aan het werk ging een paar weekjes en erna op vakantie zou gaan. Door deze ontwikkeling zijn sommige gasten van pG Beta naar andere clans gegaan om toch gewoon nog lekker door te gamen in clanverband. Te denken aan: pG BabyKing > tD Neptunes en pG Locustgod > SuP Locustgod.

    Na de vakantie periode als iedereen weer thuis is zullen we weer met z'n allen bij elkaar gaan zitten en overleg plegen over wat we verder gaan doen. Dit kan gewoon GoW betekenen of dit kan individueel of in teamverband op andere games. Ook zal er over de toekomst bij pG gesproken worden. Over de toekomst van pG: Mauperd en ik zullen binnenkort de koppen bij elkaar steken en overleggen hoe we het verder aan gaan pakken. Er is al wel contact geweest maar er zijn nog geen spijkers met koppen geslagen.

    Nu jullie dit weten heb ik maar 1 verzoekje: STOP MET SPAMMEN OP LIVE!! Dankje ;)
     
  6. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt een 3Kings post.

    Lekker lang en goed geschreven.
     
  7. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Ter aanvulling

    pG AlphA is klaar, deze hebben we de nek omgedraaid. Er worden binnenkort inderdaad spijkers met koppen geslagen en ik hoop dat 3Kings hetzelfde denkt en voelt als ik, we zijn nog niet klaar. Ik denk dat Robin en ik gezamelijk best nog wat mooie nieuwe ideeen neer kunnen zetten en ik weet bijna zeker dat er wederom een sterrenteam tevoorschijn getoverd kan worden. Voor de toekomst op GOW voor Beta is dit ook erg belangrijk.

    Ik persoonlijk vind het erg jammer dat na een 1st loss de boel maar aan de kant gegooid word en de handdoek in de ring. Named warrior, 3Kings zijn in mijn ogen echte toppers en spelers van pro formaat, zij verdienen een podium plek, alleen al om wie ze zijn. Eerlijk gezegd kan de rest mij nu gestolen worden en heb ik eigenlijk maar 2 ambities.

    1. ons 3 bij elkaar houden
    2. met zijn 3'en opnieuw of naar een andere top clan (als qG ons 3 wil hebben dan zou ik gaan)

    Ik vind het echt heel heel heel erg jammer dat pG zo ontzettend uit elkaar gesloopt is en dat het echte talent van Beta nu gewoon zonder zit en basically op straat staat. Zoals ik al met een hele hoop goede spelers besproken heb, Ken, B U U, je laat je teammaten nooit vallen, never never never, pG is door de eigen spelers gekilled.

    Ik wens Babyking en Montana (mijn poepie) wel heel erg veel succes, ik ben blij dat jullie in ieder geval bij tD zitten, ze zijn goed, normaal en super leuke jongens die bij mij altijd hoog in het vaandel gestaan hebben en nog steeds staan.

    RobinvsMaUp3rd (quake4 dan maar maatje?)
     
  8. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger stond pG altijd op de achtergrond maar toen de Kill Snitchers bij kwamen was pG de favoriet.
     
  9. BabyKing

    BabyKing Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    @Mike

    Je praat net alsof Locustgod en Rbert het team hebben laten vallen nadat de WCG was afgelopen. Echt dikke bullshit, ik ging op vakantie, ferdi ging op vakantie, robin ging fulltime werken. Moesten we dat allemaal niet doen in jouw ogen en GoW blijven spelen op de gamebattle ladders ofzo? Heb je niks aan. We speelden voor de WCG, that's it.

    @Robin

    Weer een mooie post :)

    Maareh Locustgod heet nu idd SuP Locustgod, maar doet geen clangaming ofzo. Rbert speelt nu elke dag rustig public matches shadowrun met hem :) pG R b e r t --> Rbert R1pp1nnnn btw. Locustgod en Rbert overwegen Halo3 te gaan doen in clanverband in de toekomst.

    P'Z RBERT!
     
  10. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    je leest door de regels heen. ondanks dat mag ik het wel niet leuk vinden. Of moet ik helemaal mijn mening niet meer geven? Ben dat geswitch en heen en weer gebanjer tussen clans een beetje zat. De clans waar ik in heb gezeten bestaan allemaal nog en veel van de spelers waar ik mee speelde bestaan nog steeds in die clans. Daarnaast nschijt ik ervan dat er best een hoop gedaan en geprobeerd is voor iedereen in pG, hopende dat we iets meer waardering van onze eigen spelers zouden krijgen.
    Alleen robin en qG hebben mij na de WCG benaderd
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2007
  11. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch heb ik het idee dat je m'n post niet helemaal goed gelezen hebt Mike. Even voor de duidelijkheid, deze jongens:
    • Locustgod
    • Robert
    • NamedWarrior
    • BabyKing

    Zitten nog gewoon in m'n team en er is dus geen 'ons 3e', maar een 'ons 6e'. Het Beta team gaat na de vakantie kijken waar en wat we gaan doen. Robert & Locust op Halo 3? Zou een goede optie zijn, misschien dat ik ook wel voor halo ga. Maar dat zie ik tegen die tijd wel, ligt er ook aan of halo in 4v4, 2v2 of voornamelijk in een 1v1 verband gespeeld wordt.

    Maar Mike bel anders even als er iets is wat niet duidelijk is of je iets dwars zit. Ik heb er niets op tegen dat de jongens in andere clans verder spelen, om eerlijk te zijn heb ik ze er zelfs toe aangemoedigd. Op deze manier kunnen ze in teamverband gears blijven spelen, dat was in Beta even niet meer mogelijk. Ik zie er niets kwaads in.
     
  12. I Seal

    I Seal Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben niet veel in de geschiedenis van pG.. Enigste wat ik heb gedaan om iets bijtedragen was de reputatie van pG bij 2vs2 clanwars.. met m'n kompaan Adam (die naar NG vertrokken was) - Had pG niet gesplit was ik niet vertrokken tenzij pG hetzelf wou.. En ben daarom nu naar Team Next-Generation vertrokken omdat het een clan is met grote plannen en gemotiveerde spelers

    J.Con heeft nu ook overigens z'n eigen clan opgericht "No Limit" heet het.. Rowley is er ook lid van geworden..

    Ik vond dat er veel potentieel zat in pG - en als je iets nieuws opstart Mauperd of naar qG gaat wens ik je veel succes
     
  13. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    @ Robin,

    Alle mogelijkheden zijn er, Free For All - Doubleteam of Clan vs Clan kan allemaal op Halo..
     
  14. Maximozes

    Maximozes Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Oi Maup,

    Ik kan alleen maar het idee hebben dat een trouwe vriendenploeg met de komst van enkele ego's zichzelf heeft opgeblazen omdat sommige mensen meer krediet en verantwoordelijkheid krijgen/kregen dan dat ze verdienen.

    Ik zie al dat ik tegen mijn sponsor/werkgever ga roepen dat ik tijdens vakantietijd maar voor een con-collega ga 'werken' :lol:

    Jammer voor alle verloren energie dude. Win some, lose some.
     
  15. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het meer zien als dat je een voetballer bent en je club een 'zomerstop' van zo'n 5 weken houd. Een paar jongens van je club gaan in die 5 weken bij andere clubs spelen om nog een beetje het competatieve teamspel te oefenen.

    Ik snap ook niet helemaal waar je dit vandaan haalt: 'omdat sommige mensen meer krediet en verantwoordelijkheid krijgen/kregen dan dat ze verdienen'. Leg eens uit, wie kreeg volgens jou welke verantwoordelijkheid?

    En alles gaat dus gespeeld worden op halo.. Oke mooi. Maar is er al bekend of wordt er al vrij snel bekend of er op het WCG met 2v2 of 1v1 gespeeld wordt? Voor zover ik weet is dat nog wel eens geswitch namelijk. Hang me er niet aan op, maar ik claim te herrineren dat bijvoorbeeld Halo1 in 1v1 mode gespeeld werd en Halo 2 ook wel 2v2 gespeeld is.
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2007
  16. Maximozes

    Maximozes Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi Kings,

    Dat klinkt allemaal wel heel mooi hoor, zomerkamp, maar (tijdelijk) overstappen naar een andere clan, andere naam nemen (extra alias?) om een gevoel van competitie erin te houden vlak na een verloren toernooi neemt een ander beeld met zich mee. Helemaal als we over een clan praten met een professionele en commerciele insteek. Misschien dat dit in de gaming scene als normaal wordt beschouwd (waar ik overigens mijn twijfels over heb) maar het komt gewoon niet professioneel over maar dat is mijn bescheiden mening.

    Wie of wat ik bedoel met sommige mensen laat ik in het midden. Ik zal niet zeggen 'wie de schoen past..' want jij lijkt de enige van pG te zijn die uberhaupt op dit forum reageert dus dat zou niet eerlijk zijn :)

    Hey Maup, zorg eens dat die gasten R6V thuis krijgen! Al dat gelul over strategie bij een rush en kill spel als GoW is een beetje overdreven :+
     
  17. I Seal

    I Seal Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Mocht je het toevallig op mij richten Maximus.. Mijn team Alpha bestaat niet meer.. - Dus kan ik moeilijk loyaal zijn voor iets dat niet meer bestaat..

    En ik kies geen tijdelijke oplossingen.. Als ik een optie verkies is het om lang te blijven.. dat was mijn doel met pG.. maar bepaalde omstandigheden hebben daar een stop voorgezet..
     
  18. Maximozes

    Maximozes Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Seal! Doe niet zo gek jongen, ik vind jou een supercorrecte gozer :b:
    Als ik al op iemand doelde dan was het zekerrr niet op jou!

    Trouwens, wat weet ik nou van pG af :)
    Ik heb maar een beperkte visie op het hele verhaal. Mijn eerdere post gaf alleen maar aan hoe ik het zie. Ik vind het gewoon jammer om te zien hoe een leuk stel mensen (de pre-pG club) met goeie skills en redelijke zelfspot uit elkaar is gegaan om welke reden dan ook. En als ik dan zie dat de mensen die er nog zijn gaan bivakeren bij andere clans dan snap ik dat met mijn simpele kijk op de situatie niet.

    Ik vind de vergelijking met voetbal niet kloppen maar om toch met die beeldvorming te werken, ik zou het niet op prijs stellen dat de AZ jongens op een stagetraining bij ajax zou gaan omdat:

    A) Je laat je sterke en zwakke kanten zien
    B) Je ongewild altijd je favoriete routes en acties op een map laat zien
    C) Je niets aan de ervaring van competitie hebt bij je eigen clan tenzij die clan waar je mee speelt beter is en dan lijkt het me niet verstandig om terug te gaan naar je oude clan)
    D) Je nieuwe clan van tactics voorziet waardoor deze sterker wordt
    D) Je de de sponsoren van pG voor aap zet mocht deze de ontwikkelingen van haar leden volgen

    Misschien komt dit heel serieus over en ik weet dat een hoop van jullie nog vrij jong zijn maar ik volgde de ontwikkelingen van pG met grote interesse en ik verwacht nog steeds dat, als Maup er energie in blijft steken, jullie een grote kans hebben om meer van gamen te maken dan alleen een verslavende hobby. Hanspree was daar een eerste voorbeeld van.

    Wist je dat ze in Korea clanbattles en toernooien op TV uitzenden? Ik zat laatst te zappen in een hotel in Praag en ik zat gewoon een toernooi van een Counterstrike clone op tv te kijken. Een jong team met goede begeleiding en een volwassen professionele houding kan echt goed zaken doen...
     
  19. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Wist je dat ze dat in Engeland en Duitslan en Amerika ook doen?

    @ Robin:
    Nu al aan Halo aan het denken? Of ze al iets bekend hebben gemaakt over die game? Heck wie weet komt er wel helemaal geen Halo op WCG (zal me verbazen maar goed), het lijkt me verstandig dat jij GoW eerst eens fatsoenlijk en lekker lang mee afsluit (als je dat al niet hebt gedaan) en daarna eens rustig aan over stappen op Halo. Dan is het weer een half jaartje spelen voordat de WCG Organisatie kan bepalen of het spel geschikt is voor WCG. Is het geschikt, dán pas wordt er bepaald welk speltype etc er gespeeld gaat woorden.

    Best Logisch.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jul 2007
  20. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft bepaalt of Halo op de WCG gespeelt gaat worden.

    Hoe kan er anders NfS en Tony Hawk op de WCG komen? NfS heeft niet eens een LAN functie. Uitgever/ontwikkelaar bepalen het

    Dit zei J.J. op de WCG zelf dus zal wel kloppen.
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2007

Deel Deze Pagina