Seal! Doe niet zo gek jongen, ik vind jou een supercorrecte gozer :b:
Als ik al op iemand doelde dan was het zekerrr niet op jou!
Trouwens, wat weet ik nou van pG af
Ik heb maar een beperkte visie op het hele verhaal. Mijn eerdere post gaf alleen maar aan hoe ik het zie. Ik vind het gewoon jammer om te zien hoe een leuk stel mensen (de pre-pG club) met goeie skills en redelijke zelfspot uit elkaar is gegaan om welke reden dan ook. En als ik dan zie dat de mensen die er nog zijn gaan bivakeren bij andere clans dan snap ik dat met mijn simpele kijk op de situatie niet.
Ik vind de vergelijking met voetbal niet kloppen maar om toch met die beeldvorming te werken, ik zou het niet op prijs stellen dat de AZ jongens op een stagetraining bij ajax zou gaan omdat:
A) Je laat je sterke en zwakke kanten zien
B) Je ongewild altijd je favoriete routes en acties op een map laat zien
C) Je niets aan de ervaring van competitie hebt bij je eigen clan tenzij die clan waar je mee speelt beter is en dan lijkt het me niet verstandig om terug te gaan naar je oude clan)
D) Je nieuwe clan van tactics voorziet waardoor deze sterker wordt
D) Je de de sponsoren van pG voor aap zet mocht deze de ontwikkelingen van haar leden volgen
Misschien komt dit heel serieus over en ik weet dat een hoop van jullie nog vrij jong zijn maar ik volgde de ontwikkelingen van pG met grote interesse en ik verwacht nog steeds dat, als Maup er energie in blijft steken, jullie een grote kans hebben om meer van gamen te maken dan alleen een verslavende hobby. Hanspree was daar een eerste voorbeeld van.
Wist je dat ze in Korea clanbattles en toernooien op TV uitzenden? Ik zat laatst te zappen in een hotel in Praag en ik zat gewoon een toernooi van een Counterstrike clone op tv te kijken. Een jong team met goede begeleiding en een volwassen professionele houding kan echt goed zaken doen...
Klik om te vergroten...