1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lievelings level (moment) uit een game.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 19 jul 2007.

  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    PC : Diablo2 , eerste keer Diablo verslagen in Act4 :)
     
  2. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was precies wat ik ook wilde zeggen. FF7 op de PSX, beste spel ooit vind ik. Zoveel uren ingestoken dat de eindbaas een makkie was maar van die game heb ik echt genoten.
     
  3. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    en mgs1 vond ik ook wel een spannend verhaal.Ik vind het nog altijd 1 van de beste verhalen ooit.En dan natuurlijk de momenten met PRO EVO 2-3-4-5-6.
     
  4. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Een paar van mijn mooiste momenten:

    Far Cry: Beginlevel, op het moment dat je uit die bunker komt en voor het
    eerst over het eiland uitkijkt, had ik echt kippevel...

    Half Life: de eerste keer dat er uit het niets zo'n headcrab op je af springt...

    Resident Evil 4: als die eindbaas van het dorplevel besluit om niet dood te gaan
    maar nog even als spinachtig monster achter je aan komt...
    (dr zaten wel meer mooie momenten in trouwens)
     
  5. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Half-Life was geweldig natuurlijk, vooral het begin waarbij je nog geen wapens hebt enzo :)

    Ninja Gaiden het stuk waar je die eerste "baas" met zijn nunchucks verslaat :)

    Half-Life 2 het moment dat je de super gravity gun krijgt ;)
     
  6. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    DoomII, de eindbaas. Dat gelijk dat hij maakt met zijn voeten, hij stampt door de map heen. Je probeert ammo te pakken en je te verschuilen, maar je hoort hem steeds dichterbij komen.

    Ik noemde eerder al als je in aanraking komt met de Flood. Maar ik kan mij ook nog goed herinneren het level dat je op het strand landt en gelijk midden in de actie terecht komt. Een vriend van mij had een Xbox en ik een Gamecube. Toen ik dat level bij hem speelde, ging ik gelijk mijn Gamecube omruilen voor een Xbox met Halo. (Zonder dit level was ik nu waarschijnlijk niet lid van dit forum.)

    Dit ook zeker een memorable moment.
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2007
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Hmm verschillende momenten eigenlijk..

    - Zelda: The Ocarina of time, Dat je net jouw paard Epona (dacht ik) van de ranch hebt gehaalt en dat je dan zo springt over die muur van de ranch om vervolgens heel Hyrule te verkennen met het o zo mooie achtergrondmuziek..

    - Gears of War, Dat ik iemand voor de eerste keer online chainsawde. }:]

    Verder heb ik ook droevige momenten, maar mag ik dat ook hier bij zetten?
     
  8. CHIEF SALVADOR

    CHIEF SALVADOR NME XtreMauGo

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    gears of war: het moment dat die berserker achter je aankomt in die overdekte tuin moet zo n dak kapot maaien en met de hammer of dawn te veel gelachen met die beserker.
     
  9. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Half life 1 was ook een super ervaring.
     
  10. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    - Eerste ritje met m'n Driving Force GT Pro in Gran Turismo 4... :)
    - Eerste keer gamen op m'n 360, Oblivion
     
  11. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Metal Gear Solid 2: Gewoon het hele spel. het gevecht met de Metal Gears, na uren lang gamen weer een keer buiten komen (in dat spel) en dan alleen maar water zien, hopen dat je niet in het water valt, nog altijd het allerbeste, allermooiste spel wat ik ooit gespeeld heb, en ooit zal spelen.

    Chronicles of Riddick: Ook weer het hele spel. Soms frustrerend moeilijk, maar zo ontzettend gaaf om te spelen, zonder wapens door die gevangenis lopen, het spel klopte gewoon.

    Abe's Oddyssee: Wéér het hele spel 8) zo simpel opgebouwd, maar zo geweldig om te spelen!

    Crash Bandicoot 2: en ja hoor, weer het hele spel :cool:
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Beste moment: Multiplayer: Return To Castle Wolvenstein.

    Eerste spel dat ik toen (2001) enorm veel online speelde. Was enorm spannend wanneer je een bom aan het planten en de tijd langzaam weg tikte..

    Zou de tegenstander de bom disarmen ja/nee en zo je het halen in de resterende tijd! _O_
     
  13. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Super Mario Bros. Level 1-1
    NES Edition.

    [​IMG]
     
  14. Bizarre

    Bizarre Club Bizarre

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    MOH: Allied Assault. Het strand van Normandië, kippenvel.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Toen Merryl neer werd geknalt door Sniper Wolf in MGS 1 op de PSX. Tranen in mijn ogen zeiden genoeg..
     
  16. Jordskateboarder

    Jordskateboarder Een Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht je van het introfilmpje van gran turismo 1, 2, 3 en 4. Die zijn zo mooi gemaakt niet normaal meer. :eek:

    En ook het begin van Prey zal ik nog lang onthouden.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Of dat stukje in Prey
    Dat je vriendin Jen in dat monster zit en dat je haar wel móet afknallen.. Damn..
     
  18. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Sluit me hierbij volledig aan, het eerste wat ik deed bij Halo 2 en ga doen bij Halo 3 is een minuutje of miss wat langer luisteren naar dat prachtige gezang!!!Hoooahooooooooooh ohhhhhhhhhhhoooooooooooaaaaaaaaaahhhhhhooooooooo Te te te teee, te te te teeee, te te te te teeeee, Te te te teeeeetetetete!
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    8)
     
  20. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Mooiste moment uit een game? Dat moet toch wel zijn dat ik eindelijk 15 minuten boven Liberty City kon vliegen met de DoDo in GTA3! *)
     

Deel Deze Pagina